مک حمله: پدر و پسر دو لذت بردن از هر لحظه از شارژر بیس بال - شنبه, 25 Jul 2020 PST

این چیزی است که هر پدر یک توپ بازیکن رویاهای; گرفتن به مربی تیم خود را جوان مشت زن یا شعله افکن. "بخش مورد علا

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

این چیزی است که هر پدر یک توپ بازیکن رویاهای; گرفتن به مربی تیم خود را جوان مشت زن یا شعله افکن.

"بخش مورد علاقه من در حال تماشای او موفق است که احتمالا بهترین بخشی از آن به تماشای رشد او را." گفت: Ed McNamee, شارژر, دستیار مربی است.

برای 3 سال اد McNamee تا به حال بهترین صندلی در خانه به تماشای پسرش مخفی بازی توپ گیری و بعد فورا رفت واز به یادگیری درس مورد بازی او را دوست دارد و همچنین در مورد بازی زندگی است.

"بیس بال است که یک بازی که در آن اگر شما موفق 70 درصد از زمان شما یک Hall of Famer و هیچ ورزش دیگری که مانند آن وجود دارد هیچ چیز در زندگی این است که مانند آن. اما از طریق این بازی شما با تعداد زیادی از شکست و من فکر می کنم که چیزی در زندگی مهم واقعا راه خوب برای تمرین ترک نمی. که بسیاری از آنچه بیس بال است." گفت: Cam McNamee شارژر پارچ و اولین baseman.

"این بازی یک آزمایش شکست. این قراره شما تست چگونه به خوبی شما می توانید شکست, و چگونه به خوبی شما می توانید گزاف گویی از شکست است." گفت: Ed.

اما این همه سرگرم کننده و بازی. به عنوان یک ماده در واقع مربی مک به عنوان بازیکن او را طول می کشد در این بازی بسیار جدی اما کم نمی کند هر خانواده تخفیف

"او رفتار من همان و من فکر می کنم که اگر او نبود پس از آن که او را یک مربی بد بود و من یک بازیکن بد." گفت: Cam.

با هر دو مربی مک و مخفی زندگی در همان خانه وجود دارد برخی از منفی که بوجود می آیند از اینکه در محله های نزدیک.

"شما یک روز بد شما به خانه شما وجود دارد و در حال حاضر احساس بد اما پس از آن مربی است که وجود دارد بیش از حد." گفت: Cam

اما برای هر دو McNamee پسران, همه چیز در مورد ایجاد خاطرات است که یک عمر گذشته.

"فقط تماشای او بیرون بروید و آماده روزمره است. من فکر می کنم که چه شده است بسیاری از سرگرم کننده است و او می داند که او می داند آنچه که او نقاط قوت و ضعف هستند و او می داند که چگونه به نفی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت." گفت: Ed

"ما رفت به آریزونا من انداخت اغل گاو یا حشم برای آکادمی ازمایش و واقعا خوب پیش رفت و من فقط فکر می کنم ناهار که ما تا به حال پس از آن واقعا خوب بود و ما هر دو فقط از نوع نشسته بودند و ما هر دو واقعا خوب خلق و خو و تمام روز آخر هفته تمام شد در واقع یکی از بهترین تجربه های زندگی من است." گفت: Cam.

با اینکه افزایش ارشد با دو سال در سمت چپ از واجد شرایط بودن بقیه مطمئن باشید که سال آینده مک حمله خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب