ایالات ارسال اخراج اعلامیه های نزدیک به نیمی از ایالات متحده کارکنان - Wed, 08 Jul 2020 PST

هواپیمایی متحده را ارسال اخراج هشدار به 36,000 کارکنان –نزدیک به نیمی از آن در آمریکا کارکنان در روشن ترین سیگ

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

هواپیمایی متحده را ارسال اخراج هشدار به 36,000 کارکنان –نزدیک به نیمی از آن در آمریکا کارکنان در روشن ترین سیگنال در عین حال چگونه عمیقا شیوع ویروس است که صدمه زدن به صنعت هواپیمایی.

چشم انداز برای یک بازیابی در سفر هوایی اتحاد dimmed فقط در دو هفته گذشته به عنوان عفونت افزایش نرخ در بسیاری از ایالات متحده و برخی از ایالت های اعمال شده جدید قرنطینه مورد نیاز است.

ایالات مقامات گفت که آنها هنوز هم امیدوارم که به منظور محدود کردن تعدادی از اخراج با ارائه زود هنگام بازنشستگی و 36,000 شماره بدترین سناریو مورد. این اعلامیه در حال ارسال به کارکنان این ماه به معنای مطابق با 60 روز هشدار جلوتر از توده کاهش شغل.

این furloughs شامل 15,000 مسئولین پرواز 11,000 خدمات به مشتریان و دروازه عوامل 5,500 کارگران تعمیر و نگهداری و 2,250 خلبانان. آنها را در اثر و یا مدت کوتاهی پس از اکتبر. 1. ایران نمی تواند اخراج کارگران قبل از آن به عنوان یک بیماری از 5 میلیارد دلار در حقوق و دستمزد فدرال کمک آن شروع به دریافت این بهار.

ایالات مدیران گفت: این اعلامیه را به 45 درصد از خطوط هوایی ایالات متحده کارکنان. یکی دیگر از 1300 مدیریت و کارکنان پشتیبانی خواهد بود گذاشته Oct. 1 ، المللی از جمله کارکنان ایران دارای نیروی کار مورد 95,000.

مسافرت هوایی سقوط حدود 95% از 1 مارس تا اواسط آوریل و سپس شروع به بازیابی کند. تعدادی از ایالات متحده مسافران هوایی در اطراف ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته به بالاترین سطح خود از اواسط ماه مارس بود اما هنوز هم حدود 70% از یک سال پیش.

در هفته های اخیر تعداد موارد گزارش شده از COVID-19 تا حدود دو برابر و به حدود 50000 در روز است. نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات و شیکاگو اعلام کرده اند که افراد پس از رسیدن از کشورهای با میزان عفونت را به قرنطینه پرتاب جدید موانع به سفر.

ایالات ترافیک در آن به توپی در نیوآرک نیوجرسی سقوط کرده است عمیق تر از بقیه شبکه خود را پس از آن قوانین قرنطینه اعلام شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب