'موفق در هر راه': Alistair Overeem TKO پیروزی خلاصه بازی UFC Fight Night در جکسنویل

جکسونویل فلوریدا.—UFC اقامت در جکسون را به عنوان یک هفته از comebacks.بنابراین Alistair Overeem به پایان رسید

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

جکسونویل فلوریدا.—UFC اقامت در جکسون را به عنوان یک هفته از comebacks.

بنابراین Alistair Overeem به پایان رسید آن را با یک باز گشت خود را.

تقریبا به پایان رسید از داخل باز 90 ثانیه Overeem بسیج به شکست والت هریس در رویداد اصلی در UFC Fight Night اواخر روز سه شنبه نتیجه سه شب نمایش از مخلوط هنرهای رزمی, رزمی در اولین ساحل.

بیست و دو جنگنده دربسته در محیط یک هفته از عرق و گاه به گاه خون در داخل هشت ضلعی بازگشت به رقابت میان عدم قطعیت در ادامه از coronavirus بیماری همه گیر.

یک ورزش جهانی که دو ماه وقفه آغاز شد و در قسمت اول در ساحل — با پایان ناگهانی به بازیکنان قهرمانی پس از یک دور در مارس 12 — بازگشت به زندگی در داخل VyStar یادبود سربازان عرصه است.

"ما سخت کار می کرد به جلو و این چیزی که در خارج و در اینجا" UFC رئیس دانا سفید گفت: پس از آن.

در حالی که این عمل در داخل هشت ضلعی شبیه دیگر شب در UFC فضای خارج از آن مانند دیگر حملات این هفته احساس مایل دور از هنجار.

اقدامات احتیاطی برای اولین بار نصب شده برای مارس 9 UFC 249 حملات — اسپری های ضد عفونی کننده از هشت ضلعی درجه حرارت اسکن در عرصه ورودی ماسک برای همه از رسانه های اعضای cornermen به گوینده بروس بافر — در جای خود باقی مانده برای شنبه.

بنابراین آشکار ترین نشانه ای از تمام ردیف از صندلی های خالی در عرصه محروم از تماشاگر.

هیچ بیشتر COVID-19 اختلالات گزارش شده پس از مارس 8, هنگامی که برزیلی جنگنده رونالدو سوزا, شناخته شده به عنوان Jacare و دو cornermen آزمایش مثبت برای coronavirus و خارج شد از رقابت.

هنوز هم ممکن است چند روز یا چند هفته قبل از UFC می دانید برای برخی که آیا کسانی که اقدامات موثر بودند در له کردن گسترش ویروس.

Overeem, اگر چه بيشتر موثر در دوره نقاهت بعد از اوایل ضرب و جرح است که تهدید به پایان شب زود است.

در سنگین وزن رویداد اصلی هریس سیم Overeem و کوبیده او با مشت داخل اول 90 ثانیه باز یک برش بزرگ بیش از چشم او.

اما Overeem (46-18) تقویت ضربه زدن به پایین هریس بعد از در دور. سپس در شروع دوم او را قطع کرد هریس دوباره با یک راست پا و پا زدن و پانچ اقدام به شمع با بیشتر مشت تا داور دن Miragliotta متوقف مبارزه در 3:00 از دور — 10 دقیقه قبل از ساعت زده نیمه شب شروع به Overeem 40th birthday.

"آن بوده است اما به نوعی من در حفظ و پیدا کردن تمرکز" Overeem گفت.

پایان تکذیب آنچه در اولین نگاه به احتمال زیاد عاطفی گشت پیروزی برای Harris, مبارزه برای اولین بار پس از مرگ 19 ساله دختر Aniah بلانچارد. 29-در سال آلاباما چهره مرد به اتهام آدم ربایی و قتل در این مورد.

Overeem فنی حذفی بود به راحتی قاطع ترین پایان بر یک کارت اصلی با نزدیک رقابت انتهای.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

هیچ طرفداران به معنای هیچ جمعیت پاسخ پس از چند شدت مورد مناقشه تصمیم گیری از جمله ورزشکار پروزن مسابقه به سرب کارت اصلی بین آهنگ Yadong از چین و مارلون ورا. این تصمیم به اتفاق آرا در حمایت از آهنگ بود که دو بار گرفته شده توسط ورا باعث یک واکنش تند از اکوادور و خود را در گوشه سمت قضات است.

که نه تنها تصمیم بحث شب: دن Ige جنگیدند از اوایل حذف به لبه برزیل ادسون Barboza در تصمیم گیری تقسیم و strawweight تصمیم گیری تقسیم به رفت و مدعی کلودیا Gadelha با وجود شدید پایان از آنجلا تپه.

لهستان Krzysztof Jotko برنده خود را از میان کشمکش برابر سابق آلاباما linebacker Eryk Anders یک استارت در جزر و مد قرمز در سال 2009 قهرمانی ملی, تیم ملی فوتبال. Jotko شاغل مهارت های دفاعی خود را به دفع مکرر takedown تلاش می کند از آندرس برنده شدن در یک تصمیم به اتفاق آرا.

در مقدمات شکست نخورده میگوئل بائسا مبارزه از دعاوی در نزدیکی میامی صعود خود را ادامه داد تا سبک صفوف. بائسا غلبه اوایل مشکل در اولین دقیقه به ضرب و شتم جانباز مت قهوه ای با ویژگی های حذفی حسن گیج کننده دست چپ پانچ 18 ثانیه به دور دوم.

"او فرود آمد برخی از عکس های خوب, اما من قادر به بازیابی" بائسا گفت: در یک پست-مبارزه مصاحبه در داخل هشت ضلعی.

یک مبارزه است که نبود متوقف شد هر چند به خصوص خونین ورزشکار پروزن مقدماتی است که در آن Nate Landwehr شکست دارن الکینز (آرکانزاس) با تصمیم به اتفاق آرا. جدال رفت این فاصله با وجود وحشتناک gashes به الکینز (آرکانزاس)' پیشانی splattering پنی-اندازه قطره خون از داخل و خارج هشت ضلعی.

سریعترین اولیه پیروزی متعلق به کوین هلند که پهن آنتونی هرناندز با ترکیبی از آرنج و زانو و مشت به ثبت ویژگی های حذفی در داخل و 39 ثانیه در حالی که یکی از مهمترین و بیمار و تاکتیکی رفت و به گیگا Chikadze: جنگنده از شوروی سابق در جمهوری گرجستان ماهرانه بهره برداری قد و قدرت قابل توجه به پیروزی یک تصمیم به اتفاق آرا بیش از اروین ریورا.

باز دعوا در کارت مقدماتی به پایان رسید توسط ارسال مقاله: شکست نخورده برزیلی رودریگو Nascimento غلبه میدانی همین'tale Mayes در دور دوم و Cortney کیسی به سرعت در حال تبدیل جداول در ایتالیایی مارا رومرو Borella را به نفع خود زنان او کشمکش با armbar در 3:36 از دور اول.

مقامات شهرستان باید امیدوار بود که این دعوا را تنظیم صحنه برای آینده UFC مسابقات در میدان جنگ — با واقعی جمعیت — بعد از آن. در حالی که می تواند بسیار به آینده تلاش موفق به کسب تایید از UFC ،

"آن موفق بود از هر راهی که می تواند موفق سفید" گفت: پس از این رویداد. "من احساس خوبی در مورد آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب