"من می خواهم شما را به احساس من": Woodward Meidl شنیدن جوانان صحبت می کنند و در مرکز شهر اعتراض - Tue, 03 Jun 2020 PST

برای اسپوکن چهارم شب مستقیم از تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس مینیاپولی

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

برای اسپوکن چهارم شب مستقیم از تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس مینیاپولیس, نوجوانان, در زمان میکروفون و صحبت به طور مستقیم به شهرستان رهبران و جمعیت حدود 200.

در آغاز شب شهردار نادین وودوارد پیوست افراد جوان و رویداد, سازمان, محلی, سیاه, فعال Kitara Johnson, در, رقص, the cupid shuffle توسط Big Red Wagon که روز یکشنبه تظاهرات آغاز شد.

"من دوست دارم که این انرژی تبدیل به مثبت" وودوارد گفت. "من فکر می کنم این یک راه عالی برای کانال خشم به چیزی مثبت است. بسیاری از مردم عصبانی هستند در حال حاضر. آنها نا امید و آنها در حال صدمه زدن به. آنها نیاز به دانستن چگونه به کانال که به چیزی مثبت است که منجر به تغییر است."

جانسون دعوت مقامات و اسپوکن رئیس پلیس کریگ Meidl به نشستن مرحله تا جوان بلندگو می تواند آدرس آنها را به طور مستقیم.

قبل از عبور از میکروفن به محلی آموزان بالا Johnson صحبت از سال های نوجوانی در شیکاگو هنگامی که او گفت که او sidestepped خون منعقد در راه خود را به مدرسه هر روز. جانسون که تایید و تشکر. کتی McMorris راجرز در سال 2018 گفت: این رویداد برای مردم از هر دو طرف راهرو.

"یک چیزی که همه ما مشترک است این است که زندگی انسان است. چیز دیگری که ما مشترک است این است که چقدر دوست دارم جوان ما مردم" جانسون گفت. "شما نمی خواهد بود فیلتر شده است. هر آنچه شما برای گفتن, فقط آن را می گویند. آنها دارای پوست ضخیم آنها باور دارند که شما و آنها می خواهند به شنیدن از شما."

معترضان ایستاده و نشسته در چمن, برگزاری, نشانه هایی است که خواندن "Mama, Mama, من نمی توانم نفس بکشم" "چگونه بسیاری از آنها نه فیلم برداری," ", ایالات متحده, united مردم" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

نوجوان سیاه Samiah Kuntz یکی از اولین به مرحله و به او گفت: جمعیت نژادپرستی تحت تاثیر او تمام زندگی خود را. در اسپوکن او را احاطه شده توسط مردم سفید و احساس ناراحت کننده است.

"دیدن همه این باعث می شود من احساس می کنم در خانه در اینجا" Kuntz گفت: پاره کردن و به دنبال در ردیف مقامات. "من یک مقدار زیادی از مردم پشت سر من حمایت من از طریق این."

Meidl ایستاده بود در میان جمعیت به گوش دادن و صحبت کردن با افرادی که به او نزدیک. با وجود چهار شنبه یکی از روز خود را خاموش و گفت: "می خواستم به شنیدن از افراد جوان است.

"مردم ممکن است فکر می کنم ما در حال صحبت کردن در مورد جورج فلوید" Meidl گفت. "من فقط می خواهم مردم بدانند که آره ما کاملا هستند. ما در حال صحبت کردن در مورد آنچه که در حال گام های بعدی برای نتایج دراز مدت."

یکی مشخص شده ماشین پلیس و سه بینام و نشان پلیس وسایل نقلیه پارک شده در اطراف بلوک. دو ماشین خالی شد و دو بینام و نشان آنهایی که نشسته با موتور در حال اجرا و ماموران راننده و مسافر صندلی.

برایان Coddington سخنگوی وودوارد گفت: حضور پلیس بود به نگه داشتن معترضان امن است.

Meidl گفت که او خوشحال بود با این فضای آرام به دلیل آن را به معنای جامعه می تواند کار انجام می شود برای پیدا کردن راه حل. او گفت: او یک رئیس پلیس برای جمهوری خواهان یا دموکرات ها تنها. او گفت: او در خدمت همه است.

"این به هیچ وجه condoning آنچه اتفاق افتاده در مینیاپولیس. معنی آن این است که اجازه دهید به جلو در عشق و کار با هم" Meidl گفت. "که ممکن است در برخی از محافل اما پیدا کنیم و با همکاری با یکدیگر با عشق و احترام شما را بسیار دورتر از اگر یک گروه است که صحبت کردن در طرف دیگر. شما خیلی بیشتر کشش."

جادا Richardson, 16 ساله, سیاه, دختر سیاه, Spokane, افسر پلیس گفت که این رویداد تعریف میکنه نه یک جایگزین برای دیگر تظاهرات. بیشتر این واکنش به اعتراض یکشنبه.

او گفت که او خوش شانس به روابط نزدیک با SPD افسران, اما دیگر سیاه نیست. جنیفر Deruwe یک اسپوکن افسر پلیس است که دارای تخصص در جوانان, توسعه بوده است, یکی از "بزرگترین مشاهیر" ریچاردسون گفت.

"حداقل پلیس می توانید انجام دهید این است که رسیدن به جوامع به حاشیه رانده شده," ریچاردسون گفت. "و آنها نیاز به آنها باید اذعان تاریخ است."

او گفت که او به تماشای یک ویدیو از یک سیاه هشت سال در PBS در پاسخ به پدر او که پرسید: "چه چیزی شما را بکنید هنگامی که پلیس می آیند؟"

"او با قرار دادن دست خود را به بالا و او گفت: نام او و او گفت:" من لازم نیست که هر چیزی که به ضرر شما یا هر کس دیگری,'" ریچاردسون گفت. "من فقط شروع به گریه چون کسانی که واقعا مکالمات ما در خانه ما. شما ببینید بسیاری از مردم سفید و سیاه و سفید غیر مردم معترض. ما خیلی به آن استفاده می شود و آن را غم انگیز است."

Keyonie قهوه ای و سیاه و سفید 16 ساله سخن گفت که در اعتراض تا به حال خیلی بیشتر تجارب منفی با پلیس است.

او میکروفون نگاه وودوارد در چشم و گفت که کمتر از یک هفته پیش اسپوکن پلیس حمله کردند و خانه اش را بدون حکم جستجو. پلیس اشاره کرد و اسلحه را در سر او.

"آنها نمی با استفاده از n-کلمه دیگر" براون گفت: از طریق اشک. "آنها با استفاده از جنایی در آمریکا که به من لطمه می زند."

او تلاش می کرد به صحبت می کنند در یک نقطه. مردم از میان جمعیت فریاد زد: "ما شما را بشنود. ما در اینجا برای شما."

"من می خواهم شما را به احساس من" براون گفت. "من می خواهم شما را به احساس من درد. من در راهپیمایی با شما. من چرا آنها همچنین به خاطر من عصبانی بود. من خیلی عصبانی بود اما من خوب بود. من آرام بود. من صلح آمیز است."

او گفت که پلیس در زمان زانو در روز یکشنبه در اعتراض به او احساس چیزی. هنگامی که او خاموش کردم مرحله او را در آغوش کشید مقامات. شهردار وودوارد در آغوش قهوه ای برای نزدیک به یک دقیقه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب