TSN می گوید Kayla خاکستری دارای شبکه کامل پشتیبانی تاسف 'نامشخص' بیانیه

TSN می گوید لنگر Kayla خاکستری است شبکه پشتیبانی کامل و آن را تاسف صدور یک "نامشخص" بیانیه هفته گذشته پس از یک

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

TSN می گوید لنگر Kayla خاکستری است شبکه پشتیبانی کامل و آن را تاسف صدور یک "نامشخص" بیانیه هفته گذشته پس از یک کاربر در رسانه های اجتماعی درگیر در چه شبکه تماس "قابل سرزنش حمله به شخصیت او."

تیم مک کلور یک سخنران انگیزشی نیز برچسب TSN مدیران و همکاران "در چه تنها می توان به عنوان تلاش برای بی اعتبار حاشیه راندن و ارعاب خود را از طریق رسانه های اجتماعی" شبکه گفت: در آن بیانیه پنج شنبه.

TSN گفت: مک کلور نیز رسیده به خاکستری خصوصی خواستار آن "تماس های ناخواسته" و مک کلور که انتظار می رود به یکی دیگر از بیانیه عمومی.

"ما مایل به آن را روشن است که تاکتیک ارعاب کاهش نمی خواهد ایمان ما را در کلیسا" TSN گفت. "با Kayla برکت TSN در تماس است تیم مک کلور و توصیه او را به توقف در تماس با اعضای تیم ما."

مک کلور توييتها شد در پاسخ به خاکستری با انتقاد از استفاده از N-word در یک ستون سفید ورزشی روزنامه نگار Sheri Forde در مقابله با نگرش نژادپرستانه در خانواده است. Forde است به Duane Forde سابق لامپ کم مصرف و پخش لامپ کم مصرف, رنگ, تحلیلگر TSN, که سیاه و سفید است.

بسیاری ایستاده بود و خاکستری و یکی از معدود زنان در کانادا روزنامه نگاری ورزشی و انتقاد از تعزیر طبیعت مک کلور موضوع توییتهایی. #KaylaGreyAppreciationDay روند در توییتر در روز شنبه.

TSN همچنین گفت: آن ابراز تاسف خود را "نامشخص" بیانیه در مورد مک کلور توییتهایی از جمعه گذشته که به سادگی اظهار داشت: "TSN پشتیبانی از حق همه ما در هوا شخصیت به بیان نظرات خود در یک شیوه ای محترمانه."

"ما نمی اکسپرس به طور کامل و به درستی پشتیبانی ما برای کلیسا" TSN بیانیه روز پنج شنبه گفت:. "ما باید گفت: آن را به سادگی: Kayla خاکستری است و ما حمایت کامل و ما پشت سر او ایستاده."

مک کلور یک سخنران حرفه ای و با نام تجاری مشاور در تیم مک کلور و همکاران گفت: در توییتر که "دیدگاه های ساخته شده توسط TSN نیست دقت منعکس کننده طبیعت چگونه این موضوع برخوردی است" در واکنش به پخش بیانیه. او در بیانیه خود نوشته شده در پنج شنبه, مک کلور گفت: "شکاف بین قصد درک و پذیرش می تواند بسیار گسترده ای در زمان. من یاد گرفتم که طی چند روز گذشته.

"Kayla من درک و احترام است که شما خود را بسیار قوی و اعتقادات شخصی. من عذر خواهی برای هر گونه ناآرامی در این مکالمه باعث شده است. من خود آن است."

TSN نیز صادر شده عذرخواهی به هال جانسون در اوایل این هفته پس از جانسون — که به میزبانی شرکت محبوب تلویزیون سلامتی سری BodyBreak با جوآن مک لئود — نشان داد و در بیانیه ای خود را نژادپرستانه درمان توسط TSN در 1980s.

"عذرخواهی ما را به هال جانسون برای نژاد پرستی او با تجربه در TSN ابتدا در سال 1988 شرم آور بخشی از گذشته ما" بیانیه خواندن, در حال رفتن به او تشکر برای به اشتراک گذاری تجارب خود را "به عنوان یک یادآوری از تاثیر نژادپرستی در کانادا رسانه ای است که تا امروز ادامه دارد."

در بیانیه ویدئویی Johnson, شرح حال "استخدام و اخراج در همان روز" توسط TSN در سال 1988 و گفت که مدیران شبکه نخواهد بود و آوردن او به دلیل آنها در حال حاضر یک خبرنگار.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن