موثر و پاسخگو و یا clunky و هزینه? شهرستان عملیات اورژانس مراکز مخلوط می شود بررسی - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

مرکز عملیات در قلب اسپوکن پاسخ به COVID-19 رسیدن به آن نتیجه حتی اگر این کار برای مبارزه با گسترش این بیماری ا

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

مرکز عملیات در قلب اسپوکن پاسخ به COVID-19 رسیدن به آن نتیجه حتی اگر این کار برای مبارزه با گسترش این بیماری است.

حدود 10 هفته به بهداشت عمومی اورژانس آن را در حال حاضر سخت به تصور کنید که صبح روز دوشنبه عبور بدون Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز مستقر پشت تریبون.

خود را معمول است برای به اشتراک گذاشتن آخرین شمارش COVID-19 موارد در اسپوکن و پاسخ coronavirus سوالات در Facebook Live جلسه که همواره به پایان می رسد او به عنوان سیگنال "در خانه بمانند سالم" در به آرامی بهبود زبان اشاره آمریکایی.

اما با کارکنان آن در حال حاضر رو به کاهش این شهرستان عملیات اورژانس مرکز به زودی حل ترک looser ساختار از مقامات دولتی و رهبران کسب و کار و کارشناسان بهداشت عمومی در پی آن به هدایت منطقه ای COVID-19 پاسخ.

"هدف این است که EOC آن را به عنوان در حال حاضر وجود دارد خواهد بود مرتب کردن بر اساس از رفتن تا آخر این ماه" لوتز گفت: سخنگوی-نقد و بررسی در یک مصاحبه در هفته گذشته.

اما در صورت یک موج جدید از موارد کامل EOC ساختار می تواند بازسازی شود و ظرف 72 ساعت با توجه به Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich.

به عنوان آن حل می شود COVID-19 خواهد بود خطاب به تحت حکومت منطقه ای کمیته که شامل Spokane County هیئت کمیسیون صندلی Al, فرانسوی, Spokane, شهردار نادین وودوارد اسپوکن رئیس شورای شهر Breean Beggs و مدیران از شهر, Spokane, Spokane County و اسپوکین.

در گذشته, آن را درگیر مسائل مانند بی خانمانی عدالت کیفری و اصلاحات از یک countywide مشترک چشم انداز. وقتی که می آید به COVID-19 پاسخ به این کمیته شامل نمایندگانی از اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه و بیشتر Spokane, Inc.

"ما واقعا نمی هر گونه اقتدار به عنوان یک گروه اما ما کلید سهامداران" Beggs گفت.

در زیر است که ساختار کمیته های فرعی تشکیل شده در طول coronavirus بحران ادامه خواهد داد برای پاسخگویی در صورت لزوم برای رسیدگی به مسائل مربوط به COVID-19 مانند بی خانمانی و پناهگاه.

"این فقط یک گام بعدی" گفت: Spokane شهردار نادین وودوارد.

411 در EOC

اورژانس مرکز عملیات در یک ادعا آجر ساختمان در نزدیکی Spokane, کالج که در زمان عادی استفاده می شود به عنوان یک مرکز آموزش آتش. این ظهور به سرعت در ماه مارس ارائه Spokane-منطقه مقامات مرکزی محل ملاقات که از آن برای سازماندهی و هماهنگی محلی پاسخ به COVID-19. زمانی که در نوسان کامل بیش از 100 نفر از کارمندان سازمان های مختلف و دولت ها قرار گرفتند به کار وجود دارد.

در حال حاضر مردم به طور موقت اختصاص داده شده به نقش در EOC شروع به برگشت به خانه خود در دفاتر.

"مردم احساس interlocal موافقت نامه ها و پروتکل های ما به طور معمول در ما می توانید انجام دهید ما نیست و همه باید در همان ساختمان" Beggs گفت.

مشترک مرکز اطلاعات محاوره شناخته شده به عنوان "JIC" است که از بال EOC که انتشار اطلاعات – Spokane ساکنان JIC, با تشکر برای, روزانه, Facebook Live جلسات. آن را در محل اقامت به عنوان بقیه EOC حل می شود "سعی کنید برای اطمینان از هماهنگ ارتباطی رفتن به جلو" لوتز گفت.

روز دوشنبه EOC نیست برگزاری یک جلسه توجیهی روزانه و ارسال شده on Facebook که این امر آنها را محدود به روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه در حال حرکت رو به جلو است.

چرا EOC?

شاید با توجه به آن به سرعت در همه جا حضور EOC احساس می کند مانند آن است که در وجود از روز coronavirus کشف شد. اما که آن را تبدیل به فرمت اسپوکن را coronavirus پاسخ بود در ابتدا یک یقین است.

شهر اسپوکان در حال حاضر شکل گرفته خود را incident response تیم به دسته coronavirus دو هفته قبل از تشکیل EOC با توجه به وودوارد. او آماده به اعلام اورژانس در پنج شنبه, مارس 19 اما برگزار کردن.

"ما نیاز به این روش به عنوان یک منطقه, و آن را واقعا می افتد به اولویت های من از آمدن به دفتر است که برای همکاری منطقه ای" وودوارد گفت. "مضحک است که COVID ما مجبور به این نوع از مدل زودتر از من انتظار می رود."

Knezovich به نام برای یک مرکزی مرکز عملیات و آن را به سرعت ایستاد در ماه مارس است.

"این است که چگونه شما هماهنگ منابع در آینده به جامعه" Knezovich گفت.

در این ماموریت دو برابر – کاهش از دست دادن زندگی با توجه به COVID-19 و کاهش آسیب های اقتصادی انجام می شود به اقتصاد با توجه به همه گیر Knezovich گفت.

"ما در حال کار و برنامه ریزی به آینده برای مقابله با انزوا الزامات توزیع مواد غذایی برای کسانی که شغل خود را از دست, و ما به توسعه یک کسب و کار/دولتی اتاق فکر برای کمک به کسب و کار آنلاین," Knezovich گفت.

این EOC کمک مختصات یک شبکه از مراکز توزیع مواد غذایی با برداشت دوم قبول کمک های مالی از اقلام مانند دست دوخته شده ماسک در county fairgrounds و راه اندازی یک ایزولاسیون تاسیسات با ظرفیت 100 نفر است.

"تعداد بسیار کمی متحده و تعداد بسیار کمی از جوامع می توانید می گویند که آنها آنچه را که ما انجام دادیم" Knezovich گفت.

Knezovich گفت: او طول می کشد "افراطی استثنا" به هر دوم حدس زدن از دیگر رهبران محلی.

"هر دوشنبه صبح quarterbacking این سیاستمداران می خواهید به انجام در حال حاضر است که فقط صبح روز دوشنبه quarterbacking," Knezovich گفت.

برخی از آنها هنوز هم در سمت چپ سوال که آیا این روش درست است یا حداقل چگونه آن را می تواند به طور موثر عمل.

"من فکر می کنم اکثر مردم نگاه و می گویند و آن را لزوما بهترین جا" Beggs گفت:, و اضافه کرد که برای COVID-19 "من فکر می کنم حقیقت این است که وجود ندارد مناسب از هر ساختار."

برای مشاهده چارت سازمانی از EOC را در ساختار قدرت است که تقریبا به عنوان disorienting به دنبال از طریق یک لوله شکل نما.

Knezovich به عنوان رهبر این شهرستان در بخش مدیریت اضطراری و لوتز نشستن در بالای همراه با سه عضو "فرماندهی واحد" تیم رهبری حادثه فرماندهان ری بایرن اریک سهره و چاندرا فاکس.

در زیر آنها یک معاون حادثه فرمانده چهار رابط های مختلف ذینفعان گروه و سه افسران ایمنی. در زیر دو اطلاعات عمومی افسران مشترک مرکز اطلاعات که متشکل از 11 سخنران از دولت های محلی و خصوصی و عمومی بهداشت و سلامت بخش است.

وجود چالش در اوایل گرفتن هر کس در همان صفحه وودوارد اذعان کرد اما این یک اثر جانبی از داشتن بیش از 100 نفر همه زیر یک سقف.

"وجود دارد یک مقدار زیادی در جریان است و برخی از این تصمیمات تا به حال ساخته شود بسیار به سرعت" وودوارد گفت.

Beggs معتقد است که EOC کار می کرد می تواند به طور موثر تر اما متوقف کوتاه از انتقاد های خاص هر رهبر یا کمیته. ساختار EOC منجر به "اواسط سطح تصمیم گیرندگان تصمیم گیری" بدون بالا ردیف رهبران در شهر یا شهرستان دولت در اتاق او گفت:.

"به نظر می رسید واقعا clunky به تصمیمات واقعی و آن را بسیار شفاف" Beggs گفت. "من واقعا می تواند به ندرت به شکل از چگونه تصمیم گیری می شد ساخته شده است."

به عنوان مثال Beggs با اشاره به EOC جدید برنامه ای برای جداسازی که محور در استفاده از هتل ها و خوابگاه ها و فضاهای دیگر به خانه افراد مبتلا و یا نشان دادن علائم از COVID-19 که نمی تواند منزوی در خانه.

که می توانست این طرح را شش هفته قبل Beggs گفت و او فرستاده EOC رهبران و گفت ، در عوض EOC انجام شده با به ندرت استفاده می شود و 100 فرد-ظرفیت جداسازی مرکز در county fairgrounds و پرداخت آن اپراتور نگهبان بنیاد نرخ ماهانه بیش از 300.000 دلار آن را اجرا کنید.

به دنبال در یک عکس از استارک خالی انزوا تسهیلات Beggs پرسید: "چه کسی تا به حال می خواهید به وجود دارد؟"

"آنها را اتاق در دونپورت (هتل) اگر شما می خواهید به ضربه و پول" Beggs گفت.

اما هنگامی که دستور آمد از لوتز برای پیدا کردن یک ایزولاسیون تاسیسات با ظرفیت 100 نفر از رهبران عمل به سرعت.

"در ابتدا ما تا به حال برای پیدا کردن یک افزایش ظرفیت از 100. بود که این ماموریت است. خدا را شکر ما هرگز تو را دیدم که" Knezovich گفت.

اگر چه برخی از آنها سوال خود را هزینه جداسازی تاسیسات پرهزینه به دلیل جمعیت آن خدمت کرده بود که در درجه اول افرادی که بی خانمان هستند با توجه به Knezovich.

Spokane County کمیسیون صندلی Al فرانسه گفت: سرخوردگی احساس Beggs "جهانی است در میان electeds دلیل وجود دارد بسیاری از مردمی که بودند انتخاب نشده بودند که تصمیم گیری در مورد بودجه, فرصت ها و گزینه های."

"بنابراین شما نگرانی در مورد که در آن پاسخگویی به? این است که کسی واقعا پول خرج زیرا آنها نیاز به صرف پول زیرا آنها می تواند ؟ در حال حاضر من فکر می کنم ما در حال رسیدن از یک نقطه به نقطه که در آن سطح از مسئولیت پذیری در حال حاضر به عنوان هنجار" فرانسه گفت.

اما مانند Beggs, فرانسوی, خودداری از انتقاد از هر کسی به طور خاص و اذعان چالش ها در تصمیم گیری چگونه به صرف پول در حالی که هدایت از آن منابع در درجه اول دولت های ایالتی و فدرال – اغلب مبهم یا دشوار است.

"من نمی خواهم بگویم که هر کسی misspent چرا که نه ظاهر اما می تواند ما صرف پول بهتر است ؟ من فکر می کنم ما می تواند داشته باشد" فرانسه گفت.

هفته پیش بود و همچنین پرچم نگرانی در مورد EOC را طرح جایگزین مرکز مراقبت در fairgrounds. آن را هرگز محقق به عنوان شهرستان COVID-19 مورد اعداد هرگز کشیده فراتر از ظرفیت بیمارستان اما این تسهیلات را ارائه تخت به COVID-19 بيمار که آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان اما نمی تواند بازگشت به خانه – در برچسب قیمت حدود 8 میلیون دلار با توجه به.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت در عمل است که منبع اصلی کمک های اولیه در مجموع حدود 90 میلیون دلار برای شهرستان coronavirus پاسخ. اما یک وب سایت از دیگر منابع در دسترس ساخته شده اند از جمله از طریق سازمان مدیریت اضطراری فدرال و دولت و وزارت بازرگانی است.

فرانسه گفت: در هر شب هزینه مسکن کسی در مراقبت جایگزین تسهیلات بود که قابل مقایسه با زندان شهرستان اما بدون وعده های غذایی و امنیت است.

"هنگامی که من برای اولین بار شنیده ام که در مورد من تا به حال یک" آه عزیز خدا "لحظه" فرانسه گفت.

اورژانس آورده COVID-19 بود آتیپیک, فرانسوی گفت: از آنجا که رهبران می تواند "هرگز رسم یک خط در شن و ماسه" و اشاره به یک تاریخ خاص برای پاسخ خود را.

"در حال حاضر آنچه ما می دانیم این است که چگونه برای پاسخ به این نوع اضطراری در آینده من فکر می کنم ما یاد گرفته ایم برخی از درس های ارزشمند," فرانسه گفت.

وودوارد و Beggs گفت: روند تکامل بهتر است.

"هنگامی که شما در حال ساخت تصمیم گیری سریع, شما نمی توانید همیشه برای سر و کله زدن در مورد هزینه و چیزهایی مانند این که" وودوارد گفت. "این یک تمرین بسیار خوبی برای منطقه است."

به عنوان EOC حل می شود مقامات انتظار می رود بازتاب و مطالعه در مورد چگونه آن را اداره می شود.

"امیدوارم اگر ما همیشه باید برای مقابله با این کار دوباره – و من امیدوارم که در طول عمر من – ما خواهد بود کمی هدفمند تر در مورد چگونه ما صرف منابع" فرانسه گفت.

اما اثبات EOC این اثر – که از منطقه اسپوکان کل COVID-19 پاسخ – در شماره وودوارد استدلال کرد و روز جمعه در این شهرستان شد و اجازه ورود به فاز 2 رژیم صهیونیستی. جی Inslee امن شروع واشنگتن طرح جلوتر از خیلی از بقیه دولت است.

با وجود این که پیشرفت مقامات می خواهید برای اطمینان از EOC می تواند پشت در ایستاده بود تا فورا در مورد تجدید حیات که لوتز هشدار داده است که یک امکان بسیار واقعی به عنوان محدودیت در زندگی روزانه هستند و سست.

"ما درک نمی COVID-19," لوتز گفت. "من نمی خواهم به هر کسی که با هر گونه امید کاذب و یا انتظارات. من نه با طبیعت خوش. من فکر می کنم من یک عملی realist."

به عنوان مدارس احتمالا بازگشایی حوادث رزومه و زندگی می شود به برخی از صورت ظاهر از یک حالت عادی لوتز گفت: وجود دارد "بسیاری از امکانات برای دیدن upticks در مورد شمارش است."

این است چگونه واکنش نشان می دهند ما گفت که کلیدی خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن