"ما نیاز به ورزش و بیس بال تر از همیشه' — Roberto Alomar باعث می شود شخصی درخواست برای MLB سلامت عقل

در یک روز زمانی که Marlins بازیکن هرزه میگوئل Rojas در مقایسه MLB مذاکرات به جرم و جنایت, درام, "پول دزدی" و ا

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

در یک روز زمانی که Marlins بازیکن هرزه میگوئل Rojas در مقایسه MLB مذاکرات به جرم و جنایت, درام, "پول دزدی" و اتباع آس حداکثر Scherzer تصریح کرد که بازیکنان در حال آماده بازگشت به میدان در هر زمان با وجود شکست در مذاکرات — "به ما بگویید که و که در آن" — Blue Jays Hall of Famer روبرتو Alomar شخصی درخواست.

در توییتر پست 52 ساله افسانه که batted .300 بیش از 17 فصل به دادگاه تجدید نظر به هر دو طرف به گرد هم می آیند برای بازی و طرفداران خود را یک روز پس از کمیسر راب مانفرد عقب نشینی از ادعای جسورانه خود را که در این فصل بود "100 درصد" تضمین شده به بازی کردن با یک برنامه کوتاه:

"به عنوان یک بازیکن سابق من می دانم که بازیکنان فعلی می خواهید به بازی. این چیزی است که آنها انجام می دهند. من احترام زیادی برای بازیکنان و من می دانم که آنها هستند به همین دلیل ما به تماشای این بازی است. بازیکنان می خواهم به احترام مالکیت و حقوق خود را شناخته شده است. من واقعا بر این باورند که.

به عنوان کسی که با این نسخهها کار در بیس بال, صنعت, من شاهد دست اول چگونه عمیقا کمیسر Manfred در مورد مراقبت از بازی. راب مانفرد و این تیم در MLB می خواهید چیزی بیش از شروع فصل و برای بیس بال رستگار. من واقعا بر این باورند که.

به عنوان یک فن امید من این است که دو طرف می توانند با هم زمینه های مشترک پیدا کنید بنابراین ما می توانیم یک فصل بیس بال. نتیجه وضعیت کنونی بسیار مهم است برای همه ما, اما آن را حتی بیشتر مهم است به نسل بعدی بازیکنان و طرفداران که در حال تماشای ما از نزدیک ببینید که چگونه ما در طول این زمان به چالش کشیدن.

ما بازی شده است از طریق یک کار قبل از توقف. این جاده ما در مجموع تا کنون می خواهید به پایین دوباره. من به یاد داشته باشید چقدر دردناک 1994 بود برای همه ما, بنابراین اگر من می تواند کمک به ساخت یک پل در, من می خواهم به انجام این کار است.

با همه مشکلات اتفاق می افتد در جهان امروز ما نیاز به ورزش و بیس بال تر از همیشه.

من شخصا می خواهم برای تشویق دو طرف به با هم کار کنند باز فکر و بیایید بیس بال عقب."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن