انتاریو هاکی فدراسیون حرکت به مرحله دوم بازگشت, اجازه می دهد تا گروه کوچک تمرینات

انتاریو هاکی فدراسیون منتشر کرده است رویکرد خود را برای بازگشت به هاکی تاکید بر چهار مرحله برنامه است که پایبن

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

انتاریو هاکی فدراسیون منتشر کرده است رویکرد خود را برای بازگشت به هاکی تاکید بر چهار مرحله برنامه است که پایبند به هاکی کانادا, راهنمای بهداشتی و اجتماعی فاصله و دولت استانی گواهی عدم سوء پیشینه برای گردهمایی گروه های بزرگتر.

در حالی که این دستورالعمل هنوز به مجوز تیم کامل تمرینات و بازی-نوع شرایط OHF مطلع آن هفت عضو سازمان آنها می تواند شروع آموزش فردی و گروهی کوچک تمرینات این هفته است.

این OHF ساخته شده است تا از هفت سازمان های همکار از سراسر انتاریو از جمله تورنتو لیگ هاکی انتاریو لیگ هاکی انتاریو زنان' هاکی انجمن هاکی انتاریو انجمن و انتاریو جزئی هاکی انجمن.

فیلیپ McKee به OHF اجرایی, مدیر گفت: رویکرد راستا با دولت های استانی و دستورالعمل های اجتماعی فاصله و ایمنی خوش آمدید بعد از یک مدت طولانی صبر کنید. تمام هفت گروه تعطیل شد, مارس 11 با توجه به COVID-19.

"ما آن را به عنوان یک فرصت برای شرکت های برنامه نویسی و امکانات و نیاز خود را برای به دست آوردن یخ بازگشت به عرصه خود را و بازیکنان پشت روی یخ" McKee گفت.

این تمرینات بخشی از فاز دوم, با نهایی دو فاز هنوز در انتظار تصویب از سوی دولت. مرحله سوم را ببینید افزایش تعداد بازیکنان مجاز بر روی یخ از آن زمان محدود شش (یا پنج بازیکن و یک مربی یا مربی) و اجازه می دهد scrimmages. مرحله نهایی به ارمغان بیاورد بازگشت به سنتی پنج در پنج هاکی و بازسازی استانی ملی و بین المللی مسابقات و رویدادهای.

McKee گفت: "وجود خواهد داشت برخی از نوع هاکی در انتاریو در پاییز ما فقط مطمئن شوید که چه شکل خواهد بود."

McKee به ذکر است که آلبرتا استانی هاکی سازمان افتتاح عرصه خود را اجازه می دهد "گروه" از 50 بازیکن است. کسانی که گروه باید شامل همان بازیکنان با هیچ تقاطع بین دیگر گروه ها و تیم ها تشکیل می شود برای بازی در هر گروه.

بخشی از انتاریو مرحله به مرحله در رویکرد شامل انتصاب یک افسر بهداشت و پروتکل برای پدر و مادر و بازیکنان وارد عرصه است. با توجه به OHF پدر و مادر و بازیکنان باید با فردی در عرصه های مورد ورودی و رفتار دستورالعمل. وجود خواهد داشت هیچ اتاق پانسمان — بازیکنان باید لباس — و وجود محدودیت در آنچه پدر و مادر می تواند به میدان و همچنین چگونه بسیاری از پدر و مادر مجاز در می ایستد.

این OHF نیز راه اندازی مجدد آن توسعه مهارت های برنامه صدور گواهینامه و ارائه آموزش مجازی برنامه آغاز ژوئن 22.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن