روزی DiManno: Blue Jays چرخش پیچ و تاب و ممکن است تغییر نمی Nate پیرسون تاریخ راه اندازی

وجود خواهد داشت هیچ Nate پیرسون پیگیری استارت کار برگزار شد با تعقیب اندرسون با وجود کهنه اریب آسیب است.حداقل

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

وجود خواهد داشت هیچ Nate پیرسون پیگیری استارت کار برگزار شد با تعقیب اندرسون با وجود کهنه اریب آسیب است.

حداقل قطعا آن را برای تلفن های موبایل است که راه را از طریق Blue Jays کاپیتان چارلی Montoyo که فاش اندرسون آسیب به خبرنگاران در روز یکشنبه.

اما البته مدیر نمی خواهم برای رفتن در هر نقطه در نزدیکی بکجا-Nate سوال, نه بیشتر پس در تابستان اردوگاه های آموزشی از چهار ماه پیش در بهار اردوگاه های آموزشی که شعله پرتاب right-hander تا به حال ناظران سرازیر شدن آب دهان خود را بیش از 100 متر.p.h. گرما.

پس اندرسون بیماری ظاهرا نمی باز کردن درب برای پیرسون به فشار خود شش پا-شش قاب از طریق آن و به لیگ اصلی بیس بال اولین بار در پایان ماه ژوئیه.

ایضا یک رنسانس برای مزمن آرنج زده Ryan Borucki همچنین تلاش برای شکستن شروع چرخش است.

و nah, هلاک این فکر می کردم که پیرسون است که برگزار می شود به دستکاری زمان سرویس. حتی اگر سنگ از یک تبادل چشم انداز تنها نیاز به صرف بیش از یک هفته این فهرست لیگ برای باشگاه به امن یک سال اضافی از تیم کنترل در 2026 — تحت فرمت سرشکن بیش از 66 روز فصل.

Montoyo ادعا می کند او را ترک می کند که حافظه در انتظار چیز تعیین می شود که چگونه با اسلحه نشان می دهد بیش از 12 روز باقی مانده از اردوگاه باید اندرسون نمی توان آماده در زمان 60 بازی فصل برای راه اندازی جیز در تاریخ 24 ژوئیه در سنت پیت در مقابل Tampa Bay Rays.

"من دوست دارم این واقعیت همه بچه ها می دانند که آنها در حال رقابت گفت: Montoyo. "ما در حال ساخت همه آنها را به طوری که آنها همه در حال رفتن به فرصت را به رقابت بپردازند. ما را ببینید که در آن ما به یک هفته و نیم از در حال حاضر."

اندرسون گفت: Montoyo دچار آسیب دیدگی از چند روز پیش. تا سه یا چهار زمین باز یافته تبادل ظرفیت در لحظه ای که او ممکن است آماده برای شروع توپ از ناودان یا مجرای سرازیر. داخلی می توان حساس.

32 ساله بود به دست آورد و از میلواکی در خارج از فصل. در 32 بازی با حذفی, در سال گذشته, او تا به حال یک 8-4 رکورد با یک 4.21 عصر و 124 strikeouts به بیش از 139 نوبت.

به سرعت

ترنت Thornton ممتاز بود با توجه به دو کلید برگشت به صفحه اصلی در این بیماری همه گیر که شکاف قاره ای تقسیم بین بهار و تابستان اردوگاه های آموزشی.

اول از دوستان که تبدیل بیش از کلید به قفل در پایین سالن ورزشی متعلق به او اجازه می دهد تورنتون به کار کردن در محل قرنطینه-به تنهایی.

دوم از او پیر دبیرستان مربی اجازه تورنتون به استفاده از زمین بازی با یک (1) شخص دیگر.

بنابراین به عنوان بیس بال فلج می رود, تورنتون به سختی می تواند برای خیلی بیشتر بپرسید.

"من احساس می کنم بزرگ گفت:" 26 ساله که شد بعید است لنگر در تورنتو خرد شروع چرخش سال گذشته خود را rookie فصل است. "انداخت کل زمان من بود, بنابراین من واقعا فکر نمی کنم من از دست رفته به ضرب و شتم در همه. با یک هفته دیگر یا دو من احساس می کنم مثل من می تواند فقط اجازه کمر است."

حق دست انداخت 50 تا 60 رزین در یکشنبه زنده BP جلسه — بدون intrasquad بازی در این شب — و دوست داشت که آنچه که او را دیدم از خود با تاکید بر بالا fastball.

با یک MLB فصل زیر کمربند خود او نیز تا به حال یک سیری از بزرگ لیگ hitters در بشقاب حداقل به نقطه ای که او دیگر احساس ترس.

هدف این دیوانه ء 60-برنامه بازی: "فقط outs سریع رفتن عمیق تر به بازی ها در تلاش برای حمله به همه است." زیرا سال گذشته که اغلب او را در موقعیت های که در آن او انداخت و رو به بالا از 100 زمین در صرف پنج نوبت.

بومی شارلوت N. C. شد در ماه مارس ، فرض به تورنتو پنجم استارت هر چند وجود دارد رقابت سختی برای این کار است.

"من می خواهم به در چرخش است تا آنجا که هر کسی اما شما نمی توانید همه چیز را مانند که برای اعطا. من می خواهم به زمین با یک تراشه بر روی شانه من. هیچ چیز خواهد بود به شما تحویل داده بنابراین من فقط در مورد کسب و کار من می خواهم که فقط در مورد در هر روز است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تورنتون می کند که یک لبه روی هم تیمی های خود. او زندگی می کردند تمام فصل گذشته در هتل مشرف به Rogers Centre, که در آن تیم قرنطینه شده برای این اردوگاه و ممکن است مجبور به اقامت و همچنین اگر جیز مجاز به بازی خود را در سال 2020 به طور منظم فصل بازی در تورنتو است.

"من می دانم که برخی از بچه ها نیست نشئه در مورد او. اما من از آن همه سال گذشته است. آن را قطعا شدنی است.

"این کار کمی خسته کننده گاهی اوقات. اما اگر این چیزی است که ما نیاز به انجام به بازی که کاملا خوب با من."

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب