Dear Abby: مامان ترس تاریخ تکرار خواهد شد برای ازدواج با دختر جوان

عزیز ابی: من طلاق گرفته اند و برای 18 سال است. دلیل اصلی طلاق من این بود که من بیش از حد جوان و آماده نیست به

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

عزیز ابی: من طلاق گرفته اند و برای 18 سال است. دلیل اصلی طلاق من این بود که من بیش از حد جوان و آماده نیست به عنوان یک همسر و مادر. دختر من به تازگی اعلام کرد تعهد خود را به واقعا فوق العاده اما او تنها 19. من می خواهم برای حمایت از او, اما من می ترسم او همان اشتباه من. من سعی کردم با صحبت کردن به او در مورد آن, اما او مطمئن شوید که او است حق تصمیم گیری.

من در پول در حال حاضر و من نمی خواهم به پرداخت هزینه برای یک عروسی گران قیمت اگر آن را به یک زباله بعد اگر دختر من می شود یک طلاق است. اما من نمی خواهم به در کنار او و حمایت از او در طول یکی از مهم ترین دوران زندگی او است. باید چه کار کنم ؟ — با تجربه, مامان

عزیز مامان: دختر خود را در حال حاضر می داند که شما نگران او ازدواج خیلی جوان و دلیل. در نهایت این تصمیم او — و یا اشتباه — را. توضیح دهید که شما نمی قادر خواهد بود برای کمک مالی به عروسی خود را به خاطر پول تنگ است راست, در حال حاضر, اما که شما وجود دارد برای حمایت از او احساسی در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای. به او بگویید که بسیاری از ازدواج های موفق در شروع یک دادگاه و شما آرزو شانس بهتر از شما تا به حال.

عزیز ابی: من از 38 سال گذشت یک سال و نیم پیش. من همسر سابق, به چه کسی من ازدواج کرده بود برای 14 سال است که از ما بزرگسالان کودکان و نوجوانان است که تنها پس از چهار ازدواج شکست خورده. او پیشنهادهای مورد با هم دوباره. او قاطعانه را دوست دارد به صرف شد و بسیار حسود است.

در سن و سال من, من می توانم با استفاده از کمک کند اما این امر نیاز به فروش خانه من و در حال حرکت چند متحده دور. او واقعا هل دادن اما من فقط مطمئن نیستم. این امر می تواند خوب به کسی که در اطراف چون من تنهایی. او یک شسته و رفته اما من فقط نمی دانم. کمک! — PROPOSITIONED در میانه

عزیز PROPOSITIONED: مطمئنا شما می توانید پیدا کردن کسی که برای پر کردن تنهایی خود به غیر از یک زن طلاق گرفته برای حداقل دو دلیل. من چهار کلمه از مشاوره برای شما: هنگامی که در شک — نکن! خود حس مشترک است که سوخت خود را از تردید. لطفا با توجه به آن پرداخت. در اکثر حفظ دوستی از راه دور با او.

DEAR ABBY: در طول سفر اخیر به سوپر مارکت متوجه شدم یک زن و شوهر در 50s خود را که برای خرید تولید کند. زن برداشت های مختلف هشت آوکادو قبل از انتخاب یکی. (من محسوب می شود.) مرد را لمس سه کیسه های مختلف از پرتقال قبل از قرار دادن در سبد خرید خود را. این تکرار شد با هر یک از آیتم های آنها برای خرید!

به نظر من درخواست آنها را برای جلوگیری از دست زدن به مواد غذایی, اما من نمی خواهم یک رویارویی است. چگونه می خواهید به کار گرفته شده این ؟ می تواند به شما لطفا تشویق خوانندگان خود را برای به حداقل رساندن آنچه که آنها به خاطر از امنیت ؟ — نگران خریدار

عزیز نگران: من می خواهم که آن را به کار گرفته با صحبت کردن در مورد آن را به مدیر فروشگاه. در کالیفرنیا, نشانه ها ارسال شده و درخواست مشتریان لطفا رسیدگی کالا به عنوان کوچک که ممکن است خریداران را تشویق نه تنها به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله در حالی که خرید مواد غذایی, اما همچنین به پوشیدن دستکش.

هنگامی که شما را به مواد غذایی خود را شما باید آنها را پاک کردن و همیشه دستهای خود را به طور کامل برای توصیه می شود 20 ثانیه.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب