پول خود را: گرفتن بیشتر از پر کردن مالیات خود را

بار کردن!برای کسانی از شما با استفاده از تمدید آخرین مهلت تشکیل پرونده مالیاتی است که نقل مکان کرد و از 15 آور

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

بار کردن!

برای کسانی از شما با استفاده از تمدید آخرین مهلت تشکیل پرونده مالیاتی است که نقل مکان کرد و از 15 آوریل تا 15 ژوئیه این سال هم به بدفع الو قت گذراندن ، اما پر کردن مالیات خود را بسیار لذت بخش تر تجربه زمانی که شما با استفاده از این زمان به کار نسبت به بلند مدت خود اهداف مالی. در اینجا برخی از راه برای دریافت بیشتر از این در سال جدید مالیاتی مهلت.

بروس Helmer و میخ Webb

درک قوانین مالیاتی جدید

حتی قبل از coronavirus آن را به حال شده است یک زن و شوهر شلوغ سال از نظر قوانین مالیاتی. بین کاهش مالیات و مشاغل قانون از سال 2017 در سطح دولت اصلاحات مالیاتی از 2018, امن, قانون مالیات بر چشم انداز تغییر برای تقریبا هر filer.

درک مالیاتی اخیر نوسانات بسیار مهم است برای ساخت بیشتر از تشکیل پرونده مالیات بر فصل است. مهم است به درک نه تنها تغییرات هستند اما خود تجمعی تاثیر است. فرصت وجود دارد و در نوسانات و کار خود را با مشاور و متخصصان مالیاتی کمک خواهد کرد که شما را به استفاده از آنها.

نگاهی به فرصت برای کاهش بار مالیاتی خود را

با تمام اخیر نوسانات بازار خود را نمونه کارها ممکن است در همان محل آن را حتی در اصلی مالیات مهلت. خوشبختانه شما هنوز هم برخی از انعطاف پذیری.

اگر شما نمی اشباع خود ایرا سهم برای سال 2019 شما باید تا تاریخ 15 ژوئیه به انجام این کار. اگر سرمایه گذاری خود را یک ضربه گرفته اند, شما ممکن است پیدا کردن شما نیاز به کمک بیشتر برای دیدار با اهداف مالی خود را. بسته به جایی که در بازار است که شما می تواند ساخت ایرا سهم در تخفیف نسبت به 2019 که ارائه فرصت به توازن نمونه کارها خود را.

همچنین به یاد داشته باشید که فاز استراحتی برای مراقبت عمل محرک ها بر اساس درآمد ناخالص تنظیم خود را. اگر شما در حال حاضر دریافت یک چک کنید, شما خوب به آن بروید. اما اگر شما در یا در اطراف یکی از نقاط برش (فاز استراحتی در شروع $75,000 برای تک filers و $150,000 برای زوج تشکیل پرونده به طور مشترک با تکمیل فاز در $99,000 برای تک filers و $198,000 برای زوج تشکیل پرونده به طور مشترک) هنوز هم وجود دارد زمان به کاهش درآمد خود را برای سال 2019.

دریافت مدارک خود را به منظور

اجازه دهید آن صورت, ردیابی کردن تمام اسناد و مدارک لازم کشیدن. این احتمالا بزرگترین دلیل ما بدفع الو قت گذراندن.

مطمئن شوید که شما باید تمام W-2s 1099s همراه با رسید برای کمک های خیریه دست و پا گیر است اما انجام این کار جلوتر از زمان را کاهش می دهد پتانسیل برای خطا و کمک به شما در به حداکثر رساندن خود را بازپرداخت. بیشتر, آن را به شما یک حس رفتن در این که آیا شما خواهد شد در نظر گرفتن جدید(ish) استاندارد کسر یا itemizing که صرفه جویی در شما مقدار زیادی از زمان به عنوان شما آماده است.

استفاده از بازپرداخت خود را عاقلانه

آن ممکن است وسوسه انگیز به صرف پول در یک تعطیلات مورد نیاز, اما مطمئن شوید که شما باید اردک خود را در یک ردیف قبل از اینکه شما خودتان را درمان است. اگر شما با توجه به بازگشت خودتان این سوالات را بپرسید:

آیا من باید بالا بهره بدهی ؟ با استفاده از یکجا به پرداخت کارت اعتباری را به شما صرفه جویی ثروت در طول سال است.

آیا من به اندازه کافی در اورژانس پس انداز ؟ با یک رکود بلندی داشتن چندین ماه از ذخایر برای یک روز بارانی است مهم تر از همیشه.

آیا من به اندازه کافی در حساب های سرمایه گذاری? اگر شما نگرانی های جدی در مورد اینکه قادر به پاسخگویی به اهداف بازنشستگی خود را در نظر بگیرید با استفاده از بازپرداخت خود را به اضافه کردن برخی از آب به پس انداز خود را.

نظرات ابراز شده در این مواد هستند و فقط برای اطلاعات عمومی در نظر گرفته شده و به ارائه مشاوره خاص و یا توصیه هایی برای هر فرد است.

بروس Helmer و میخ Webb مالی مشاوران در افزایش ثروت و میزبان خود را "پول" در KLKS 100.1 FM در صبح یکشنبه. ایمیل بروس و میخ در yourmoney@wealthenhancement.com. اوراق بهادار ارائه شده از طریق LPL مالی عضو FINRA/SIPC. خدمات مشاوره ای ارائه شده از طریق افزایش ثروت Advisory Services LLC, ثبت نام مشاور سرمایه گذاری. ثروت افزایش گروه و ثروت افزایش خدمات مشاوره ای در حال جدا کردن اشخاص از LPL مالی.

آخرین مطالب