Cleveland Indians تیم های دیگر را تحت فشار پس از Redskins رها کردن نام مستعار

کلیولند — نور افکن برای تغییر درخشان در Cleveland Indians. در حال حاضر که NFL را Washington Redskins بازنشسته

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

کلیولند — نور افکن برای تغییر درخشان در Cleveland Indians.

در حال حاضر که NFL را Washington Redskins بازنشسته خود ستیز نام کاربری و لوگو پس از چند دهه از اعتراض و در میان جنبش در سراسر کشور خواستار نژادی عدالت سرخپوستان به نظر می رسد بزرگ بعدی ورزشی حق رای دادن است که ممکن است فرض یک هویت جدید.

همراه با سرخپوستان که به تازگی اعلام کرد که آنها در مراحل اولیه بررسی تغییر نام برای اولین بار در 105 سال آتلانتا بریوز, Chicago Blackhawks و قهرمان سوپر باول Kansas City Chiefs در میان کسانی که در مواجهه با واکنش همراه با پتانسیل حامیان کشیدن حمایت های مالی است.

برای برخی از زمان آمده است به صورت گسترده تغییرات در ورزش, لقب, mascots و نمادها به عنوان کشور reckons با میراث خود را از نژادپرستی است.

"من درک می کنم مردم مایل به تغییر و یا به سرعت و یا آنها امیدوارند این لحظه در جریان است به تصویب. آن را نه" گفت: فعال فرانسیس خطر است که Muscogee (نهر) و سمینول از اوکلاهما. "و در حال حاضر که ما بدست آنچه ما در مورد Redskins سمت ما در حال رفتن به شروع به کار بر روی بقیه آنها. ما در حال رفتن به اجازه دهید."

روز دوشنبه در واشنگتن اعلام کرد که رها کردن یک نام مستعار است که تا به حال شده است در محل پس از سال 1933 و رشد کرده بود به شرم آور اسکار برای NFL حق رای دادن. تیم buckled تحت فشار مالی از حامیان مالی از جمله فدرال اکسپرس حمل و نقل لوله و نامگذاری حقوق دارنده برای این تیم به ورزشگاه و همچنین گروه های دیگر.

سرخپوستان مدیر تری Francona اذعان داشتن "احساسات" در مورد Redskins' وضعیت.

"من خوشحالم که آنها در حال اقدام در این باره گفت: دوشنبه شب. "من فکر می کنم که آن را احتمالا از نظر مالی هدایت می شود. ... شما همیشه نمی توانید از انجام کارهایی که زمان مناسب است هنگامی که آن را مناسب است. این نوع از چگونه من احساس می کنم در این مورد. من امیدوارم که ما در سازمان منجر خواهد شد به عنوان مخالف به دنبال دارد."

در حالی که بحث بر سر ردسکینز' نام مستعار بود برپا سال تغییر بنیادی آمد فقط دو هفته پس از صاحب دن اسنایدر که یک بار گفت که او هرگز تغییر این تیم نام مورد گفت: حق رای دادن را تحت یک "بررسی دقیق" قبل از آن بعدی حرکت می کند.

کلیولند وضعیت متفاوت از واشنگتن در جبهه است.

اول سرخپوستان هستند و نه احساس گرما از هر شرکت و حامیان مالی. حداقل نه برای عموم.

زمانی که ردسکینز اعلام کرد بررسی های خود را در اوایل این ماه سرخپوستان انتشار بیانیه ای در عرض چند ساعت از واشنگتن گفت: "ما متعهد به تعامل با جامعه ما و مناسب ذینفعان برای تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی."

سرخپوستان نمی وعده برای تغییر نام مستعار خود را. اما می توان آن را سخت به تصور کنید که آنها را از طریق یک ارزیابی دقیق و تصمیم گیری به چوب با یک نام مستعار است که گروه های بومی آمریکا را محکوم کرده اند برای سال به عنوان اهانت آمیز و نژادپرستانه.

کلیولند نشان داد تمایل به نام تجاری جدید خود را هنگامی که آن را کشیده بسیار مورد بحث رئیس نبراسکا آرم خود را با بازی لباس و کلاه. در حالی که قرمز رو دندانه دار کاریکاتور باقی مانده است حضور در برخی از تیم, کالا, آن کاهش می یابد وضعیت و حذف از الماس و علامت های اطراف میدان پیشرو بود و تحسین به عنوان یک گام مثبت.

حتی اگر سرخپوستان تصمیم به رها کردن این نام مستعار وجود دارد متعدد در لایه های دیگر — علامت تجاری, قرارداد, جدید, آرم لیگ اصلی بیس بال و تعالی — به کار را از طریق قبل از این تغییر می تواند اثر را.

در حالی که سرخپوستان به نظر می رسد باز به یک هویت جدید بریوز نیست budging.

آنها هیچ برنامه ای برای تغییر نام مستعار خود را گفتن فصل-دارندگان بلیط در نامه هفته گذشته که "ما همیشه خواهد بود آتلانتا بریوز." با این حال این تیم گفت: آن را بررسی تیم "tomahawk ریز ریز کردن" شعار — سنت قرض گرفته شده در اوایل 1990s از ایالت فلوریدا قدرتمند فوتبال برنامه.

این Blackhawks هم هیچ برنامه ای برای تغییر گفتن نام خود افتخارات یک بومی آمریکایی رهبر, Black Hawk, ایلینوی,' Sac & Fox ملت است. NHL تیم گفت: این طرح به کار سخت تر برای بالا بردن آگاهی از Black Hawk و "سهم مهم از همه بومی مردم آمریکا."

"ما در حال تلاش برای افتخار آرم و احترام" مدیر کل استن بومن گفت. "قطعا وجود دارد یک خط خوب بین احترام و بی احترامی و من فکر می کنم ما می خواهیم به انجام یک کار بهتر است. من فکر می کنم مهم ترین چیز این است که روشن است که ما می خواهیم برای کمک به آموزش. ... من فکر می کنم ما یک کار خوب انجام داده اما ما می خواهیم به انجام یک کار بهتر. و من فکر می کنم ما در حال متعهد به آن که ما رفتن به جلو."

بخشی از آتلانتا اصرار به نگه داشتن یک نام مستعار حق رای آورده از میلواکی در سال 1966 است که با توجه به تیم "فرهنگی و روابط کاری" با شرقی گروه از سرخپوستان چروکی در کارولینای شمالی و دیگر رهبران قبیله ای آن همکاری با به طور منظم.

اما به عنوان تیم نگاه به ایجاد تغییرات و خطر و دیگر فعالان را ادامه خواهد داد به فشار آنها را به رها کردن هر گونه ارتباط با بومیان آمریکا شده اند به تصویر کشیده شده به عنوان کثافت برای نسل های.

"ما در حال رژه در اطراف بدون گفتن در چگونه ما دیده می شود," او گفت:. "این یک کمتر خونین ادامه داد که ما یک استقلالی. آن را سخت به از را انتخاب کنید در سمت راست از تاریخ, بنابراین من امیدوارم که این تیم را که با ما کنار هم همانطور که همه ما با هم کار کنند برای تغییر جهان است."

___

آسوشیتد پرس نویسنده Felicia Fonseca در فلگستفف آریزونا و AP نویسندگان ورزشی چارلز Odum در آتلانتا و جی کوهن در شیکاگو کمک به این گزارش.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب