کولر آبی: تابستان فرمان نوشتن برای خلاق ماندن در گرما - Wed, 08 Jul 2020 PST

داستان یک دروازه به ماجراهای پر زرق و برق و انجمن به طور کامل از ما ساخت. استفاده از تابستان به عنوان یک منبع

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

داستان یک دروازه به ماجراهای پر زرق و برق و انجمن به طور کامل از ما ساخت. استفاده از تابستان به عنوان یک منبع الهام و تخیل خود را اخراج کردن. آن را کامل فرار در حالی که ما همچنان به سر خم کردن در طول بیماری همه گیر.

اگر شما نیاز به یک ایده برای شروع در نظر بگیرید کمی از این دهید. شما می توانید آنها را تغییر دهد و یا حتی ترکیب آنها را برای اضافه کردن سفارشی و تاب است.

چه فعالیت های شما لذت بردن از با دوستان و خانواده خود را که به ویژه برای تابستان ؟ این می تواند چیزهایی مانند رفتن به دریاچه, بازدید از پارک های ملی گرد کردن لغزش 'N Slide برای حیاط خلوت سرگرم کننده پخت و پز خارج و یا هويدا.

توصیف کامل خود را در تابستان بعد از آغاز تا پایان. چه زمان خواهد شما است ؟ چه می خورید ؟ کجا می خواهد برود ؟ که شما با بازی ؟

که در آن محل مورد علاقه خود را به شنا ؟ آیا شما ترجیح می دهند به دریاچه یا استخر ؟ یا شاید شما مانند اقیانوس یا رودخانه. آنچه باعث می شود آن را مورد علاقه خود را ؟

توصیف تابستان خود را با استفاده از حواس پنجگانه. چه تابستان نگاه مانند? چگونه آن صدا ؟ چه نوع از چیزهایی که شما را به طعم و مزه در تابستان ؟ چه نوع از چیزهایی که شما را لمس و احساس می کنید ؟ چگونه آن را بوی ؟

آن را بسیار غم انگیز روز هنگامی که تابستان به پایان می رسد اما شما می توانید تصور کنید که یک تابستان که هرگز کند. نوشتن یک داستان در مورد تابستان که طول می کشد برای همیشه لطفا برای.

چه چند چیز است که شما می خواهم برای به انجام رساندن این تابستان ؟ آن می تواند هر چیزی از تنظیم یک رکورد برای چه مدت شما می توانید نگه داشتن نفس خود را برای به پایان رساندن یک شماره خاص و یا کتاب, ضرب و شتم یک بازی ویدئویی redecorating اتاق خود و یا هر چیز دیگری شما می توانید از فکر می کنم. توصیف ایده های خود را در آنچه که آن را برای به انجام رساندن اهداف خود.

توصیف های مورد علاقه خود را در تابستان حافظه تا کنون. چگونه آن را شروع کنیم ؟ چه اتفاقی می افتد در این وسط ؟ چگونه آن را به پایان ؟ چرا آن را مورد علاقه خود را ؟

چه نوع خیالی یا واقعی موجودات می کند تابستان شما را فکر می کنم ؟ دریافت برخی از ایده ها از چیزهایی که در اطراف شما و یا در مکان های بازدید می کنید در طول تابستان است. شاید وجود یک موجود در ساحل و یا در اعماق اقیانوس. چه در مورد یک غول بستنی هیولا ؟ یا اگر مورد علاقه خود را floaty واقعی بود و شما رو به شنا در دریاچه پشت یک اژدها یا دلفین یا دایناسور ؟

نوشتن در مورد چگونه این تابستان در مقایسه با دیگر تابستان است. این یک منحصر به فرد سال برای همه ما است. ممکن است برخی از چیزهای بد در مورد آن, اما وجود دارد می تواند برخی از چیزهای خوب بیش از حد. وجود دارد برخی از فعالیت های ما نمی تواند انجام دهد مانند فعالیت های گروه و اردوگاه, اما ما همچنین به صرف زمان بیشتری را با خانواده ما.

توصیف چگونه شما در مورد آن احساس و نترس به صداقت. نوشتن یک راه بسیار خوبی برای بیان احساسات خود را.

تصمیم گیری در یک موقع است که یک راه خوب برای شروع, اما گاهی اوقات سخت ترین بخش این است که نشستن و نوشتن. اگر شما نیاز به کمی کمک اضافی به رفتن سعی کنید خود را به نوشتن یک زمان خاص.

شاید شما یک محل خاص است که همه خود را که در آن شما می خواهم به صرف زمان خود را در اتاق زیر درخت مورد علاقه خود را در یک حیاط خلوت چادر در پارک و یا شاید یک درخت خانه اگر شما یک.

یا از سوی دیگر شاید نوشتن برای شما آسان تر است به عنوان یک فعالیت گروهی. دریافت به خانواده و دوستان خود را درگیر این که آیا آن در شخص و یا در یک تماس تصویری. به این ترتیب شما می توانید به اشتراک گذاری ایده ها تشویق یکدیگر و حتی به اشتراک گذاری خود را در پایان داستان.

شما حتی می تواند ملاقات در یک محل خاص مانند نقطه های مورد علاقه خود را در پارک و نوشتن در چمن. وجود دارد مقدار زیادی از نوشتن ایده ها خارج است.

هر آنچه که شما از آن لذت ببرید و اجازه دهید تصورات خود را اجرا وحشی!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب