بسته شدن جاده در اثر برای ایمنی عمومی در آیداهو جنگل بهداشت کار - Sun, 14 Jun 2020 PST

آیداهو تکدی جنگل های ملی اعلام کرد بسته شدن جاده در اثر خدمات جنگل جاده (FSR) 406 در سوخته کابین زین منطقه در

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

آیداهو تکدی جنگل های ملی اعلام کرد بسته شدن جاده در اثر خدمات جنگل جاده (FSR) 406 در سوخته کابین زین منطقه در کار د لین River Ranger District روز چهارشنبه.

این بسته در حال اجرا برای بهداشت عمومی و ایمنی در حالی که عملیات در حال وقوع در پایین دره عمیق و باریک پاسداشت چوب فروش, جنگل سلامت و سوخت های کاهش پروژه. FSR 406 بسته خواهد شد از 7:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه. بسته شدن سفارشات ارسال شده آنلاین در https://www.fs.usda.gov/alerts/ipnf/alerts-notices.

خدمات جنگل یادآوری عمومی و احترام به اموال و تلاش پیمانکاران مشغول به کار در این منطقه است. متاسفانه یک مقدار نسبتا بالا از خرابکاری از تجهیزات رخ داده در طول عملیات سال گذشته است. این خرابکاری تاخیر در اجرای این لحاظ اجتماعی و محیط زیست پروژه های مهم و منجر به گران هزینه های تعمیر برای اپراتور محلی.

اضافی بسته شدن جاده و سفر تاخیر و انتظار می رود بعد از این تابستان در سوخته کابین زین منطقه است.

"من تشخیص می دهم که این تعطیلی تاثیر محبوب مسیرهای سفر به این منطقه است و ما به طور مداوم ایجاد توازن میان نیازهای عمومی با فعالیت های مدیریت زمین است که باید انجام شود به ارائه خدمات به زمین و مردم ما در خدمت" گفت: منطقه رنجر دن Scaife. "ما برای صبر و حمایت از مردم به عنوان ما اولویت امنیت عمومی و تعادل این اهداف است."

بازدید کنندگان خواسته شد برای شناسایی مسیرهای جایگزین و یا کشف مناطق جدید در منطقه هستند که تحت تاثیر محدودیت های مسافرتی. برای جایگزین گزینه های سفر و برای آگاهی از موتوری مسیر طراحی موتور خودرو با استفاده از نقشه (MVUM) به صورت رایگان ارائه در دفاتر منطقه و یا سرپرست و نیز آنلاین در دسترس هستند در https://www.fs.usda.gov/ipnf/.

دیگر تعطیلی و بالقوه تاخیر ترافیک:

  • FS جاده 406 هیدن نهر تقسیم شده تا اواسط ماه جولای سال 2020 است.
  • FS جاده 1587 –سفر تاخیر تا اواخر ماه ژوئن به دلیل roadwork. بسته شدن انتظار می رود در اواخر ماه ژوئن تا اوایل ماه اوت.
  • FS دنباله 802 (FS جاده 1513) – بسته شدن انتظار می رود در اواخر ماه ژوئن تا اواسط ماه اوت است. دنباله 802 بسته خواهد شد از FS جاده 612 سوخته کابین زین.
  • FS جاده 1511 – انتظار طولانی تاخیر شروع 10 ژوئن از طریق اواخر ماه ژوئن.
  • FS جاده 206 (اوهایو مطابقت جاده) – انتظار تاخیر ممکن و کامیون های سنگین ترافیک در روزهای هفته.

پایین دره عمیق و باریک پروژه طراحی شده به منظور بهبود سلامت جنگل و تاب آوری کمک به اشتغال و درآمد با ارائه محصولات جنگلی, کاهش خطرناک سوخت در منطقه و بهبود کیفیت آب و حیات وحش و زیستگاه های آبزیان. بازدید کنندگان سفر در منطقه توصیه برای رانندگی در چشم خود را در فاصله و توجه به کامیون های سنگین, ترافیک roadwork و چوب برداشت عملیات.

برای سوالات بیشتر در این پروژه و یا سفر اثرات لطفا با Fernan در (208) 664-2318.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب