رشته در آرژانتین توسط coronavirus آردن هیلز کاری تنظیم به زندگی جدید

کریستین Catlin, 24, وارد, Catamarca در آرژانتین در فوریه. 29 برای تشییع جنازه او را دوست Gastón. او برنامه ریز

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

کریستین Catlin, 24, وارد, Catamarca در آرژانتین در فوریه. 29 برای تشییع جنازه او را دوست Gastón. او برنامه ریزی شده در حال وجود دارد فقط برای چند هفته. او در گیر شده است وجود دارد همیشه از.

این طرح برای آردن هیلز بومی برای بازگشت به مینه سوتا پس از آن. اما coronavirus شروع آن کشنده گسترش و بیش از چند هفته آینده شهرها و کشورهای سراسر جهان شروع به تعطیل و محدود کردن سفر است.

خانه در حال حاضر پر شده است با گران موانع. او می خواهم به پیدا کردن راه خود را در طول یک سخت ملی مستند با حمل و نقل و خطوط هوایی تجاری مبتنی — به سفارت آمریکا پرواز بیش از 700 کیلومتر دورتر برای $1,700 صندلی در یک پرواز هفتگی.

"در ابتدا من احساس مثل من در حال رفتن دیوانه" Catlin گفت: در هفته های گذشته است.

پر از سوراخ در یک آپارتمان او شده است در برقراری ارتباط با خانواده او هر روز ورزش و رسیدن به او را می دانم جدید همسایگان و جامعه است. آنها به او پیشنهاد کمک به استقبال او به خانه های خود و بررسی در به طور منظم.

"در حال حاضر که مردم می تواند بیرون رفتن و صحبت کردن با من احساس می کنم مثل من ملاقات بسیاری از مردم باور نکردنی," او گفت:.

سفر یک انحراف

حتی قبل از coronavirus بحران آن را به حال شده است یک سال سخت برای Catlin. یکی از سه قلو به دنیا آمد و در سال 1995 با خواهرش کلی و برادر Colin — خانواده همواره مهم به Catlin.

سپس خواهرش کلی المپیک دوچرخه سوار در زمان زندگی خود را در اوایل ماه مارس 2019.

"پس از مرگ ... (کریستین) آغاز سفر, شراب خواری, به دنبال آرامش در انحراف" گفت: کارولین اموری, Catlin مادر.

کریستین Catlin (سمت راست) با هواپیما به آرژانتین برای تشییع جنازه او را دوست Gastón (سمت چپ). Gastón و Catlin زندگی در برزیل قبل از او در گذشت و در ماه فوریه. (حسن نیت ارائه میدهد از کریستین Catlin)

بیش از چند ماه آینده او زندگی می کردند در کوبا و برزیل و اسپانیا و پرتغال. زمانی که Gastón درگذشت او تصمیم گرفت برای سر به آرژانتین, در نظر گرفتن برخی از اموال خود را به کشور خود.

San Fernando del Valle de Catamarca — Catamarca کوتاه — یک شهر در حدود 160 ، 000 نفر در شمال غربی آرژانتین. این اقتصاد کشاورزی بدست افزایش به گردشگران را در مناظر و چشمه های آب گرم در اطراف کوه.

Catlin حل و فصل را به یک آپارتمان کوچک با تنها سگ او Scottie به عنوان شرکت.

مستند می کشد تلفات خود را

در روز ورود او و آرژانتین به حال اول خود را تایید coronavirus مورد. به عنوان تعدادی از عفونت های رشد این کشور آمریکای جنوبی رفت و یک مستند در 19 مارس ، پروازها لغو شد.

سپس توسط مینه سوتا بسته شده بود آن کافه ها و رستوران ناهار خوری اتاق. رژیم صهیونیستی. تیم Walz اقامت-در-صفحه اصلی منظور خواهد اثر را 27 مارس در 11:59 بعد از ظهر

در Catamarca شهرستان پلیس اجرا سخت مستند: مردم اجازه داده شد به ترک خانه های خود را تنها برای خرید مواد غذایی.

"من احساس مثل من در زندان بود," او گفت:. "من می خواهم به خارج فقط برای گرفتن توسط پلیس گرفتار بنابراین من می خواهم به صحبت با کسی."

جداسازی ثابت به خصوص دشوار است برای Catlin او به عنوان پردازش عبور از او و مرگ های اخیر از مادر بزرگ او که در ماه آوریل است.

به مقابله Catlin تبدیل به یک مجازی درمانگر صحبت کرد و به خانواده اش از طریق تلفن و روزمره است.

"خواستار کمک می کند تا زمانی که شما احساس تنهایی در جهان است که چگونه من فکر می کنم او احساس می کند." اموری گفت. "او احساس بسیار پایین در زمان و البته زمانی که شما جدا شما راه بیش از حد زمان برای اندیشیدن به چیزهای منفی در زندگی است."

پدر و مادر' ناکامی

Catlin پدر و مادر احساس می کنید که خود خانه دختر نباید این مشکل است.

آنها رسیده ام به سیاستمداران محلی برای کمک به. آنها متوجه شد که در حالی که هواپیماهای تجاری شد, مبتنی, سفارت آمریکا در آرژانتین مرتب هفتگی پروازهای ترک بوینس آیرس; بلیط ها $1,700.

اما با اجاره ماشین و یا حمل و نقل عمومی در یک بسته-پایین کشور به بوئنوس آیرس فرودگاه است که یک مشکل را در خود دارد.

ایالات متحده "طول می کشد افتخار در حال شماره یک, اما بسیار کوچکتر کشورها شده اند به مراتب موفق تر کمک به شهروندان خود در گرفتن صفحه اصلی" گفت: Catlin پدر, علامت Catlin. "اما از سوی دیگر ما چه انتظار ؟ آنها را به ارسال یک خودرو از سفارت به او؟"

"و یا برخی از عملیات سیاه و سفید با یک هلیکوپتر توسط شب ؟" می افزاید: اموری. "من فکر می کنم آنها در حال غرق شده است."

Catlin برنامه ای برای ماندن در Catamarca تا زمانی که او می تواند مدیریت راه خانه. هنگامی که وزن گزینه های خود را, او شگفتی اگر ممکن است آن را امن تر به ماندن در Catamarca از خطر ابتلا و یا گسترش coronavirus در حالی که سفر.

Catamarca ثبت شده صفر موارد coronavirus.

"کریستین خوب است در ساخت بهترین از آن. اما اضطراب برای ما به عنوان پدر و مادر است که هنوز هم وجود دارد." اموری گفت. "پسر ما است با ما, اما از دست داشتن یک پدر ما نمی خواهید به خطر از کودک دیگری."

تنظیم قدردانی

به عنوان زمان در آرژانتین کشیده در Catlin نقل مکان کرد و به یک بزرگتر اجاره خانه برای او بهتر سلامت روان. او همچنین دستور داد یک دوچرخه ثابت و شروع به نوشتن در یک مجله. Catamarca شروع اجازه می دهد فعالیت های تفریحی خارج on May 16, که Catlin می گوید باعث می شود وضعیت او خیلی بیشتر قابل تحمل است.

Catamarca ساکنان شروع به رسمیت شناختن Catlin پس از یک روزنامه نگار محلی به چاپ داستان در مورد گرفتاری او. مردم به او رایگان facemasks. میوه صاحب غرفه می دهد میوه رایگان. یک خانواده محلی او را دعوت به خانه خود را برای عید پاک و دیگری ارائه شده به او میآموزد که چگونه به empanadas.

"Catamarca است که رفتن بالا و فراتر از آن" Catlin گفت.

اگر چه Catlin را به سفر در زمان های وحشی به نوبه خود از وقایع او علاقه مند است از تجربه و امید به سفر بیشتر در آینده است.

"من با نگاه کردن به این به عنوان نوعی از خواب عجیب و غریب. آن را تمام شده است بسیار حقیقی." Catlin گفت. "من ساخته شده دوستان در سراسر جهان است. ... حتی بعد از این همه چیزهای بد در زندگی من خیلی کامل تر به دلیل وجود دارد بسیاری از چیزهای خوب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن