گرفتن در ورزش: زمانی که همه چیز شروع به بازگشت به چگونه آنها وجود دارد بسیاری از مسائل است که نمی خواهد به نظر می رسد به عنوان مهم - Sun, 12 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • بهترین قسمت در مورد یک گرم از اواسط ماه جولای روز ؟ منظور شما علاوه بر لولینگ بوده در اطراف ان

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

گرفتن در ورزش • بهترین قسمت در مورد یک گرم از اواسط ماه جولای روز ؟ منظور شما علاوه بر لولینگ بوده در اطراف انجام می دهند کمی به هیچ چیز ؟ و یا تماشای گوجه فرنگی رشد می کنند ؟ که در مورد آن در سال 2020 است.

•••••••

• اتحاد جهان خود را آهسته پایین ؟ معدن قطعا. آن را به نظر می رسید برای کوچک کردن و همچنین. نشسته در پشت عرشه اواخر شب گذشته من را به پایین کتاب من و شروع به فکر کردن در مورد چیزهایی که من از دست رفته و هرگز برای اعطا دوباره. این فهرست رشد کرد و رشد کرد تا زمانی که من تقریبا خوابش در صندلی من. به جای آن شدم تا این کتاب من شده است خواندن و رفتم داخل آماده برای ضربه زدن به کیسه.

همه در حالی که دانستن من تا به حال یک موضوع برای این ستون.

بله در اینجا کمتر-واضح ورزشی موارد من یک بار متنفر بودم اما در حال حاضر دست و وعده به شکایت در مورد زمانی که آنها بازگشت:

– انتظار در خط در یک امتیازی ایستاده به پاپ کورن و یک رژیم غذایی کک. این توضیحی است. پاپ کورن همیشه بهتر است در یک رویداد ورزشی. بپرسید که مرد شد که ملی های مورد علاقه در طول یک ساله فوتبال بازی چند سال به عقب.

– مشاهیر نشسته پشت صفحه اصلی در طفره زن بازی. زمانی که این کابوس به پایان می رسد و طرفداران مجاز در استادیوم یکی از اولین چیزهایی که من به دنبال بازگشت لری کینگ به حق خود در نقطه ای در نزدیکی این زمینه در جهان سری. البته این بدان معناست که داجرز در جهان سری و من خوب است که با.

– گوش دادن به کیر حیاتی. یا بیل والتون. و یا هر دیگر بسکتبال تحلیلگر که به من رانده آجیل در گذشته است. (که یک لیست طولانی.) اگر ویتال یا والتون یا جی Bilas صحبت کردن است که به معنی بسکتبال کالج است. که به اندازه کافی برای من.

– بالا سپاس. گرد و خاکی بیکر میراث بخشی از زندگی من است. یک بخش بزرگ.

– به خواب رفتن در وسط (در خالی را پر کنید) بازی. هیچ چیز ضربان اواسط بازی چرت زدن در Laz-e-Boy. آن را حتی بهتر از 2 p. m.-بر-روی-نیمکت چرت زدن. وجود دارد یکی دیگر از ستون پایین جاده. رای چرت از بهترین به بدترین. آه که من شوخی می کنی ؟ بدون پرز "بدترین." همه آنها بزرگ است.

– عدم وجود یک مرد آمریکایی هر نقطه در جهان بهترین بازیکنان تنیس است. فینال ویمبلدون برای بسیاری از زندگی من ویژه کسی که از اطراف در اینجا ساخت یک الاغ از خود و برنده شدن است. یا در مورد پیت سمپراس فقط برنده شدن است. اما آن روز بلند رفته است. من آنها را از دست ندهید. اما نه بیشتر شکایت. فقط برای رفتن به خوشحال با سلطه بر جهان به نمایش گذاشته شده توسط زنان ما کل جدید سرنا ویلیامز الهام گرفته از نسلی است که welled گرفته و کنترل است.

– Seahawks جرم. اجازه دهید با سنگ تیز کردن در در که یک کمی. Seahawks' سه ماهه چهارم جرم خوب است. که زمانی که آنها معمولا اجازه راسل ویلسون پیش بروید و برنده شدن در این بازی. اما سه چهارم? معمولا متعفن. دو اجرا می شود یک پاس و زدن توپ. بشویید. تکرار. در مورد به عنوان هیجان انگیز به تماشای آن گوجه فرنگی رشد.

– دیو سیمز.

– گرما در Hoopfest. اگر این رویداد در واقع اتفاق می افتد این سال – رایان Collingwood یک داستان در مورد که در مقاله امروز – آن را برای رفتن به داغتر از آن است که معمولا. و آن را معمولا گرم است در اواخر ماه ژوئن. هیچ bitching. فقط خوشحالم که خیابان ها پر از مردمی بازی hoops.

– داشتن بیش از حد به نوشتن در مورد در صبح روز یکشنبه. شما می دانید که می گویند در اوایل پاییز امسال با بازی های فوتبال کالج را به نگاه به عقب بر NFL matchups گلف و بیس بال فقط در مورد هر چیزی. به نظر می رسد شانس کمی برای همه است که اتفاق می افتد این سال است. اما هیچ شکایت. بدون در نظر گرفتن آن را برای اعطا. صبور باشید و به یاد داشته باشید جورج هریسون مشاوره. همه چیزهایی که باید منتقل می کند.

•••

Gonzaga: این یکشنبه است جیم Meehan را به نوبه خود به ارائه خود را 20-برای-20. 20 بهترین GU ورزشکاران در قرن 20 سال است. سخت به استدلال می کنند با جیم بالا دو گزینه. آدم موریسون و کورتنی Vandersloot بودند انجام شده ورزشکاران در Zags' تاریخ اخیر – و بله دو دهه گذشته واجد شرایط به عنوان تاریخ اخیر. به هر حال بقیه لیست سرگرم کننده است برای بحث. من کنایه? مارکوس گونزالس یکی از بهترین کالج بازیکنان بیس بال من تا کنون دیده ام و من دیده ام برخی از بهترین, از باب هورنر به جان Olerud به کریس برایانت. گونزالس شده اند سوم در یک لیست از بهترین Bulldogs قرن 21.

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی افراد من در مورد نوشت: دیروز بودند و آنهایی که تحت پوشش بسیاری از مردمی در این کنفرانس را رد پای. آیا کنفرانس-تنها برنامه در واقع اتفاق می افتد ؟ خواهد شد این کنفرانس مسائل مالی پایمال کردن اعضا در آینده ای نزدیک ؟ شما می دانید که عمیقا نگران کننده موضوعات. وجود دارد به نظر نمی رسد بسیار دیگری به ruminate بیش از این روزها. با عرض پوزش.

Hoopfest: همانطور که ما در بالا ذکر شد, Ryan یک داستان در این رویداد و شانس خود را از بودن ماه آینده برگزار می شود. او نیز می رود بیش از دیگر 3-در-3 حوادث در این منطقه که بیشتر آن لغو شده است.

Mariners: تبادل است که همیشه بسیار مهم برای موفقیت است. M تلاش کرده اند به ذخایر جوان اسلحه از جمله لوگان گیلبرت و Justus شفیلد.

رونالدینیو: هر چند بازی به پایان رسید و در یک قرعه کشی سیاتل کردم چیزی مهم را از اول آن رقابتی مسابقه در ماه.

•••

• من لیست از چیزهایی که من از دست مربوط به ورزش است و حتی طولانی تر است. این شامل سرگردان از طریق فرودگاه و lazily به دنبال چیزی خاص در Costco که کیم مبارک. چگونه در مورد تداوم به یک دوست قدیمی و فقط ایستاده صحبت کردن برای یک نیم ساعت ؟ نشسته در مک دونالد در صبح روز یکشنبه خواندن بعد از صبحانه و sipping قهوه رایگان پر کردن مجدد. صلیب کشور سفر جاده ای. پانسمان تا برای صرف شام در آشپزخانه ایتالیایی با خانواده است. بازدید کیم محل کار. دیدن بچه ها منتظر اتوبوس مدرسه. چیزهای کوچک بزرگ خاطرات. همه آنها را دوباره اتفاق می افتد. روزی. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب