Kareem Abdul-Jabbar: چگونه به حفظ حرکت ضد نژاد پرستی جنبش

"من می شنوم امریکا آواز متنوع پایکوبی می شنوم."من UCLA مربی جان های چوبی استفاده می شود که به قول والت ویتمن ش

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

"من می شنوم امریکا آواز متنوع پایکوبی می شنوم."

من UCLA مربی جان های چوبی استفاده می شود که به قول والت ویتمن شعر اغلب و من از شنیدن آن پژواک در خیابان می بینم. مردم در اعتراض به نژادپرستی نظاممند و تعهد تغییر هستند "آواز با باز کردن دهان خود را قوی ملودیک آهنگ ها" در مورد امریکا که می تواند باشد — که باید باشد.

اما در 60 سال از فعالیت های اجتماعی من شنیده ام این انجیل آهنگ قبل و ترس من این است که هنگامی که نور افکن پایین دلسوز مخاطبان — در حال حاضر به اشک نقل مکان کرد توسط گروه کر — به سادگی به خانه می رود, کلمات به آهنگ ها به سرعت فراموش شده است.

شما نمی توانید در کسب و کار از اصلاحات اجتماعی بدون یک مخزن عمیق از امید و ایمان به کلی خوبی از مردم است. و برخی از ایمان من است پاداش در روزهای اخیر: شهر و دولت در حال سازماندهی پلیس, اصلاحات شرکت های خصوصی در حال طراحی فراگیر تر سیاست های شرکت های رسانه ای در حال شلیک مدیران و بازیگران و نویسندگان برای نژادپرستانه یا misogynistic رفتار است. مشاهیر و سیاستمداران بیانیه های عمومی در حمایت از زندگی ماده و دیگر سازمان های مترقی. سازمان های ورزشی در حال ارائه پوزش از گذشته اعمال محرومیت.

خوش بینی من بیشتر مشتعل وقتی دیدم ده ها تن از افسران پلیس در سراسر کشور بغل کردن و لینک دادن اسلحه با معترضان. پدر من یک تزئین شده, افسر پلیس, و من فکر می کنم او می خواهم که با آن مواجه معترضان با همدردی به جای تمسخر و تحقیر. اما احساس کردم امیدوارم مانند قبل از این. و اشک از امید در این کشور کرده اند که اغلب به جای اشک از سرخوردگی و خشم.

حقوق مدنی فعالان در اینجا به کرک عمومی وجدان و نه علت "برابری برای همه" دلتنگ رجعت مانند تلاش برای پس گرفتن Woodstock. آن را موضوع مرگ و زندگی است. این ماده از کج دسترسی به بهداشت و درمان از کودکان محروم برابر آموزش و بنابراین قادر به ادعا می کنند امن اقتصادی آتی.

در طول زندگی ام دیده ام و این چرخه از خشم عمومی و تظاهرات و وعده های سیاسی. و پس از آن می آید یک سکوت لغزش-کشویی بازگشت به وضعیت موجود تا زمانی که یکی دیگر از وحشتناک رویداد مورد توجه قرار grabs ما دوباره.

گریه برای حقوق مدنی مانند این است که یک باند لاستیکی: متناوب پرشور حمایت عمومی امتداد آن را به جلو با وجود آن که در گذشته کشیدن آن را به عقب. آن را کشیده و امتداد تا زمانی که پشتیبانی شروع به رانش دور به چیزی shinier و جدیدتر — سپس آن را به عقب جرقه بزند. کشش ساخته شده است آن را کمی طولانی تر وجود دارد برخی از پیشرفت — سه گام به جلو دو تا عقب است که هنوز هم یک گام به جلو — اما آن را به هیچ وجه نزدیک به آنچه وعده داده شده بود. و ما در انتظار یکی دیگر از وحشتناک عمل را بی ریا به ما کمک جلو و رو به جلو دوباره.

این صدا ممکن است کمی churlish یا ناسپاس اما من نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که چرا بسیاری از سازمان ها در حال ابراز خشم و انزجار خود را در حال حاضر به جای آن از سال گذشته و یا سال قبل و یا پنج سال پیش هنگامی که یک غیر مسلح اریک گارنر بود به مرگ خفه گفتن همان کلمات به عنوان جورج Floyd: "من نمی توانم نفس بکشم." چرا فلوید مرگ ناگهان وحی تجلی اما گارنر را ندارد ؟ در 2015, پلیس کشته شدن بیش از 100 غیر مسلح بودند.

NFL می گوید: سیاه و سفید زندگی مهم و در عین حال تا همین اواخر آن را هنوز هم تنبیه بازیکنان که بیان شدند. هدف خارج شده و Facebook در میان بسیاری دیگر به طور ناگهانی حمایت از BLM. از آن خبر بزرگ که همه آنها پله تا, اما کسانی از ما که در این برای مدت زمان طولانی می دانیم که مبارزه برای حقوق برابر یک تعهد مادام العمر نیست و یک کار در تابستان.

معنی دار و پیشرفت های قابل اندازه گیری برای هر گروه به حاشیه رانده شده — مردم رنگ, مهاجران, زنان, تجاوز+, مردم, مسلمانان, یهودیان — را می توان به دست آورد تنها زمانی که همه در محاصره گروه های جلو با هم و بدون انتظار و یا نیاز یا نیاز به متقاعد کردن دیگران که نمی همان چالش است. ما می خواهیم آنها را ما خوش آمدید ما آنها را درک, اما ما نمی توانیم به آنها نیاز دارید. چه کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور در او نوشت: "نامه ای از زندان بیرمنگام" در سال 1963 هنوز هم صادق است:

"اول باید اعتراف کنم که در طول چند سال گذشته من شده اند به شدت نا امید با سفید متوسط است. من تقریبا رسیده تاسف نتیجه رسیدند که Negro بزرگ سد در گشاد گشاد راه رفتن او به سوی آزادی است و نه سفید شهروند شورای-er یا Ku Klux Klanner اما سفید در حد متوسط است که بیشتر اختصاص داده شده به " نظم "نسبت به عدالت; که ترجیح منفی صلح است که در صورت عدم وجود تنش به مثبت صلح است که حضور عدالت; که به طور مداوم می گوید:" من با شما موافقم در هدف شما به دنبال اما من نمی توانم با شما موافق روش اقدام مستقیم... ' "

آن را طاقت فرسا و خسته کننده در تلاش برای متقاعد کردن این افراد که سیستمیک نژادپرستی حاکم در تمام جنبه های زندگی آمریکایی. آن را مانند صحبت کردن با یک تخت Earther. اثبات بی فایده است. خود ثابت قدم امتناع بر این باورند که صدها نفر از مطالعات انجام شده توسط دانشمندان برجسته مرا به یاد دکتر Ignaz Semmelweis مجارستان پزشک مسئول جان میلیون ها نفر را نجات داد, با کشف که مرگ و میر بیمارستان می تواند به شدت کاهش می یابد صرفا با شستن دست ها با مواد ضد عفونی کننده. بسیاری از جامعه پزشکی را رد کرد و نتیجه گیری خود را — با وجود شواهد رو به رشد است که حق با او بود. او در نهایت متعهد به پناهندگی جایی که او مورد ضرب و شتم توسط ماموران و درگذشت 14 روز بعد. تنها پس از مرگ او نظریه خود را به طور گسترده ای پذیرفته شده است.

آنها نمی تواند میکروب ها را ببینید بنابراین آنها واقعی نیست. صدا آشنا است ؟ در "مظنونین," شخصیت کلامی Kint می گوید: "بزرگترین فریب شیطان همیشه کشیده بود و قانع کننده در جهان او وجود ندارد." من می خواهم نیشگون گرفتن و کشیدن که کمی. دیگر بزرگترین ترفند قانع کننده جهان نژادپرستی وجود ندارد. ما باید برای متوقف کردن تلاش برای رول این عمدی dullards سربالایی چون مثل سیزیف ما هرگز آنها را به بالای کوه برای دیدن ممکن بهشت در طرف دیگر.

جایی که آمریکایی های آفریقایی تبار بود 90 روز از در حال حاضر ؟ آیا مردم همچنان به این باور شواهد قبل از آنها حتی به عنوان کشور آغاز می شود به بازگشایی و تظاهرات رشد کوچکتر و کمتر و سپس ناپدید می شوند ؟ به عنوان سرفصل تبدیل به تحت سلطه با COVID-19 موج دوم با پتانسیل واکسن و واکسن منکران با رئیس جمهور تهمت را هذیان و جو بایدن gaffes و مشهور اشتباه وجود دارد هنوز هم می تواند هر اشاره از نژادپرستی نظاممند? را واقعی تغییرات رخ داده است ؟

چیزهایی وجود دارند که ما می توانیم انجام معیار ما می توانیم اصرار به حفظ آزادی قطار در حال حرکت به آینده. بیش از چند هفته گذشته من شنیده ام بسیار عالی پیشنهادات برای اصلاحات در سیستم های ما از عدالت و سیاست گذاری بهداشت و درمان آموزش و پرورش و امنیت اقتصادی که اولویت را به مردم سفید. ما هیچ کمبود از ایده های خوب. در حال حاضر آنچه که ما نیاز به یک راه برای اندازه گیری بهبود ایده آل از طریق یک وب سایت برای نظارت بر طرح های, مدیریت, پیشرفت, شناسایی موانع و تجميع اطلاعات برای همه برای دسترسی به. یک کاربر می تواند با رفتن به این سایت برای دیدن آنچه که قانون پیشنهاد شده است برای جلوگیری از خشونت پلیس که آن را پشتیبانی می کند که با آن مخالف است. ما می تواند اقامت در اجرای راه حل ها و می دانم که زمانی که برای اعمال فشار است. یک سایت می تواند بسیج عمل و تمرکز بر راه حل های عملی ارائه یک دماسنج برای اندازه گیری سلامت عدالت اجتماعی است.

جهان اخلاقی نمی خم شدن به سمت عدالت مگر اینکه فشار اعمال شده است. در هفتمین دهه از امید, من یک بار دیگر خوش بینانه است که ما ممکن است قادر به درخواست جمعی که فشار نه تنها برای تحقق انقلابی وعده از قانون اساسی ایالات متحده اما از آنجا که ما می خواهم به زندگی می کنند و رشد است.

Kareem Abdul-Jabbar, یک دریافت کننده مدال آزادی ریاست جمهوری و NBA all-زمان گلزن برجسته است که نویسنده از 16 کتاب از جمله اخیرا "مایکرافت & شرلوک — خالی Birdcage." او نوشت: این قطعه برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن