Coronavirus: این نقشه ها نشان می دهد سطح خطر برای هر شهرستان و هر دولت در زمان واقعی

سطح خطربه جستجو برای یک راه برای نزدیک به صفر موارد چندین ابزار جدید برای محاسبه ریسک پرده برداری شده است. COV

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

سطح خطر

به جستجو برای یک راه برای نزدیک به صفر موارد چندین ابزار جدید برای محاسبه ریسک پرده برداری شده است.

COVID-19 خطر در سطح شهرستان و دولت

موارد در هر هفت روز نورد متوسط مورد در هر 100,000. بر روی نقشه کلیک کنید برای رفتن به آخرین به روز رسانی.

سبز: کمتر از 1 روزانه جدید مورد در هر 100000 نفر (در مسیر برای مهار)زرد: 1-10 روزانه جدید مورد در هر 100000 نفر (جامعه گسترش)نارنجی: 10-25 روزانه جدید مورد در هر 100000 نفر (اسپرد)قرمز: بیش از 25 روزانه جدید مورد در هر 100000 نفر (نقطه اوج)سطح خطر نشان می دهد شدت شیوع

دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه و دانشگاه هاروارد ادموند J. Safra مرکز اخلاق رونمایی از این نقشه ها در اوایل ماه جولای برای کمک به مقامات نظرسنجی از کجا و با چه سرعتی همه گیر جهانی است که هدف قرار دادن U. S. شما می توانید شهرستان شهرستان داده ها در Globalpandemics.org."نیازهای عمومی و روشن و مطابق اطلاعات در مورد COVID سطوح خطر در حوزه های قضایی مختلف برای شخصی تصمیم گیری و سیاستگذاران نیاز به روشن و سازگار دید که مجوز افتراق سیاست در سراسر حوزه های قضایی" توضیح می دهد که دانیل آلن مدیر ادموند J. Safra مرکز اخلاق در دانشگاه هاروارد.عدم قطعیت است که ارز از pandemics.Globalpandemics.org شبکه ای از پژوهش ها و سیاست های سازمان در تلاش برای رسیدن به همگرایی در اطراف توصیه هایی برای هسته معیارهای مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی وضعیت COVID-19 پاسخ.همگرایی معیارهای و شاخص شده اند و به دنبال زمینه های زیر:1. Epidemiology2. پاسخ capacitya. تست ردیابی و پشتیبانی isolationb. استفاده از دیگر nonpharmaceutical مداخلات (به عنوان مثال اجتماعی فاصله پوشش)c. درمانی capacityd. حفاظت ظرفیت (ظرفیت برای شناسایی و پاسخگویی به نیازهای جمعیت های آسیب پذیر)e. عفونت controlf. نظارت بیماری ظرفیت

محاسبات بر اساس معیارهای منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد بهداشت جهانی موسسه هاروارد ادموند J. Safra مرکز اخلاق راکفلر, بنیاد CovidActNow, Covid-محلی دانشگاه جورج تاون مرکز جهانی سلامت و امنیت در ژوئیه 1. اطلاعات به روز شده در روزانه.

مقیاس خطر

تگزاس انجمن پزشکی عرضه شده در مقیاس چگونه مخاطره آمیز فعالیت های خاص ممکن است در طول COVID-19. رتبه بندی شدند compiled by TMA. COVID-19 نیروی کار و TMA کمیته بیماری های عفونی. این رده بندی بر اساس شرکت کنندگان در این فعالیت های زیر در حال حاضر توصیه می شود پروتکل های ایمنی زمانی که ممکن است.نمودار در نظر گرفته شده است به عنوان یک راهنمای تهیه شده توسط پزشک و کارشناسان برای کمک به ایجاد باهوش و تحصیل کرده انتخاب از فعالیت های به دنبال در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

ماسک اثربخشی

تحقیقات از دانشگاه فلوریدا آتلانتیک دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر منتشر شده در مجله فیزیک مایعات نشان داد یک روش برای ارزیابی اثربخشی ماسک صورت در, مانع قطرات است. بدون ماسک قطرات سفر بیش از 8 فوت با bandana آنها سفر 3 فوت و 7 اینچ; با یک خورده پنبه دستمال آنها سفر 1 پا 3 اینچ; با بخیه گلدوزي کتان آنها سفر 2.5 اینچ; و با مخروط-سبک ماسک, قطرات سفر حدود 8 اینچ.

FAU یک ویدیو نشان دادن ماسک اثربخشی.

کارآمد ترین ماسک N95. اما N95 ماسک ها به طور جدی در تامین کوتاه مدت برای حرفه ای پزشکی که در معرض بالاترین سطح از SARS-CoV-2 هستند و بیشترین نیاز به قوی ترین حفاظت در برابر ویروس. CDC توصیه نمی شود آنها را برای استفاده عمومی.پوشیدن دستکش و شستن دست ها به خصوص مهم است.بن Cowling رئیس بخش اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه هنگ کنگ گفت: زندگی علم "شده است وجود دارد به اندازه کافی تحقیقات انجام شده قادر به با اطمینان می گویند که ماسک نمی خواهد بود قادر به متوقف کردن گسترش عفونت است که آنها تنها یک اثر کوچک در انتقال است. ما نباید با تکیه بر ماسک برای کمک به ما برای بازگشت به حالت عادی است."

منابع: Globalpandemics.org تگزاس انجمن پزشکی زنده, علوم, دانشگاه فلوریدا آتلانتیک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب