یک را به محل پیشاهنگی در کردند, پایان, minor league پرداخت

اوکلند دو و میدانی با قرار دادن خود پیشاهنگی و تعداد قابل توجهی از دیگر مقابل دفتر کارکنان در کردند, تعلیق پرد

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

اوکلند دو و میدانی با قرار دادن خود پیشاهنگی و تعداد قابل توجهی از دیگر مقابل دفتر کارکنان در کردند, تعلیق پرداخت به صورت جزئی leaguers و برش حقوق مدیران دیگر به عنوان بخشی از هزینه برش حرکت در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

یک صاحب جان فیشر اعلام کرد که حرکت روز سه شنبه در یک نادر بیانیه عمومی در مورد آنچه که او به نام "فوق العاده روز سخت است."

"بیس بال بیش از یک شغل — آن است که یک راه زندگی" فیشر نوشت: در نامه ای به طرفداران و کارکنان. "افرادی که کار را برای تیم ما هستند و خانواده ما — ما بسیار پایه — و آنها کار خستگی ناپذیر برای کمک به یک رقابت در این گرانبها ترین بازی. COVID-19 آورده غم انگیز از دست دادن زندگی و بیماری برای بسیاری در جامعه ما و در آن نهفته است همه ما در راه ما می تواند هرگز تصور است. سازمان ما مانند بسیاری دیگر در سراسر کشور است تا به حال به رابطه جنسی خشن و دردناک گیری."

این furloughs برای پیشاهنگی و دیگر جبهه پرسنل دفتر هفته آغاز خواهد شد اگر چه این تیم تازه پیشاهنگی در حال انتظار برای ماندن در طریق پیش نویس در ماه ژوئن 10-11.

جزئی leaguers متوقف خواهد شد دریافت 400 دلار (ایالات متحده) هفتگی حق الزحمه هفته آینده.

این یک را ادامه خواهد داد به پرداخت مراقبت های بهداشتی 401k و هزینه های بازنشستگی برای کارکنان خود را.

این تیم همچنین قطع خواهد شد پرداخت هزینه برای همه در مقابل دفتر کارکنان ساخت بیش از 60 ، 000 دلار با بزرگترین کاهش در آینده به بالاترین کارکنان پرداخت می شود.

"من می دانم که بسیاری از شما تعجب می کنم که چرا یک را در حال کاهش هزینه ها در حال حاضر" فیشر نوشت. "هیچ کس نمی داند چگونه این همه گیر خواهد شد بیش از مدت طولانی. آنچه روشن است این است که درآمد ما خواهد شد به طور چشمگیری کاهش می یابد و این سال است. هیچ یک از این کاهش درد امروز, اقدامات, اما از آن است که صادقانه اذعان شرایط حاضر است."

فیشر که خانواده تاسیس خرده فروش لباس و شکاف است به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار با توجه به فوربس.

لس آنجلس داجرز در حال کاهش پرداخت هزینه برای تیم کارکنان را که بیش از 75000 دلار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. یک تیم سخنگوی تایید چند رسانه ای گزارش می دهد که گفت: کاهش محدوده از 15 درصد به 35 درصد در حقوق بالا $75,000. وجود خواهد داشت هیچ کاهش کارکنان ساخت کمتر از آن.

"این طرح به ما اجازه می دهد برای جلوگیری از organizationwide furloughs و برای حفظ صدها نفر از مشاغل" این تیم گفت: بعد از آن در یک بیانیه است. "در طول چند هفته گذشته ما در نظر گرفته اند, هر راه برای به بهتر مقاومت در برابر چالش های ارائه شده توسط ویروس. امروز — در حالی که ما باقی می ماند بسیار امیدوار است که وجود خواهد داشت یک سال 2020 فصل — ما در حال اجرای تعدادی از اقدامات به منظور کاهش هزینه های ما. ما همچنان آماده است به بازی به عنوان به زودی به عنوان آن می شود امکان پذیر است."

بیس بال فصل شده است را در خود نگه دارد از ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. صاحبان و بازیکنان در مذاکرات در مورد بازی به صورت مختصر 82-بازی, برنامه, به احتمال زیاد بدون فن.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن