سیاتل مرد افزایش در سراسر واشنگتن برای امور خیریه - سه شنبه, 18 Jun 2020 PST

واشنگتن همچنان به گام برای کمک به همسایگان خود در طول همه گیر و برخی از آنها مصرف آن را بیشتر از دیگران است.

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن همچنان به گام برای کمک به همسایگان خود در طول همه گیر و برخی از آنها مصرف آن را بیشتر از دیگران است.

یکی سیاتل است و در میان 350 مایل پیاده روی در سراسر کشور به منظور بالا بردن $20,000 برای کمک های غذایی برای خانواده ها.

Thurston ویور یک دختر 24 ساله بود که گذاشته مارس 15 از شغل خود به عنوان یک متصدی بار و سرور در یک رستوران در سیاتل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در فضای باز علاقه مندان پس از دوران کودکی خود را ویور برنامه ریزی شده بود یک پیاده روی طولانی به خود مشغول در حالی که از کار. اما بعد از فکر کردن در مورد یک دوست بیکار مبارزه را برای او فراهم پدر او تصمیم گرفت به نوبه خود به بازحمت حرکت کردن به یک کمپین برای کمک به خانواده ها قرار دادن غذا بر روی میز است.

"من در بیکاری راست, در حال حاضر, من بیکار برای یک کمی فقط در حال انتظار در حالت آماده به کار برای رستوران من به عقب بر گردیم در آن" ویور گفت. "بنابراین من تا به حال برخی از زمان در دست من.

"من می خواستم برای دریافت به طریق پیاده روی و گفتم من می توانید با استفاده از این زمان است که من به عنوان یک فرصت برای انجام این کار است.' "

او برنامه ریزی یک پیاده روی طولانی و در حالی که او آموزش در سیاتل بسیاری از مردم از طریق رسانه های اجتماعی علاقه مند شد و در آنچه که او انجام شده بود.

"من فکر کردم که به جای انجام یک دنباله پیاده روی از یک جایی به بعد شاید فراموش مانند یک" تنه زدن-a-thon, نوع معامله است. من فکر کردم من می تواند چیزی شبیه به آن برای یک علت است."

او در سمت چپ سیاتل در ژوئن 8 و جمع آوری کمک مالی برای WA مواد غذایی صندوق , philanthropynw.org/wa-مواد غذایی-صندوق یک ایالت مواد غذایی تسکین کمپین برای کمک به خانواده ها در واشنگتن است.

"من به اندازه کافی خوش شانس به اندازه کافی برای قرار دادن برخی از مواد غذایی بر روی میز برای خودم اما دیگر مردم به خصوص افرادی که بیش از یک دهان برای تغذیه که $700, 800 دلار 900 دلار است که آنها در حال گرفتن یک هفته کافی نیست."

او در حال حاضر مطرح $5,000 از هدف خود است و به دنبال تطبیق عامل به عنوان پروژه خود را در صفحه اصلی کشش. هر کسی که علاقه مند در کمک به مبارزات انتخاباتی خود می توانید کمک مالی در خود را در جمع آوری کمک های صفحه ( بروید.rallyup.com/rambleon ).

هنگامی که آن زمان برای انتخاب یک موسسه خیریه برای کار با ویور در بر داشت چند جالب نامزدهای اما در حل و فصل و غذایی صندوق زیرا آنها کار با بسیاری از سازمان های مختلف – از جمله چند که در "لیست کوتاه" – و این واقعیت که آنها تا به حال یک مکانیزم در محل برای رسیدگی به کمکهای مالی که به او نیست.

"من یک نابغه تکنولوژی" او اعتراف کرد. "من نمی خواهم مردم باید به من اعتماد به نگه داشتن به پول است."

ویور مجموعه ای از پایک بازار در هفته گذشته.

"این یک محل مرکزی در سیاتل من کار در یک رستوران در Pike Place Market, پس از آن یک نقطه شروع ایده آل."

او ساخته شده راه خود را تا تپه های اطراف Puget صدا و مونرو که او را برداشت تا مسیر 2.

از وجود او trudged اگر Okanogan-Wenatchee جنگل به Stevens تصویب و سپس ادامه مسیر از طریق Leavenworth, Orondo و کلمبیا تنگه.

در روز سه شنبه ویور فقط در خارج از داونپورت در هشتمین روز از پیاده روی است.

او را انتخاب کنید تا صدمین نوین در اسپوکن و در نهایت ضربه زدن به دولت خط دروازه پارک منطقه ای اصلی خط پایان احتمالا در روز پنج شنبه.

با توجه به یک زن و شوهر از بیراهه و کوتاه ماشین سوار را از طریق یک رعد و برق – ویور سقوط کوتاه از او در نظر گرفته شده 350 مایل و پس از رسیدن به مرز آیداهو او را از ادامه سفر خود را از طریق کار د لین و تا مواظب عبور از طریق دادگاه از Coeur d'Alenes که او امیدوار است تا پایان یکشنبه.

"برخی از من وعده مایل بر اساس, بنابراین من می خواهم به قادر به تکمیل هدف من" ویور گفت.

هنگامی که وجود دارد او را نگاه برای سوار شدن به کار د لین یا Missoula.

"من استیک من انگشت شست در هر دو جهت" او به شوخی.

بافنده گفت: سفر او بوده است "درام رایگان" با حیات وحش اجرا فهم محدود به چیزهایی که او به راحتی می تواند اداره کند.

"من تو را دیدم یک مار بند جوراب, در امتداد کنار جاده" او به شوخی. "من تو را دیدم برخی از سرد پرندگان. بسیاری از حیوانات مزرعه است."

او شاهد یک گله گاومیش کوهان دار امریکایی galloping در یک مرتع صبح روز سه شنبه. "که خیلی باحال بود," او گفت:. "اما هیچ چیز بیش از حد دیوانه است. هیچ خرس برخورد, هیچ, وحشی برخورد و یا هر چیزی شبیه به آن."

ویور است که به طور متوسط نزدیک به 30 مایل در هر روز. او گفت: "بالغ شده است در سراسر هیئت مدیره."

چند روز اول از Puget صدا به مونرو سپس به Stevens پاس او بود قادر به رفتن تا آنجا که او را دوست دارند با تغییرات ارتفاع.

"اما من قادر به سینه برخی از بزرگتر مایل روز پس از آن," او گفت:.

ویور شده است قادر به هماهنگ خوابیدن در شب برای بسیاری از سفر اما معترضان در مواردی بیش از حد. در یکی از اولین شب دوست دختر خود را ملاقات کرد او را در B&B و سپس پدر او پیوست و او را برای چند روز و او و دوستان او را تامین و از قطع ارتباط با او را برای یک شب.

"هر کس شده است حمایت" او گفت:. "مادر من کمی نگران در ابتدا مانند هر مادر خواهد بود. اما هنگامی که او را دیدم برنامه ریزی که من در آن او آرام در مورد آن."

او بازمانده در میله پروتئین برای صبحانه ناهار شام در شهرهای اگر او را خوش شانس و عمدتا خشک کوله پشتی و وعده های غذایی برای شام.

مورد نظر خود را در میان وعده بادام زمینی, M&خانم "نه تنها آنها را به آجیل در آنها" او گفت: "آنها واقعا خوب است. نوع درمان است."

شما می توانید ویور پیشرفت پس او را در Instagram @rambleonnow .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن