Mattise چوب: من دانشگاه حاضر کنترل تولد در حال حاضر دیگر در سراسر کشور می تواند انجام همان - Fri, 17 Jul 2020 PST

این ممکن است من از دانشگاه فارغ التحصیل شد. دانشگاه کاتولیک من رفت و به من ارائه مدارک تحصیلی, اما زمانی که من

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

این ممکن است من از دانشگاه فارغ التحصیل شد. دانشگاه کاتولیک من رفت و به من ارائه مدارک تحصیلی, اما زمانی که من نیاز به کنترل تولد – چیزی فقط به عنوان مهم برای آینده من – من در خود من بود. برای من و برای بسیاری از زنان که به مذهبی دانشگاه ها این است که یک تجربه مشترک. و بعد از این هفته تصمیم دیوان عالی کشور در مغلوب ساختن پیشی جستن v. پنسیلوانیا تجربه من می تواند تبدیل به حتی بیشتر رایج است.

هفته گذشته دیوان عالی کشور حکم داد که دانشگاه ها و کارفرمایان می توانند انکار دانش آموزان و کارکنان بهداشت و درمان تحت پوشش بیمه است که اجازه می دهد آنها را به کنترل تولد. این به این معنی است که اگر مردم در شارژ از یک دانشگاه یا شرکت باید "اخلاقی" و یا مذهبی در اعتراض به کنترل تولد آنها می توانید آن محروم از بیمه درمانی ارائه شده به دانش آموزان و کارکنان.

زمانی که من شروع دانشگاه, من به سرعت یاد گرفته بودم کنش – من به دانستن پردیس مرکز بهداشت کارکنان واقعا خوب است. من نمیفهمد که آن برای من سخت به عقب بر گردیم به طور معمول ارائه دهنده این فقط حس من به درخواست پردیس سلامت در مورد کنترل تولد. کارکنان شانه ای بالا انداخت به من و گفت: "که واقعا تخصص ماست."

کنترل تولد ضروری است مراقبت های بهداشتی – بدون توجه به خود دانشگاه یا کارفرما. نزدیک به 9 در 10 زنان از آن استفاده خواهد شد در طول عمر خود را. آن را بسیار مهم برای موفقیت دانش آموزان – قابلیت دریافت بر روی قرص قبل از سن 21 تاثیر گذار ترین عامل فعال زنان در حال حاضر در کالج برای اقامت وجود دارد. برای برخی افراد این دارو به آنها نیاز به درمان اندومتریوز تخمدان پلی کیستیک و سایر تخمدان شرایط. این است چگونه بسیاری از مردم در مدیریت دردناک یا نامنظم دوره. کنترل تولد است که یک بخش حیاتی از زندگی ما است. در طول بهداشت عمومی و بحران اقتصادی در آورده با COVID-19 گیر نیاز به دسترسی به کنترل تولد و خانواده, برنامه ریزی فوری تر از همیشه.

در عین حال هیچ نوع از مراقبت های بهداشتی است که موضوع را به هوی و هوس خود رئیس یا کالج خود را به دولت. بهداشت جنسی و باروری مراقبت – از جمله کنترل تولد – بوده است هدف از حملات سیاسی برای 150 سال است. سیاست مثل دانشگاه من و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بخشی از سابقه طولانی رفتن به کمستکک قوانین – زمانی که دولت دیکته چه بود "اخلاقی" در زندگی شخصی مردم و انتشار کنترل تولد یک جرم فدرال. ما نباید بازگرداندن ایدئولوژی از سال 1873.

در دانشگاه من آن رفت و فراتر از کنترل تولد. مرکز بهداشتی وجود دارد نمی خواهد هر گونه اشکال ارائه کنترل تولد STI آزمون و یا دیگر بهداشت جنسی و باروری مشاوره و یا مراقبت. حتی زمانی که من تجاوز جنسی و رسیده به دانشگاه و مرکز بهداشت برای کمک به – هیچ کنترل تولد بدون STI, تست حتی مشاوره – هیچ چیز. من حتی پرسید که آیا آنها می دانستند که در آن نزدیک ترین والدین طراحی شده بود و به من گفته شد برای استفاده از منابع خود برای پیدا کردن. خوشبختانه من دسترسی به اینترنت و وسیله ای برای سفر که به من اجازه برای تبدیل شدن به یک تکرار و سپاسگزار بیمار از والدین نزدیک به مدرسه من.

اما نه هر کس این منابع به شکل از چگونه به مراقبت های بهداشتی. بیمه بهداشت و گیج کننده است به ویژه هنگامی که شما یک فرد جوان به مرور آن را برای اولین بار. من خوش شانس بود به Planned Parenthood مرکز بهداشت در نزدیکی محوطه دانشگاه. من همچنان به رفتن وجود دارد برای سلامت جنسی و باروری, مراقبت در سراسر بقیه زمان من در دانشگاه است. من حتی یک پاپ اسمير وجود دارد زمانی که من دانشگاه مرکز بهداشت البته حاضر به ارائه آن است. دسترسی و قیمت از باروری مراقبت از من دریافت چیزی است که برگزار می شود از دسترس بسیاری از افراد – از جمله من ، مادر من یک کارمند در گو برای 17 سال بود و رد همه جانبه پوشش بهداشت و درمان و همچنین منجر به نداشتن فرصت ها در طول زندگی حرفه ای خود را برای دریافت مراقبت های بهداشت باروری است که او و همه مردم – سزاوار است.

گرفتن کنترل تولد باید آسان و در عین حال دادگاه عالی است که اجازه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قانون تحت تاثیر قرار نه تنها دانش آموزان دیگر مثل من اما زنان در خانواده و جامعه+ افرادی که کارفرمایان خود را اخلاقی یا مذهبی در اعتراض به دیگران دسترسی به این مراقبت.

من می ترسم برای آنها. من می ترسم برای دیگر دانش آموزان که نیاز به کنترل تولد برای تمرکز در کلاس های خود را و آماده شدن برای آینده خود را. من می ترسم برای خودم اخیر فارغ التحصیل دنبال کار. من کارفرمای آینده ارائه بیمه درمانی را پوشش می دهد که کنترل تولد? من معتقدم هر کس باید قادر به مراقبت از آنها نیاز از جمله کنترل تولد و به همین دلیل ما باید کار با آن را آسان تر برای دسترسی به.

Mattise چوب (او/او/او) به تازگی فارغ التحصیل از Gonzaga دانشگاه با درجه در زیست شناسی زنان و مطالعات جنسیت و رهبری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب