Heiner-Moller به گام به کانادا, فوتبال زنان مربی

ترکیبی از جهانی همه گیر المپیک به تعویق افتادن و یک شغل در بومی دانمارک باعث شده است تا Kenneth Heiner-Moller

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

ترکیبی از جهانی همه گیر المپیک به تعویق افتادن و یک شغل در بومی دانمارک باعث شده است تا Kenneth Heiner-Moller به گام به کانادا زنان و مربی فوتبال.

Heiner-Moller که را ترک خواهد کرد و نقش خود را در پایان ماه اوت در حال بازگشت به دانمارک فدراسیون فوتبال به عنوان سر مربی آموزش و پرورش است.

او بیش کانادا به عنوان سر مربی در ژانویه 2018 موفقیت جان Herdman که در سمت چپ تیم زنان را در سراسر کانادا مردان است. او به عنوان Herdman دستیار در سال 2016 المپیک ریو کمک به کانادا زنان برنده برنز.

49 ساله Heiner-Moller برگ با رکورد 20-10-5 به عنوان سر مربی و کانادا زنان رتبه هشتم در جهان است. آنها پنجم زمانی که او در زمان بیش افزایش یافته است تا رتبه بندی در پی ریو مدال.

"آن را فراتر از کلمات چقدر سخت چقدر دشوار تصمیم گیری است" هینر-Moller گفت. "بدیهی است که این نبود این طرح است. این طرح که قرار بود به بازی های المپیک که مدال طلا را در اطراف گردن و سپس می گویند: "شما می دانید چه, تبریک, تیم, من برای کار بعدی.'

"سپس این COVID چیز رسید."

المپیک به تعویق افتاد تا سال آینده. در ضمن در دانمارک, رئیس آموزش مربیگری موقعیت باز کرد تا با وقت پیتر Rudbæk مجموعه را در پایان ماه اوت.

"من همیشه می گفت شما نمی توانید برنامه ریزی حرفه ای" او غم انگیز است. "اما من می دانستم که وجود دارد یک فرصت برای (گرفتن) نوع یک مسیر متفاوت در زندگی حرفه ای من پس از بازی های المپیک است. اما آن را همیشه پس از بازی های المپیک بازی های المپیک است.'

"و زمانی که همه ناگهان من قادر به انجام هر دو از آن قطعا چیزی را تکان داد که پایه و زیر همه چیز و سپس تصمیم گیری در مورد نیاز ساخته شود."

Heiner-Moller نام ارشد بازیکنان در کانادا تیم صبح امروز (یکشنبه) به آنها خبر داد.

"این یک تصمیم دشوار اما همچنین بسیار سختی را که پیام به آنها," او گفت:.

کانادا و اتحادیه فوتبال می گوید از آن آغاز شده است به جستجو برای یک جایگزین برای رهبری کانادا زنان در بازی های المپیک شده اند که در سال آینده به تعویق افتاد به دلیل جهانی و همه گیر.

کانادا, فوتبال, رئیس جمهور, استیون نی آرزو Heiner-Moller هست.

"او بسیار مورد توجه مربی که به دست آورده احترام کانادا, فوتبال, جامعه در زمان خود با سازمان ما و ما از او تشکر می کنم برای خود واقعی روش با بازیکنان و کارکنان" نی در بیانیه ای گفت.

انتقال از Herdman به Heiner-Moller بود بدون درز داده بودند با هم کار می کرد. اما آن را مشخص و متمایز تغییر در سبک.

کاریزماتیک Herdman یک توپ از انگیزه و انرژی. Heiner-Moller بیشتر گذاشته پشت, با آسان لبخند و آرامش رفتار پوشش پولادین داخلی.

تحت Heiner-Moller, کانادا واجد شرایط برای 2019 جام جهانی زنان در فرانسه و توکیو بازی های المپیک است. زنان خارج شد جام جهانی متاسفانه در دور-از-16 پس از 1-0 دست دادن به سوئد.

اما تاریخچه در اوایل این سال است.

کاپیتان کریستین سینکلر شد پیشرو در جهان هدف-بهترین گلزن خود را در زیر تماشا اهمیت حیاتی اهداف No. 184 و 185 به تصویب بازنشسته آمریکایی ابی Wambach در یک 11-0 برنده شدن بیش از یک outmatched سنت کیتس و نویس در Jan. 29 در کونکاکاف زنان المپیک مقدماتی قهرمانی در جنوب تگزاس است.

"فقط قادر به در زمین هنگامی که او را شکست رکورد چیزی است که من با خود من برای بقیه زندگی من," او گفت:.

Heiner-Moller می گوید او را ترک کانادا تیم است که به خوبی آماده شده برای بازی های المپیک است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این یک تیم جوان و یک تیم به عنوان خوب," او گفت:. "بسیاری از بازیکنان خود را برای اولین بار اوج رویداد در (2019) جام جهانی و این که همیشه چیزی برای خارج شدن از راه. در حال حاضر یک دوم در حال آمدن است در تابستان آینده.

"بنابراین من فکر می کنم بازیکنان در یک کشور بزرگ است. من قطعا نه هل دادن هر گونه فشار بر روی هر کس می گذرد به موفقیت من در اینجا اما بازیکنان و تیم انجام می دهند."

همانطور که برای خود جانشین سابق کانادا بین المللی Rhian Wilkinson مشغول به کار راه خود را تا صفوف مربیگری ملی جوانان طرف و خدمت به عنوان دستیار مربی ارشد جانبی.

در حالی که این زمان ممکن است مناسب برای او را به بیش از داده او تنها بازنشسته در اوایل 2017, Wilkinson است که به طور گسترده ای مورد احترام و کانادا در فوتبال کار کرده است سخت به بازیکنان سابق به آن مربیگری راه اندازی.

یک هافبک و فوروارد Heiner-Moller نرم افزار تبدیل زمانی که او 17 و در دانمارک و خارج از کشور. او صرف دو فصل با مجارستان Ferencvarosi برنده لیگ یک بار و مجارستان در جام حذفی دو بار.

او به پایان رسید کار خود را در دانمارک بازنشستگی زود هنگام پس از جدی پا آسیب. او 33 زمانی که او شروع به خود را در حرفه مربیگری روی عصا مربیگری یک زیر 19 تیم های مردان قبل از مصرف شارژ از Brondby اگر زنان تیم ملی.

پس از یک سال او را ترک مربیگری به دنبال مطالعات روانشناسي قبل از کار در یک ورزش مدرسه. شش ماه بعد دانمارکی فدراسیون خواسته او را بیش از زنان ملی تیم.

Heiner-Moller مربی دانمارکی زنان از سال 2006 تا سال 2013 مصرف آنها را به جام جهانی 2007. آخرین بازی خود را در شارژ بود که در یورو 2013 زمانی که دانمارکی ها از دست رفته در نیمه نهایی از طریق ضربات پنالتی به نروژی تیم به رهبری سابق کانادا مربی حتی Pellerud.

پس از پله به عنوان مربی Heiner-Moller در زمان کار با کرون معادل خود را از این تریبون به عنوان یک عملکرد بالا و مدیر وظیفه را با کمک به این کشور مربیان بهتر است.

این یک تجربه بود که الهام بخش او را یادگیری از مربیان از ورزش های دیگر.

پس از Herdman شد کانادا مربی او خواسته Heiner-Moller برای پیوستن به کارکنان خود را برای جام جهانی 2015. مرد دانمارکی کاهش یافته تمایلی به ترک خود را با عملکرد بالا ،

اما Herdman کردم پاسخ های مختلف زمانی که او دوباره پرسید یک سال بعد. Heiner-Moller انجام داده بود برخی از تلویزیون های تفسیر در مسابقات و می تواند بالقوه در کانادا تیم.

او یک ترک از کار خود را برای کمک به Herdman در المپیک و سپس با برکت و رحمت از همسر و دو بچه های ساخته شده در کانادا دستیار مربیگری کار دائمی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن