WDFW: جشن باس هفته جولای 6-12 نزدیک به خانه - Mon, 06 Jul 2020 PST

تابستان فصل ماهیگیری در حال حاضر در نوسان کامل نیاز به ماهیگیران تفننی به برخی از تصمیم گیری در مورد چگونه به

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

تابستان فصل ماهیگیری در حال حاضر در نوسان کامل نیاز به ماهیگیران تفننی به برخی از تصمیم گیری در مورد چگونه به صرف وقت خود را در آب است.

در این سال باس هفته جولای 6-12 که در آن WDFW برجسته خواهد شد برخی از بهترین باس آب در واشنگتن ارائه راهنمایی ماهیگیری و جواب همه خود را باس سوالات. و پس از باس می توان در بسیاری از آبهای سراسر کشور ما این یک فرصت است که شما قطعا می توانید لذت بردن از نزدیک به خانه.

اما باس نیست تنها چیزی که داغ این ماه; نمرات از دریاچه ها و رودخانه ها در سراسر کشور باز هستند برای ماهی قزل آلا و گونه های دیگر در حالی که ماهی قزل آلا شیلات در حال انجام در واشنگتن آبهای اقیانوس و چندین مناطق دریایی Puget صدا.

در اینجا مختصر و مفید از برخی از این ماه را فرصت های ماهیگیری:

  • Puget صدا ماهی قزل آلا: 1 جولای شروع ماهیگیری ماهی قزل آلا برای بسیاری از Puget صدا مناطق دریایی. برای اطلاعات بیشتر WDFW ماهی قزل آلا فصل خلاصه و ورزش ماهیگیری قوانین جزوه.
  • Puget صدا خرچنگ: Puget صدا تابستان خرچنگ ماهیگیری فصل می شود در جریان جولای 2 با دهانه در چندین مناطق دریایی و 12 جولای در مناطق دریایی 10 و 11. ما بازدید اخیر انتشار اخبار جزئیات کامل در مورد دهانه محرومیت و مقررات است که اعمال می شود.
  • بالا کوه دریاچه ماهی قزل آلا: وجود دارد بسیاری از trailheads منجر به بالا دریاچه ها از مناطق اطراف دولت و جولای زمان بسیار عالی برای کشف آنها. بازدید WDFW بالا دریاچه های سایت برای مکان و مشاوره.

شما می توانید قوانین و مقررات برای شیلات در سطح ایالت در 2020-2021 ماهیگیری ورزشی قوانین جزوه که طول می کشد تا اثر ژوئیه 1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب