چرا 42 دانشجو سربازان در پولمن مرگ در طول سال 1918 همه گیر? ضبط ارائه سرنخ های جدید. - Sun, 10 May 2020 PST

ورزشگاه شد موقت بیمارستان. سپس آن را در هر ساختمان است که می تواند برخی از خانه های وزارت امور خارجه واشنگتن,

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

ورزشگاه شد موقت بیمارستان. سپس آن را در هر ساختمان است که می تواند برخی از خانه های وزارت امور خارجه واشنگتن, کالج 600 بیمار دانشجویی سربازان – برادری خانه ها و کلیساها و کلاس درس و ساختمان ها همه تبدیل به بیمار بخش.

در سراسر جهان به آنفلوآنزای 1918 کشته شدن بیشتر مردم از جنگ جهانی اول و در Oct. 1 1918 به آنفولانزای اسپانیایی آمار پولمن.

در یک ماده از هفته پولمن را دیدم بیش از 40 دانش آموز آموزش ارتش سپاه یا SATC کادتها مرگ در کالج است که تبدیل به دانشگاه.

کسانی که جان خود را غرق در خود مایعات بدن گفت: دانشگاه ایالتی واشنگتن پروفسور ناتان Nicol که در سال 2007 وارد دوره اسناد از سال 1918 بیماری همه گیر در WSC.

"همه در شکل وحشتناک از آنجا که شما تا به حال تمایل به خونریزی بینی زیادی است. بسیاری از آنها درگذشت و از آن" کارل Reisenauer یکی از بیمار SATC پسران در مصاحبه ای گفت: 70 سال بعد.

اما کابوس نشانه ها تنها خراش سطح از این بیماری همه گیر را ترور.

با توجه به یک سرباز پدر, 42 مردان لازم نیست برای مردن. بر اساس اسپوکن ساکن راجر Sanborn تجربه بازدید خود بیمار پسر کالج و ارتش بودند مسئول نیازی مرگ و میر.

Sanborn اتهامات دستگیر و توجه عموم مردم را برانگیخته و دو, تحقیق در مورد کالج و پر صفحات سخنگوی-نقد و بررسی با مخالفت نامه در مورد مراقبت از مردان دریافت در WSC.

اما به عنوان به سرعت به عنوان 40 مردان جوان درگذشت, Sanborn, درخواست برای پاسخگویی به خاک سپرده شد.

بدون دانش آموزان مایل را به نام خود به اثبات داستان خود را, بسیاری از مردم محلی نوشت: به سخنگوی-نقد و بررسی که Sanborn نبود معتبر – چیزی بیشتر از یک پدر و مادر کور غم و اندوه به دنبال کسی که مقصر است.

دانشگاه و وزارت جنگ مشترک کنترل WSC این دانشگاه در طول جنگ جهانی اول کالج بررسی خود را برای تخلف و اجازه فرماندار بررسی یافته. قضاوت بی گناه است. وزارت جنگ مورد بررسی خود را برای تخلف بعد از آن سال و قضاوت خود را بی گناه.

تنها دانش آموز سرباز که نوشت: سخنگوی-نقد و بررسی در حمایت از Sanborn ادعا نکردن نام خود را.

دیگر دانشجویان به صحبت کرد Sanborn در فرد اما خواسته ناشناس. آنها می خواهم آن را حفر آنها به صحبت می کنند در برابر مافوق خود, او گفت:.

"شما ببینید من زندگی پسر شد از اهمیت کمتر نسبت به خود گرفتن در بد با مافوق خود" Sanborn نوشت.

بنابراین دانش آموزان ماند آرام. تا سال 1978.

وارد مارگوت H. شوالیه یک زن 27 ساله با یک ضبط صوت. به عنوان یک مورخ برای ویتمن شهرستان نایت انجام ده ها ساعت از مصاحبه با پولمن بزرگان در سال 1978 و از طریق اواسط 80s.

مدفون در ساعت نوار آنها صحبت در مورد آنفلوآنزای 1918 فقط برای چند دقیقه. یکی بود یک دانش آموز سرباز که به مبارزه طلبیده مرگ موقت در یک بیمارستان. دیگر تبدیل به یک پرستار در یک لحظه متوجه. یک سوم شد WSC مدیر.

سوسوی لحظات نشان داد حقایق پنهان برای بیش از 70 سال است.

قبل از حمام

توالت سرریز فاضلاب و فرار را از طریق floorboards ریخته و بر روی ظروف در بیمارستان, آشپزخانه, زیر نوشت: سرهنگ ویلیس مارس فرمانده SATC در فوری نامه ای به رئیس جمهور کالج اتو هلند.

پشم لباس متعلق به سربازان خارج از کشور در حالی که WSC دانش آموزان خواب در اتاق سرد در انتظار رادیاتور نصب می شود با توجه به بازرسی. ویندوز حذف شده بود در تابستان و حفره های باقی مانده از طریق نوامبر هلند بعد از آن نوشت.

کسانی که شرایط خود را کشته پسر Sanborn نوشت. او می خواهم التماس برای کمک و دریافت هیچ.

با توجه به Sanborn, مردان فوت کرد که ارتش جراحان استدلال کرد که بیش از outranked آنها دو بار امتناع Sanborn خانواده دکتر که سفر ساعت به درمان Sanborn در حال مرگ است.

افسران مجبور بیمار به مارس در اکتبر بادها به ظروف سرباز یا مسافر سالن با وجود تب مواج و پرستاران نادیده گرفته پسر خود را زمانی که او شروع به استفراغ فراوان و التماس برای درمان.

هیچ دکتر صحبت کرده بود به سرباز جوان و یا حتی نوشته شده است نام خود را پس از روز از دروغ گفتن در تخت بیمار.

زمانی که Sanborn اولین بار وارد سرهنگ ممکن است رد او را پاس او می خواهم نیاز به راه رفتن در محوطه دانشگاه پس از سفر ساعت از خانه اش در اسپوکن برای دیدن پسر خود را. Sanborn شروع به پریدن را از طریق hoops در نهایت دریافت یک پاس از یک جراح.

اما پرستاران به حال هیچ سابقه ای از Sanborn پسر. او به مبارزه طلبیده هر کسی که استدلال با او جستجو از طریق اتاق و در نهایت در بر داشت پسر خود را از دروغ گفتن در تخت نوزاد زیر یک حذف پنجره. باز شد یش با بیش از یک ماده به عنوان نازک به عنوان cheesecloth.

"او گفت که او تا به حال التماس و خواهش کرد که آنها را به ارسال به () و او اجازه انجام کاری برای او" Sanborn نوشت.

تنها پس از Sanborn خواستار آن یک پرستار در زمان پسرش متوسط – 104.5 درجه است.

"به نظر می رسد که آنها آلاييده آنها را فقط به عنوان آنها همه به طور یکسان و با ساعت بدون در نظر گرفتن نیازهای فردی بیماران" Sanborn نوشت. "و اگر پسر من نمی تواند بهبود می یابند با دریافت دارو را هر سه ساعت تمام حق و اجازه دهید او می میرند."

دیگر دانش آموزان گفت: Sanborn آنها شده است می خواهم خدمت گوشت فاسد. یک دانش آموز نادیده گرفته شده بود و در حالی که التماس برای یک لگن بیمار بستری و سپس نادیده گرفته شده زمانی که او غش هر یک از شش بار او راه می رفت به یک مستراح خارج از ساختمان. و بسیاری از اتاق سرد بودند.

یک Nov. 20 بازرسی قلم در بعد تحقیقات گزارش اتاق اندازه گیری 46 درجه فارنهایت است.

دیگر بازرسی گزارش شکسته, ویندوز, قطع, رادیاتور, توالت, کفش های چوبی و نشت عدم ضد عفونی کننده در توالت های صحرایی و "ثابت پیش نویس" اما آن را به تحقیقات و یا صفحات سخنگوی-نقد و بررسی. اما نامه از پدر و مادر بود.

دو مادر خانم Tinkel و J. E. Munson نوشت که فرزندان خود را به حال گزارش شرایط مشابه به آنچه Sanborn شرح داده شده است. Tinkel پسر دراز به مدت شش روز در همان کت و شلوار لباس زیر او در زمانی که او آمد به بیمارستان و دریافت به سختی هر گونه مراقبت از او نوشت.

پدر و مادر دیگر نوشت که آنها سپاسگزار برای درمان فرزندان خود را دریافت کرده است. ویلیام گودیر – WSC سابق فوتبال مربی صاحب پولمن هرالد و یک سیاستمدار محلی – نوشت که Sanborn حق ندارد برای اضافه کردن به اضطراب از دیگر والدين ،

"از نمرات را از پدر و مادر و بستگان که به پولمن ... اما یکی R. S. Sanborn از Spokane مناسب دیدم و با عجله به چاپ و بیرون ریختن غم و اندوه خود را در تلخ و ناعادلانه انتقاد" Goodyear روزنامه نوشت. "نگرش خود را در همه زمان ها مهم است. او می خواست برای ایجاد مشکل و محدود تلاش های خود را برای شکار شواهد که بر پایه شکایت."

اما A. P. جانسون رئیس گارفیلد صلیب سرخ به نام Sanborn نامه "100% درست است."

هنگامی که یک صلیب قرمز, دکتر, وارد در کلیساها از مد افتاده به بیمارستان متوجه شد که هرج و مرج حاکم بود.

بسیاری از پسران بوده است بسیار بیمار برای دو یا سه روز با او گفت.

"شهروندان پولمن به نظر می رسید بیش از تمایل به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای از بین بردن این وضعیت اما آنها مانع سر نهاد," او نوشت. "آیا نظامی یا دانشگاهی هستم و به اندازه کافی مطلع برای من تصمیم گیری است."

یک سرباز به نام خود و نوشته است که او می خواهم اتاق خواب با Sanborn پسر. بخش Rinehart گفت: هم اتاقی خود را از معده درد آمد از خوردن آب نبات در برابر سفارشات و نه شرایط بد.

با توجه به Rinehart مقاله ای مانند Sanborn را باید نشده است "مجاز به جلو بروید" تنها به نگرانی در پدر و مادر دیگر.

اما این درست است که مردان محدود شد به نازک پنبه لباس, Rinehart گفت و دو شب خواب آنها بدون ملافه. Thecollege و ارتش بودند را سرزنش نیست ،

در پایان نامه خود او تاکید کرد که او نمی نوشتن از حس وفاداری خود را به فرماندهان.

سپس در نوامبر. 11, 1918 جنگ جهانی اول به پایان رسید.

شکستن چند هفته از قرنطینه پولمن شهروندان این شهر را با خاک اصلی با کشیدن شانه به شانه برای سوزاندن یک تمثال از قیصر ویلهلم دوم. پرستاران عینک ماسک و بیشتر از دیگران نیست.

"مردم از واشنگتن باید متوجه این جنگ بار و ما را ترک همینطور نوه ها از خانه به مبارزه برای یک علت" Rinehart گفت.

فراموش شده

Nicol the WSU استاد که وارد آرشیو از سال 1918 اپیدمی گفت که او و همکارانش' درک پس از الک را از طریق اسناد و مدارک چگونه شهر قادر به فراموش مانند یک کابوس شبانه.

"این خیلی وحشتناک است که ما می خواستیم به آن را خارج از ذهن ما به عنوان به زودی به عنوان ما می تواند" Nicol گفت.

از لحاظ تاریخی همه گیر می تواند از هر دو همدلی و انزجار با توجه به Guenter Risse پزشکی مورخ است که دو کتاب نوشته است در مورد شیوع در نوبه خود از قرن.

سرزنش دیگران برای خود درد و رنج بود غریزی Risse گفت.

"وقتی کسی بیمار می شود, مردم در اطراف فرد بیمار قطعا دفع," Risse گفت. "آنها در نظر بگیرید که فرد گناه کاری. به نظر می رسد مانند بیماری است که یک مجازات برای چیزی است."

بدون توجه به علت WSC درمان از سربازان شسته در اخبار چرخه. واشنگتن و رژیم صهیونیستی است. ارنست لیستر ملاقات با WSC board of regents و خود را به پایان رسید پروب به کالج یک هفته و نیم پس از آتش بس در روز است.

دانشگاه سزاوار ستایش به جای انتقاد لیستر اعلام کرد برای ارائه "پر زرق و برق دلسوز و مفید خدمات است."

اما قبل از هیئت تحقیق و تفحص به پایان رسید Sanborn توصیف آن به عنوان یک پوشش و رهبری مردم در گسل.

"شما در زمان اقدام تا 40 SATC پسران مرده بود. شما شکست خورده اند کاملا در اعتماد عمومی reposed در شما," او نوشت: در نامه ای به هیئت مدیره. "شما ... بودند در دریافت شکایت های متعدد در خصوص بسیار جدی و در شرایط بحرانی وجود دارد و تا زمانی که این بیماری همه گیر شده بود و قرار است برای تصویب آن بحران و شرایط گفته شده است که بسیار بهبود یافته شما را شخصی بازرسی از این وضعیت است."

زمانی که Sanborn فشرده برای بررسی توسط وزارت جنگ یک گزارش نهایی در سال 1919 اخراج شهادت او به عنوان "یک درهم و برهم, مقاله, نزدیک به ده هزار کلمه بیشتر است که شایعات."

رئیس جمهور هلند را تکذیب کرد بسیاری از اتهامات و تمام مسئولیت اعتراف به این که دانش آموزان شده بود قرار دارد در شرایط سرد اما glossing بیش از بقیه اتهامات در Sanborn بیانیه.

Ash نوشته بود در حمایت از ارتش و افسران و تنها دانش آموز دیگر به نوشتن سخنگوی-نقد و بررسی نکردن نام خود را.

"مقاله خود را ایجاد کاملا احساس در سربازخانه و هر شخص صحبت کردم و به او گفت: می خواهم شما را به عقب تا" مرد ناشناس نوشت: پرداختن به Sanborn. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما نمی بینید که فقط به عنوان بد به عنوان تجربه شخصی خود را اگر نه بدتر, اما آن را خوب به پا زدن. ما فقط می توانیم مقاله شما انجام برخی از خوب است."

نهان

"من می خواهم دیده می شود همراهان مرگ گرفته و حق و کسی حق قرار داده و در محل خود را تا کنون که بدون تغییر تخت" والتر Thonney گفت.

خاطرات از این بیماری همه گیر شد زودگذر فقط چند دقیقه در 112 مصاحبه که شامل تا شش ساعت از هر نوار.

اما شوالیه های ویتمن شهرستان مورخ, ادامه, عقب گرد کردن در مصاحبه های او به سوالات در مورد این بیماری همه گیر.

او شنیده ام داستان از نوزادان در حال مرگ و یک پدر از دست دادن موهای خود را در تکه, تکان دادن با سرما کنار فروزان شومینه. کل خانواده درگذشت یک زن گفت.

اما Thonney بود SATC دانشکده افسری.

او فارغ التحصیل از پولمن دبیرستان در سال 1917 و بلافاصله پیوست SATC اردوگاه آموزشی در WSC. دومین روز وجود دارد این بیماری همه گیر آنفلوآنزا شکسته بود و افسران خود خواسته برای داوطلبان به کار در بیمارستان.

آن روز او یک پرستار و بدون هیچ گونه آموزش در همه.

در اتاق های بسته بندی شده با تخت آنقدر به هم نزدیک بود آن را دشوار است به راه رفتن بین آنها Thonney ثابت تخت. او منتظر بیمار پسران در طول حرکات روده به خارج از قرص ملین او کارگردانی را به بیرون و سعی کردم به پسران راحت است.

پسران مانند کارل Reisenauer که از دبیرستان فارغ التحصیل شد و وارد WSC SATC همان زمان Thonney انجام داد.

حدود 10 p. m. در یکی از شب های ماه اکتبر Reisenauer خوب بود. یک ساعت بعد هر استخوان در بدن خود را ached و او تا به حال یک تقسیم سردرد گفت: شوالیه. صبح روز بعد او گزارش شده برای بیمار تماس بگیرید.

"هوا در ماه اکتبر این بود سرد و باد می وزد و منظم اتاق آنقدر کوچک و بودند بسیاری وجود دارد برای بیمار تماس آنها تا به حال ما در خارج از نشستن بر روی زمین و یا ایستاده" Reisenauer گفت. "بسیاری از ما بیش از حد بیمار است. ما نشسته بر روی زمین سرد. و به مدت هفت روز در دمای من بهتر از 100. و همه چیز پر بود از افراد بیمار."

او قرار داده شد در ورزشگاه که در آن doctoring محدود بود به یک ملین قرص صبح و ظهر و شب. تنها چیزی که دانشجویان به حفظ خود بود یک لیوان شیر نیز صبح و ظهر و شب.

پس از هفت روز Reisenauer درجه حرارت را کاهش داده و کارکنان او نقل مکان کرد و به یک نقاهت در بخش مکانیک هنر ساختمان. این ساختمان تنها تا حدودی تکمیل شده و drafty.

پس از یک شب خواب او بیمار شد دوباره. موهای او بیرون آمد و توسط تعداد انگشت شماری. دندان های خود را آمد سست است. اما او می دانست که بسیاری از پسران در طول درگذشت عود و از بودن در اجرا کردن بیماری است.

بنابراین او ماند که در آن او بود. او در پالتو خود را تنها از بین بردن خود را از کفش و کلاه در شب. این همه او می تواند انجام دهد برای رسیدن به یک ظرف غذا سالن برای مواد غذایی است. اما او گفت: حداقل او می تواند غذا خوردن.

"من می ترسم به بازگشت دوباره ترس آنها می خواهم kill me" Reisenauer گفت. "من فکر کردم اگر من رفت و برگشت در آنها وجود دارد می خواهم از گرسنگی مردن من به مرگ است. مراقبت دلیل است که بسیاری از آنها درگذشت و در آن ارتش بودند."

و بیشتر درگذشت به عنوان آنها به سمت چپ.

هلن McGreevy به دنیا آمد و در سال 1901 بود متعهد به ازدواج با یک دانشجوی دانشکده افسری جورج Weiber که در یک قطار از پولمن به کانزاس, او گفت:.

"او واقعا یک مرد جوان خوب و شما تعجب می کنم که چرا چیزهایی که اتفاق می افتد مانند" McGreevy گفت. "آن را باید مهم اما هنوز هم که کمی فکر قابل اجرا از طریق ذهن خود را."

داشتن گوش از طریق ده ها ساعت از مصاحبه آن را در این لحظه است که دانشگاه را بایگان علامت O'English به خاطر توجه به او.

"این چیزی است که در صدای او," او گفت:. "واقعا وجود دارد نه بسیاری وجود دارد اما چیزی در مورد آن را فقط به من می شود."

نیمی از 500 دانشجوی WSC فرستاده شده در سراسر کشور به فورت Worden که سقوط درگذشت آنفولانزا با توجه به کلارنس Hix یک مربی و مدیر در WSC و WSU از سال 1911 تا سال 1957.

حضور نظامی در دانشگاه تعریف شده در هر لحظه. Hix به یاد زمانی که یک استاد که مشغول به کار در همان ساختمان هر روز حاضر به نشان می دهد یک گارد خود را منتقل می کند. گارد کشیده تفنگ خود را.

و او به یاد دو ارتش پزشکان استدلال بیش از قدرت به عنوان مردان مرده است.

"چیزی وجود دارد بسیار عاطفی و مهم برای مردم وجود دارد و چیزی به نوعی فراموش شده" O'English گفت. "جنگ جهانی اول تحت الشعاع بیشتر از آنچه که در رفتن وجود دارد. هر چیز دیگری شد یک سایه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن