جانی متهم به دروغ گزارش خشم جاده آسیب تیراندازی پس از تیراندازی خود را در پا - Fri, 08 May 2020 PST

Spokane پلیس مشخص شد یک زن 63 ساله به جرم گناهکار شات خود را در پا با غیر قانونی برخوردار تفنگ در مارس 4, پس ا

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

Spokane پلیس مشخص شد یک زن 63 ساله به جرم گناهکار شات خود را در پا با غیر قانونی برخوردار تفنگ در مارس 4, پس از او گفته شده نادرست گزارشی از تیراندازی در یک جاده خشم حادثه است.

John P. Lizee گفته پلیس یک مرد اسپانیایی مواجه او و او را به ضرب گلوله در پا در بعد از ظهر دوشنبه در نزدیکی بزرگراه 195 و غرب 16 خیابان با توجه به انتشار اخبار.

پرسنل پزشکی درمان Lizee را زخم گلوله اما ماموران متوجه کمبود خون و گلوله سوراخ در خودرو با توجه به انتشار اخبار. نیز وجود دارد هیچ خون در دست خود و یا کفش.

پلیس اشاره کرد هیچ کس دیگری گزارش یک تیراندازی با وجود تماس های آینده در طول ترافیک سنگین با توجه به انتشار اخبار. اما Lizee همسایگان گزارش شنوایی یک گلوله از محل اقامت خود و دیدن او را در حدود 15 دقیقه بعد.

Lizee شده است به جرم سرقت و حمله با توجه به انتشار اخبار که باعث می شود آن را غیر قانونی برای او را به داشتن اسلحه یا مهمات.

پلیس اعدام یک حکم جستجو در Lizee را در بر داشت و آنچه به نظر می رسد قطرات خون و همچنین به عنوان یک جعبه مهمات و سه خالی الحافظات با توجه به انتشار اخبار. یک صندلی نیز تا به حال یک گلوله سوراخ و افسران بهبود شلیک گلوله.

افسران بهبود نیست یک تفنگ در هنگام جستجو با توجه به انتشار اخبار.

Lizee رزرو شده بود به Spokane County Jail ظن به طور غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه گرم و ساخت گزارش های غلط به پلیس با توجه به انتشار اخبار. او برگزار شد و در زندان شب جمعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن