لامپ کم مصرف نمی, شمارش خاص کمک های مالی از بودجه فدرال آن را به عنوان تلاش برای زنده ماندن coronavirus همه گیر

کمیسر سفت Ambrosie همچنان به کار با دولت فدرال نیست بانکی در لامپ کم مصرف خاص در بودجه برای کمک به لیگ برتر از

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

کمیسر سفت Ambrosie همچنان به کار با دولت فدرال نیست بانکی در لامپ کم مصرف خاص در بودجه برای کمک به لیگ برتر از طریق COVID-19 بیماری همه گیر.

این لامپ کم مصرف با نزدیک شدن به اتاوا ماه گذشته برای کمک های مالی. لیگ سه قسمتی پیشنهاد نام برای $30 میلیون بلافاصله پول اضافی به صورت مختصر از فصل و تا به 120 میلیون دلار بیشتر در صورت لغو شود.

"برای لحظه ای ما همچنان در بحث و گفتگو با دولت فدرال" Ambrosie روز سه شنبه گفت. "آنها به ما اشاره به برخی از برنامه های آنها ایجاد کرده اید که در بازار عمومی است و ما در حال نگاه کردن به کسانی که امروز و این روند ادامه خواهد داد.

"در حال حاضر که در آن ما هستند. ما به دنبال بیشتر در آنچه در حال حاضر در بازار توسط راه حل های به عنوان یکی که به تنهایی."

مانند همه حرفه ای ورزش لامپ کم مصرف شده است به شدت توسط نهفته COVID-19 بیماری همه گیر. هفته گذشته Ambrosie گفت: فصل-بلیط دارندگان این لیگ بهترین سناریو شروع مختصر از فصل در ماه سپتامبر اما تصریح کرد لغو کمپین همچنان قطعی امکان.

این لامپ کم مصرف نیز بررسی پتانسیل بازی کردن بازی ها بدون طرفداران در می ایستد. قطعا از نظر مالی به چالش کشیدن چشم انداز داده franchises همه تکیه به شدت بر دروازه رسید برای خط پایین خود را.

در طول همه گیر Ambrosie گفت: CFL باشگاه باید تمام هزینه های متحمل شده — پرداخت کردن-فصل بازیکن پاداش مربیان فوتبال در عملیات و مدیریت و کارکنان اداره کل سربار — بدون بهره گیری از تماس های ورودی درآمد. که باعث شد پیشنهادات اینکه به صورت مختصر 2020 فصل خواهد بود ماندگار بدون تماشاگر در می ایستد.

"من می خواهم بگویم حتی از بهترین حالات آن را به لحاظ مالی به چالش کشیدن" Ambrosie گفت. "چگونه ما خودمان برای 2021 و فراتر از آن ممکن است یک محرک برای بیشتر تمایل به رنج می برند درد در سال 2020 است.

"اما اگر همه شما در حال انجام است که رنج و درد در سال 2020 و پس از آن تصدیق می کردم بیشتر به درد آمده که بسیار قانع کننده کسب و کار استدلال. که (هزینه های) این است که ماهیت این جانور اما شما لازم نیست که به دنبال جایی برای دیدن شرایط چالش برانگیز . . . این است که باعث فشار فوق العاده ای در همه جا."

Ambrosie گفت: لیگ برنامه های این هفته به بحث در مورد زمانی که همه تیم ها می تواند بازگشایی امکانات خود را.

لیگ دستور داد آن تیم در ماه مارس به امکانات برای بازیکنان با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اوایل این ماه دولت انتاریو به باشگاه لامپ کم مصرف در استان متهور برای بازگشایی امکانات خود را.

که اجازه می دهد بازیکنان و مربیان و مدیریت با تورنتو Argonauts, Hamilton ببر-گربه و اتاوا Redblacks را به خود مربوطه ساختمان تا زمانی که سخت سلامت-و-دستورالعمل ایمنی در محل باقی می ماند.

تیم NFL امکانات اجازه داده شد برای شروع بازگشایی در هفته گذشته دوباره با اخطار آنها در دیدار با برخی معیارهای ایمنی.

"ما قصد داریم به بحث در مورد که در این هفته" Ambrosie گفت. "ما می خواهیم به بسیار محتاط و بخشی از مراحل است که شما باید برخی از شما می توانید آن را درست انجام دهد . . . شما باید نه تنها باید یک طرح خوب اما قادر به اجرای آن طرح است.

"این یکی از چیزهایی که ما در حال صحبت کردن در مورد."

Ambrosie نیز آشکار هفته گذشته یک تغییر به لامپ کم مصرف 2020 خاکستری جام برنامه دارد. رجینا برنامه ریزی شده بود برای میزبان در این سال بازی اما به جای آن اعطا شده است 2022 مسابقه با همیلتون باقی مانده در هیئت مدیره به میزبان در 2021.

در این رویداد به صورت مختصر فصل که در آن CFL تیم بازی در خانه خود ورزشگاه خاکستری فینالیست جام با بهترین کیفیت به طور منظم فصل ثبت خواهد میزبان لامپ کم مصرف قهرمانی بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اما سوال وجود دارد اطراف آن که آیا این مدل کار می کنند اگر لامپ کم مصرف به تصویب رسید توپی-شهر رویکرد است. که در آن تیم ها را جمع آوری در یک یا دو میزبان شهرستانها.

گرگ دیک های لامپ کم مصرف را chief financial officer, هفته گذشته گفت, لیگ پادکست از پیچاندن است که در مرکز شهر راه اندازی پیروزی-و-میزبان Grey Cup مدل ممکن است صدق نمی کند. در روز سه شنبه Ambrosie تصریح کرد: این لیگ در ادامه به بررسی hub شهرستانها بود اما بسیار کمتر قطعی در یک پتانسیل خاکستری در قالب جام تحت این سناریو.

"فقط خیلی زود برای رسیدن به هر نتیجه گیری" Ambrosie گفت. "ما نمی دانیم که در حال حاضر چه اتفاقی خواهد افتاد.

"ما برخی از سیگنال برای برخی شهرستانها شده اند پیشرفته تر در خود prognostications در مورد آنچه که آنها را اجازه می دهد . . . در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی بیشتر حدس و گمان در بازار از مطلق بستر حقایق است."

کیر همچنین پیشنهاد کرد که با لامپ کم مصرف امید به شروع فصل آن در ماه سپتامبر منطقی drop-dead تاریخ لیگ خواهد آمد در ماه اوت است. اما دوباره Ambrosie بود و کمتر قاطعانه.

"من فریم بر این باقی مانده است سازگار," او گفت:. "من فکر می کنم که ما باید تمام اطلاعات مورد نیاز ما.

"بنابراین آن را بسیار در تقویم مسئله آن را به عنوان یک اطلاعات موضوع است . . . این بحث ادامه دارد."

رجینا, Winnipeg و ادمونتون ذکر شده است به عنوان عملی لامپ کم مصرف hub شهرستانها. Ambrosie تصریح کرد بحث ادامه اما اضافه جنوب انتاریو به شایستگی به عنوان یک پتانسیل سایت.

"شما دو امکانات در رانندگی فاصله BMO زمینه و Tim Hortons, میدان," او گفت:. "شما باید امکانات آموزشی در لندن (دانشگاه وسترن), Guelph, Waterloo, Laurier, McMaster, U of T و نیویورک.

"شما شروع به نگاه در آن و فکر می کنم "خوب که جالب' از امکانات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما ما فقط به دنبال در همه چیز و نه رسیدن به هر گونه تصمیم گیری."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب