جان کاس: هر کسی که یک زانو برای بازنشسته پلیس سروان. دیوید Dorn?

شیکاگو — امریکا همه چیز در مورد مصرف زانو دوباره پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.مصرف زانو تبدیل ب

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

شیکاگو — امریکا همه چیز در مورد مصرف زانو دوباره پس از مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس.

مصرف زانو تبدیل به یک عمل سیاسی در تظاهرات که گاهی اوقات خشونت تبدیل شد. این است که آیا در حال انجام همبستگی با یک علت و یا از ترس چه کسی می گویند ؟ معترضان که اصرار دارند آنها ظلم و ستم نفرت عموم وادار پلیس و سیاستمداران به زانو زدن. من آن را شنیده ام گفت که زانو را در مورد شفا ملت و حتی به عنوان خشونت یاد ملت به دور است.

ما همه خسارت به ما در حال حاضر سیاست.

اما با تمام زانو را در رفتن به ما گفت همه هرج و مرج است که هنوز هم تنها در مورد آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید یک سوال: آیا کسی گرفتن زانو برای دیوید Dorn?

Dorn شد آفریقایی آمریکایی. او به ناحق کشته شده است. زندگی خود اهمیت بیش از حد آن را?

اما وجود ندارد تظاهرات Dorn, هیچ, عمومی زانو در حافظه خود را.

Dorn, 77, یک بازنشسته لوئیس پلیس کاپیتان. شب دیگر به عنوان خشونت خروشان در خیابان Louis, Dorn شد, هشدار به, هشدار در یک موسسه رهنی.

او آنچه مأموران اجرای قانون انتظار دارد. Dorn پاسخ داده شده تماس بگیرید. او تلاش برای متوقف کردن یک باند غارتگران است. جزئیات ناقص هستند اما ما نمی دانیم او به مرگ است.

وجود دارد و تصویری.

او را کشیده در پیاده رو. رییس نورد و مصرف آنها چه می گرفتن. کسی ضبط یک ویدیو به عنوان او غیر روحانی وجود دارد. آن پخش شد در Facebook.

این فیلم 13 دقیقه طولانی است. این یک چیز وحشتناک برای دیدن. یک مرد جوان صحبت می کند کلمات تشویق به مرد مسن تر به عنوان او در حال مرگ افتاده.

"آه cuz, بیا OG ... بیا OG. Oh my God, چون می گوید:" مرد جوان. "برای تلویزیون ؟ آنها کشته شدند این پیرمرد برای برخی از تلویزیون? ... ای بابا مرد که کسی پدربزرگ."

این صحنه به عنوان وحشتناک به عنوان یک ویدئو نشان جورج فلوید کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس.

Dorn را پلک بال بال زدن. او یک تلفن در دست خود را. این غارتگران حفظ نورد در داخل و خارج از بنگاه رهنی برگزاری گنجینه های خود را. و سپس او رفته بود. گزارش های خبری گفت: پلیس تا به حال هیچ مظنون است.

آیا کسی یک زانو ،

دیو پاتریک آندروود فدرال مامور امنیتی کشته شد به تظاهرات خروشان هنگامی که او ایستاده بود و گارد در خارج از دادگاه فدرال در کالیفرنیا. یک افسر با او شد اما جان سالم به در برد. و اف بی آی گفت: ماموران هدف قرار گرفتند زیرا آنها عینک لباس.

آندروود است که آفریقایی آمریکایی. اما هیچ کس زانو برای او یا. مانند Dorn در بسیاری از آمریکایی ها نمی دانند که نام خود را.

بسیاری از پلیس خود را باور مدالها بوده است شرمنده از آنچه اتفاق افتاده است به فلوید در مینیاپولیس. دیگران فقط می خواهید برای دریافت از طریق تغییرات خود را و خانه امن و بدون گرفتن شات به عنوان اتفاق می افتد اغلب به تازگی و برخی از پلیس های خوش شانس بوده است به سختی فرار با زندگی خود را.

کسانی که نیویورک افسران خوش شانس بودند که در تیم ماشین دیگر شب هنگامی که دو نیویورک وکلا گفته دست کوکتل مولوتف به شخص دیگری که انداخت firebomb در پلیس' پنجره.

آن را نمی مشتعل. اگر آن را به حال وجود دارد خواهد بود یک رسانه های اجتماعی از به اشتراک گذاری ویدئو با افسران سوزش در داخل.

اما وجود دارد این است که تصویری از سروان. Dorn در حال مرگ در پیاده رو.

لطفا همین حالا اشتباه فکر کردن که من در تلاش برای گرفتن چیزی دور از فلوید زندگی یا مرگ خود را در اینجا. زندگی خود اهمیت. مرگ او مهم است.

وقتی دیدم وحشتناک تصویری که سفید, مینیاپولیس, پلیس, Derek چوین بالا در Floyd گردن او را به قتل من آن را به نام قتل است. یک روز یا بیشتر بعد از این جنایت در واقع متهم به قتل توسط مقامات. هزینه به روز رسانی شد چهارشنبه. چوین در حال حاضر شده است به اتهام قتل درجه دوم. سه نفر دیگر از افسران متهم شده اند به جرم کمک و معاونت در جرم قتل.

اکثر آمریکایی ها منزجر شدند با آنچه اتفاق افتاده است به Floyd. بسیاری از ما متحد هستند که مایل تغییر دهید. ما می دانیم که در مورد تاریخچه پلیس و اقلیت ها ، ما در مورد خشونت پلیس بیش از چند دهه است که برخی از پلیس بیرون رفتن از راه خود را به تحقیر مردان سیاه و زانو زدن آنها را به زمین.

فرهنگ تغییر کرده است. ما متحد شدند ما انزجار و ما می خواستیم چیزی انجام می شود. اما پس از آن خشونت ربوده اعتراض به غارت و خشم آغاز شد و وحدت رفته بود.

برخی از شما با من عصبانی برای نوشتن در این مورد دیوید Dorn مورد تعجب که در آن است و احترام به او. و برخی را متهم من فکر جرم نادرست ارزی.

اما من فکر نمادین اعتراض و عکس از صفحه اول Chicago Sun-Times.

آن را از فلوید تظاهرات در مرکز شهر شیکاگو قبل از ویندوز شکسته شد و غارت آغاز شد.

آن را از عصبانی سفید زن معترض فریاد در دو شیکاگو افسران پلیس. او قرار دادن چهره خود را به آنان است. او به آنها ، او پر از خشم است.

من حدس وحشی اما من فقط فکر نمی کنم او می خواهم یک زانو برای دیوید Dorn. او یک پلیس.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب