کابوی ها اضافه اندی دالتون به عقب کارفرمایی Dak پرسکات

اندی دالتون است عنوان صفحه اصلی به تگزاس به عنوان Dak پرسکات پشتیبان گیری با دالاس کابوی ها.دالتون و کابوی ها

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

اندی دالتون است عنوان صفحه اصلی به تگزاس به عنوان Dak پرسکات پشتیبان گیری با دالاس کابوی ها.

دالتون و کابوی ها در مورد توافق برای یک سال معامله است که تضمین سابق سینسیناتی استارت 3 میلیون دلار (ایالات متحده) و می تواند به ارزش 7 میلیون دلار دو نفر با دانش مستقیم از معامله گفته آسوشیتد پرس در شب شنبه.

مردم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که معامله نشده است را اعلام کرد. توافق شد و اولین گزارش ESPN.

کابوی به مقابله با دالتون دو روز پس از او منتشر شده توسط Bengals. که حرکت پاک راه را برای شماره 1 به طور کلی پیش نویس انتخاب جو نقب زدن.

دالتون که متولد و بزرگ شده در منطقه هوستون led TCU به یک شکست نخورده فصل است که شامل یک کاسه رز پیروزی بر ویسکانسین در طول فصل 2010 قبل از Bengals پیش نویس او را در دور دوم.

کابوی باید با تکیه بر تست کوپر راش به عنوان پرسکات پشتیبان گیری دو فصل گذشته. دالتون علائم خود بزرگترین سرمایه گذاری در یک جانباز پشتیبان گیری از پرسکات جایگزین مجروح تونی Romo در سال 2016 و به پایان رسید تا کار خود را برای خوب است.

دالتون آغاز شده 133 بازی برای Bengals و رهبری حق رای دادن بهترین کشش حذفی حضور پنج مستقیما از 2011-15 — اما نمی توانستم که دست نیافتنی برنده شوید. Cincinnati از دست رفته در دور اول در هر زمان تنظیم NFL رکورد. دالتون تا به حال انگشت شست و انگشت شکسته بود کنار گذشته از کسانی حذفی ظاهر.

مربی زک تیلور حاکی از پایان دالتون حرفه ای در سینسیناتی توسط benching او را برای سه بازی میدوی را از طریق سال گذشته 2-14 فصل یک حرکت که شوکه دالتون و دیرین خود را به هم تیمی های. دالتون بود ناراحت Bengals نمی سعی کنید به تجارت او را قبل از مهلت.

کابوی ها قرار داده اند حق رای دادن برچسب در پرسکات که نه امضا یک سال شرکت در مناقصه به ارزش حدود 31 میلیون دلار است. دو طرف باید تا 15 ژوئیه به یک قرارداد بلند مدت انجام می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن