بازگشایی: آن را به کسب و کار اما نه کسب و کار به عنوان معمول - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

نیویورک – این چیزی است که "عادی" خواهد شد مانند نگاه برای آینده قابل پیش بینی. در کانکتیکات رستوران در حال باز

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

نیویورک – این چیزی است که "عادی" خواهد شد مانند نگاه برای آینده قابل پیش بینی.

در کانکتیکات رستوران در حال بازگشایی با عمومی-فقط ناهار خوری و میز 6 فوت از هم جدا. در بورلی هیلز کالیفرنیا غنی و پر زرق و برق در حال انجام خرید خود را از محدود کردن همراه بازار مال فروشان درایو. و مهد کودک در سراسر ایالات متحده طرح به نوبه اجتماعی فاصله را به یک هنر و صنایع دستی پروژه با آموزش بچه ها چگونه به "ایجاد فضای خود را" با چیزهایی مانند نخ و نوار پوشش.

به عنوان ایالات متحده و دیگر کشورهای شل خود را coronavirus محدودیت های آن را به کسب و کار اما نه کسب و کار به عنوان معمول است. در واقع آن است که تبدیل شدن بیش از حد روشن است که بدون یک واکسن علیه این معضل این اختلال می تواند طولانی مدت و اقتصاد نخواهد بود تندرست حق بازگشت.

در ایتالیا که در آن مواد غذایی خوب است که یک بخش ضروری از زندگی یک بار بسته بندی شده در رستوران ها و کافه ها در حال مواجهه با یک ضربه مالی به عنوان آنها بازگشایی با سخت اجتماعی فاصله قوانین پس از 10 هفته shutdown.

کارشناسان هشدار داده است که به عنوان بسیاری از یک سوم از این کشور در رستوران ها و کافه ها می تواند بیرون رفتن از کسب و کار تا 300,000 شغل در این بخش می تواند ناپدید می شوند و ضرر و زیان می تواند به 32 میلیارد دلار در این سال است.

"ما باید به نوبه خود وارونه تمام فعالیت های است که ما قبل از انجام" اظهار تاسف آشپز Raffaele di Cristo که باید از ماسک و دستکش به عنوان او آماده مواد غذایی در محبوب Corsi Trattoria در رم. "همه چیز تغییر کرده است."

Corsi بازگشایی در این هفته با نصف آن جداول حذف شده به اطمینان حاصل شود که موظف 3-پا فاصله. دست مطابق با اصول بهداشتی ژل قرار داده شد در ورودی و جدید, سفارش, سیستم نصب شده بود به طوری که مشتریان می توانید از منو بر روی تلفن خود را به جای گوش دادن به پیشخدمت تلاوت فوق العاده.

در کانکتیکات رستوران که بازگشایی شد شنبه برای ناهار خوری نیاز به تنظیم مجدد ایستگاه های کاری به طوری که کارکنان نمی صورت یک دیگر و تلو تلو خوردن شیفت و شکستن بار برای به حداقل رساندن تماس با ما در میان آنها است. نشانگر باید نصب شود برای تشویق مشتریان برای حفظ فاصله خود از یکدیگر است.

در گلستنبوری, کانکتیکات, حداکثر ماهی رستوران باز برای ناهار با 16 جداول در فضای باز پاسیو. مشتریان پر حدود نیمی از جداول در اوایل بعد از ظهر و تمام جداول محفوظ شد برای شام, مدیر کل برایان کاستاریکا گفت.

دوستان و بازنشستگان دبی لارنس و جیل پری که اغلب خوردند با هم قبل از وقوع لذت بردم یک وعده غذایی در حداکثر ماهی.

"این فوق العاده بود. آن را فقط فوق العاده به خارج" لارنس گفت. "اما من هنوز هم کمی leery از رفتن به هر فروشگاه."

در پوسته خرچنگ رستوران در اسکله در استمفورد شرکت مالک James Clifford برگزار شد تا حدود 6 پا-چوب بلند به او گفت که او استفاده می شود به مطمئن شوید که صندلی نیست بیش از حد نزدیک به هم.

"من فقط امیدوارم که از مردم دریافت نمی حریص و آنها نمی از حد خود تجاوز خود را به مرزهای," او گفت:. "چرا که اگر شما نمی توانید آن را درست در خارج از منزل چگونه شما می توانید آن را در داخل خانه؟"

در ویرجینیا یک رستوران است که به تازگی بازگشایی آن پاسیو گرفته شده یک گام اضافی برای اطمینان بخشیدن به شام. استعماری میخانه است که مصرف کارکنان و اعضای درجه حرارت در شروع شیفت خود و ارسال نتایج برای مشتریان را ببینید.

برخی از قوانین جدید برای ناهار خوری اکو بازگشایی دستورالعمل های منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. آنها در نظر گرفته شده برای مراکز مراقبت از کودکان و مدارس و اردوگاه های روز, جرم, سیستم های حمل و نقل, رستوران ها, کافه ها و دیگر کسب و کار و سازمان است.

برای مثال CDC نشان می دهد جرم سیستم های حمل و نقل نزدیک هر ردیف از صندلی و محدودیتی که چگونه بسیاری از سواران را می توان در یک اتوبوس یا قطار.

در میان موج reopenings بسیاری از آمریکایی ها محتاط باقی می ماند, بر اساس یک نظرسنجی جدید از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است. این نظرسنجی می گوید: 83 درصد از آمریکایی ها حداقل تا حدودی نگران آن است که محدودیت های بلند در منطقه خود منجر به عفونت های اضافی.

این نظرسنجی همچنین در معرض گسترش حزبی تقسیم در موضوع با دموکرات ها محتاط تر و جمهوریخواهان کمتر مضطرب به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار متحده به "باز کردن در کشور ما است." تنها حدود یک سوم از جمهوری خواهان می گویند که آنها بسیار یا بسیار نگران عفونت های اضافی در مقایسه با سه چهارم از دموکرات ها.

حدود 5 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده اند آلوده و بیش از 325,000 مرگ و میر ثبت شده است, از جمله بیش از 93,000 در ایالات متحده و در سراسر 165,000 در اروپا با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه بر اساس داده های دولت. کارشناسان بر این باورند که واقعی تلفات به طور قابل توجهی بالاتر است.

با این ویروس به دور از مغلوب این reopenings می تواند به اثبات می شود یک توقف و شروع دو گام به جلو یک گام به عقب روند.

فورد به طور موقت متوقف شد, تولید در دو از آن مجمع گیاهان شنبه و چهارشنبه در شیکاگو و در دیربورن میشیگان پس از سه autoworkers آزمایش مثبت برای ویروس. کار متوقف شد به پاکسازی تجهیزات و منزوی کردن کسانی که در تماس با آلوده کارکنان.

دیترویت سه بزرگ خودروسازان دوباره خود را در ایالات متحده کارخانه در روز دوشنبه پس از دو ماه تعطیلی.

آموزش و پرورش بیش از حد مواجه است تغییرات رادیکال.

کمبریج شد و اولین دانشگاه در بریتانیا به لغو تمام چهره به چهره و سخنرانی ها برای سال تحصیلی آینده گفت: آنها برگزار خواهد شد و عملا جریان آنلاین تا تابستان 2021.

دیگر نهادهای گرفته اند متفاوت حمالت. دانشگاه نوتردام در ایندیانا را دانش آموزان به دانشگاه اما دوباره طراحی تقویم خود را شروع ترم در اوایل ماه اوت و در نهایت قبل از روز شکرگزاری است.

در کره جنوبی صدها نفر از هزاران نفر از سالمندان دبیرستان خود را به حال درجه حرارت بررسی می شود و با استفاده از ضد عفونی کننده دست به آنها بازگردانده شنبه بسیاری از آنها برای اولین بار از اواخر سال گذشته است. دانش آموزان و معلمان نیاز به پوشیدن ماسک و برخی از مدارس نصب پارتیشن پلاستیکی در اطراف میز.

فرانسه و محدود کردن فضاها در مدارس ابتدایی, اولویت دادن به فرزندان ضروری کارگران و کسانی که نیاز دارند. برخی از دانش آموزان جوان حتی در روز متناوب در حالی که مدارس بسته باقی می ماند.

مردم قدرشناسی در قادر بودن به فروشگاه و یا غذا خوردن بیرون دوباره که mingling با نگرانی در مورد امنیت شغلی است.

کسب و کار شد و آهسته در پاریس بازار کشاورز با یک مخلوط خلق و خوی در میان نقاب لب فروشندگان. یک مرد فروش peonies و petunias گفت که او خوشحال به دریافت و مشاهده خریداران دوباره در حالی که یک زن فروش گوجه فرنگی و مارچوبه پشت موقت پلاستیک روی صفحه نمایش بیدارم است که مشتریان خود را به خرید کمتر از حد معمول است.

انگلیسی, موتور هواپیما ساز رولز رویس اعلام کرد قصد دارد برای کاهش 9,000 کارگران آن را به عنوان چنگ زدن با سقوط در سفر هوایی. به طور کلی کسانی که شغل با حقوق خوب و مزایای و از دست دادن آنها یک ضربه شدید به جوامع محلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن