معاون که شات مندوتا پل مشکوک است 9-سال کهنه; مردی که صرف زمان در زندان فدرال

مقامات روز چهارشنبه شناسایی Carver County Sheriff معاون که به ضرب گلوله یک مظنون در یک بن بست گروگان در مندوتا

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

مقامات روز چهارشنبه شناسایی Carver County Sheriff معاون که به ضرب گلوله یک مظنون در یک بن بست گروگان در مندوتا پل اوایل روز دوشنبه.

Sgt. Kurt Schoening اخراج خود سلاح قابل توجه 31 ساله Arlan Kaleb شولتز از ریچفیلد در سر با توجه به مینه سوتا اداره جنایی و دلهره است که در حال بررسی است.

شولتز که یک جنایت کار محکوم شد برگزاری یک زن در زور اسلحه بر روی پل. Schoening او را به ضرب گلوله پلیس پس از مذاکره کنندگان قادر به ده-تشدید وضعیت و شولتز در ادامه به زن در زور اسلحه, مقامات گفت. بود و نه به طور جدی زخمی شدند.

بخشهایی از این حادثه بودند دستگیر شده در بدن دوربین و فاصله دوربین BCA گفت.

Schoening که قرار داده شده در استاندارد اداری ترک است نه سال اجرای قانون کهنه.

با اشاره به ادامه تحقیقات BCA کاهش یافته است به انتشار اطلاعات در مورد رابطه بین شولتز و زن.

هنگامی که تحقیقات خود را کامل است آژانس را ارائه یافته های آن بدون توصیه به Washington County دفتر دادستان برای بررسی.

فدرال اسلحه گرم محکومیت

پس از اینکه فدرال تحت تعقیب در سال 2013 برای یک جانی در اختیار داشتن اسلحه گرم شولتز بود محکوم به هشت سال زندان و سه سال تحت نظارت آزاد است. مدت خود را به پایان رسید در ماه فوریه با توجه به اداره فدرال زندانها سایت.

اسناد دادگاه نشان می دهد شولتز مشکل با قانون در سنین پایین آغاز شد. او برای اولین بار از بسیاری از Anoka County اعتقادات آمد و در سن 18 سالگی برای مشروب مصرف, اما آنها به زودی به تشدید جنایت برای سرقت ساده سوم-درجه و دزدی و فرار یک افسر صلح در موتور خودرو و درجه پنجم ماده کنترل جرم و جنایت است.

در صورتی که تحت تعقیب قرار بود دولت فدرال, راگون رپیدز پلیس در تلاش برای متوقف کردن شولتز برای نقض ترافیک اما او به سرعت دور و برخورد با یک وانت حامل یک خانواده پنج در مرکز شهر Anoka, با توجه به اجرای قانون استشهاد.

شولتز فرار کرد اما ماموران او را بازداشت. لود handgun تحت جلوی صندلی مسافر و مهمات بود در خودرو پرونده های دادگاه نشان می دهد.

در طول یک مصاحبه شولتز اعتراف کرد به خوردن مواد مخدر و الکل و ماری جوانا چند ساعت قبل از فرار از پلیس در سال 2013 مورد.

زمان مورد: گفته می شود در زمان گروگان زن

اوایل روز دوشنبه شولتز در زمان یک زن گروگان در یک محل اقامت در چسکا بعد از پلیس وارد خانه بررسی یک گزارش از یک اختلال با توجه به کارور شهرستان کلانتر دفتر.

مسلح با تفنگ شولتز مجبور زنی به یک خودرو و فرار از صحنه منجر ماموران در یک تعقیب از طریق مترو کلانتر شدهاند. پلیس با استفاده از تایر خوشه به غیر فعال کردن شولتز خودرو در مندوتا پل منجر به یک بن بست است که به طول انجامید بیش از دو ساعت قبل از اخراج معاون کشنده شات در 5:36 صبح

تلاش برای رسیدن به شولتز خانواده چهار شنبه نظر ناموفق بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب