Grover Norquist: پلیس برای سود باید پایان

به همین دلیل است که سابقه درگیری بین جوامع محلی و پلیس استخدام برای محافظت از آنها را ؟ یکی از عوامل بزرگ قرار

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

به همین دلیل است که سابقه درگیری بین جوامع محلی و پلیس استخدام برای محافظت از آنها را ؟

یکی از عوامل بزرگ قرار گرفت پس از سال 2014 مرگ مایکل براون در فرگوسن Mo. در دست پلیس است.

یک دلیل کلیدی پلیس فرگوسن بودند منفور است که سیاستمداران تبدیل شده بود که پلیس به جمع آوری مالیات برای شهرستان. نه فروش مالیات و مالیات بر درآمد اما جریمه هزینه forfeitures و ترافیک بلیط.

گزارش منتشر شده توسط وزارت دادگستری و کمیسیون حقوق مدنی تایید کرد که افسران استفاده اولیه از دستگیری و بلیط نمی شد برای ایمنی عمومی اما به عنوان درآمد ژنراتور.

نه توقف قانون شکنی اما بهره مندی از آن.

در سال 2013 یک پنجم از شهرداری بودجه عملیاتی از فرگوسن آمد از دادگاه خوب مجموعه. این افزایش فروش بلیط و شهر به دادگاه شهرداری صادر شده 32,975 حکم بازداشت در سال 2013 برای یک شهر تنها 21,135 ساکنان. بودجه شهر رسیده حدود 13 میلیون دلار با این مقدار که از استناد جریمه و forfeitures پریدن به حدود 2.5 میلیون نفر است. به عبارت دیگر سهم این شهرستان در بودجه عملیاتی که از کسانی که جریمه ها و هزینه های مشخصی از 13 درصد در سال 2011 به 20 درصد در سال 2013.

پس از این گزارش میسوری با تصویب قانون محدود کردن جریمه هزینه ها و هزینه های دادگاه به کل از $300 و جلوگیری از شهرستانها از اسامی افراد به سادگی از آنجا که آنها نمی تواند پرداخت. میسوری نیز با تصویب قانون کاهش کلاه درصد از بودجه شهرستان است که می تواند از جریمه ها و هزینه ها از 30 درصد به 20 درصد.

Missouri state تشکر. رابرت Cornejo shepherded این قانون که در ابتدا تحت فشار قرار دادند برای یک 12.5% کلاه ایالت گفت: "اگر شما می خواهید به ارائه خدمات خود را به مالیات دهندگان و سپس شما باید مایل به رفتن به خود را مالیات دهندگان و بپرسید اگر آنها مایل به پرداخت هزینه برای این خدمات نه فقط تکیه بر ابتلا به نفر رانندگی خود را از طریق شهرداری ها."

در حالی که یک کلاه از 20 درصد در, درصد از بودجه است که می تواند از جریمه و هزینه بهتر است از 30 درصد آن به اندازه کافی خوب نیست. درصد شناور دلار بالغ می شود. در نتیجه هنوز هم اجازه می دهد تا دولت های محلی برای افزایش جریمه ها و هزینه های درآمد بر این اساس برای جبران بودجه را افزایش می دهد.

نه تنها اشتباه است که به طور بالقوه خراب کردن زندگی کسی را بیش از تخلفات کوچک اما به دنبال یک فرد می تواند اغلب هزینه دولت پول بیشتری به آنها اتلاف منابع در افرادی که مطرح تهدیدی برای جامعه است. برنان مرکز تجزيه و تحليل شهرستان در نیومکزیکو و تگزاس پیدا کردن آنها صرف "41 سنت از هر دلار از درآمد آنها از افزایش هزینه ها و جریمه در جلسات دادگاه."

شیکاگو دارای تجربه مشکلات مشابه با بیش از حد فروش بلیط و تعلیق مجوز رانندگی بیش از جریمه ها و هزینه های. منسوخ شهرستان دشنه آمد با 200 دلار جریمه و یک فرد می تواند دریافت یک بلیط برای همان جرم چندین بار در یک روز. در فوریه 2018 شیکاگو شغل شورای گزارش که از پاسخ دهندگان به نظرسنجی با غیر رانندگی مربوط به تعلیق 72 درصد گزارش شده توجه بیش از 500 دلار و 31 درصد بدهکار بیش از $3,000 قبل از آن ممکن بود برای دریافت یک مجوز معتبر. برای بسیاری از ساکنان راه اندازی طرح پرداخت غیر ممکن بود با توجه به پرداخت اولیه مورد نیاز برای رسیدن به عنوان بالا به عنوان $1,000 خواهد بود و به جای آن پرونده ورشکستگی.

در سپتامبر سال 2019 شیکاگو در نهایت موضوع با متوقف کردن عمل از تعلیق مجوز برای پرداخت پارکینگ و خودرو انطباق بلیط; صدور برنامه پرداخت که با شروع از $35 و 50 $به جای $1,000; و در پایان همان روز یا روز متوالی فروش بلیط برای پلاک ثبت نام یا شهر برچسب های در حال منقضی شده است. شیکاگو و ایلینوی به عنوان یک کل باید یک راه برای رفتن است اما این گام های مهمی در جهت پایان دادن به خرابکارانه عمل با استفاده از پلیس به عنوان جمع آوری مالیات که منجر به افزایش جرم هدف قرار دادن اقلیت و شکست از روابط اجتماعی.

"اعمال جریمه و هزینه های مردم فقیر و اقلیت ها به عنوان یک روش تولید درآمد بخش عمده ای از توده حبس" گفت: Myesha برادن مدیر عدالت کیفری پروژه در وکلا' کمیته حقوق مدنی تحت قانون است. "مضر نتایج حاصل از این عمل از جمله زندانی کردن افراد بدون هیچ دلیل دیگر از خود فقر را تضعیف اصل اساسی ما سیستم عدالت کیفری برابر عدالت برای همه است."

اما این گرایش از شهرستانها به استخراج بخش قابل توجهی از درآمد سالانه خود را از استناد و جریمه دست توسط سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور سم است. دسترسی به دادگاه و دادرسی باید نه بستگی به نژاد و یا درآمد و دادگاه و اعمال مجازات های مالی باید در نظر یک فرد توانایی پرداخت.

کالیفرنیا مواجه مسائل مشابه با هزینه های در حال سقوط در پارکینگ بلیط که اغلب در یک حالت تعلیق گواهینامه رانندگی. در بالای 100 دلار یک پایه خوب برای تعلیق مجوز دولت حمالت در 10 هزینه ها از جمله دولت مجازات ارزیابی ($100) دادگاه عملیات ارزیابی ($40) و DNA صندوق (50 دلار). هزینه های واقعی از یک مجوز به حالت تعلیق و سپس می آید به $490. و اگر شما نمی توانید استطاعت ؟ در پایان این هزینه ها به نظر می رسد عدم و یا در زمان پرداخت مبلغ 815.

کالیفرنیا در پاسخ با اجرای ترافیک برنامه عفو 2015 در رهبری دولت رهبر اکثریت سنا رابرت Hertzberg. پس از 18 ماه عفو پنجره بسته آنها دریافتند که 255,306 عفو موارد شده بود حل و فصل 246,300 گواهینامه بازگشت درخواست ارسال شد به راهنمایی و رانندگی توسط دادگاه و بیش از 30 میلیون دلار در درآمد خالص جمع آوری شد.

در سال 2017 به عنوان یک نتیجه از موفقیت این برنامه در کالیفرنیا به پایان رسید تمرین تعلیق مجوز رانندگی برای جریمه پرداخت نشده و هزینه در بر داشت و یک 8.9 درصد افزایش در پرداخت نشان می دهد که لغو توانایی فرد برای رسیدن به محل کار و باز کردن آنها را به مسئولیت کیفری برای رانندگی در حالت تعلیق مجوز واقعا معکوس.

متحده و محلات باید برای پایان دادن به این نسخه مدرن از بدهکاران زندان که در آن قرن ها پیش مردان و زنانی که سقوط کرد به بدهی خواهد بود زندانی تا زمانی که آنها به پرداخت بدهی های خود را. چگونه شد این بد رود به آمده تا با پول برای پرداخت بدهی های خود را?

در آمریکای مدرن, چگونه ما انتظار داریم که هر کسی برای به دست آوردن پول برای پرداخت برای ترافیک جریمه اگر یکی از موثر تحت بازداشت خانگی و قادر به رانندگی یک ماشین به کار می کند ؟

Grover Norquist است که رئیس جمهور از آمریکایی ها برای اصلاحات مالیاتی. او نوشت: این ستون برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب