در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن به عنوان شهرهای دوقلو برترین هنر, موزه بازگشایی

شهرهای دوقلو دو برترین موزه های هنری را بازگشایی در روز پنج شنبه, جولای 16 — هر دو با کاهش ساعت ها و محدودیت ه

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

شهرهای دوقلو دو برترین موزه های هنری را بازگشایی در روز پنج شنبه, جولای 16 — هر دو با کاهش ساعت ها و محدودیت ها را برای بازدید کنندگان.

موسسه مینیاپولیس هنر و مرکز هنر واکر به طور موقت بسته در اواسط ماه مارس با دولت COVID-19 خاموش شدن ناگهانی. هر دو در صورت کمبود بودجه برای 2020-21 و کارکنان را کاهش داده و ساعت.

هنر واکر مدیر مرکز مریم Ceruti در مصاحبه ای گفت: هفته گذشته که مراجعه به این موزه کم خطر و تجربه "به خوبی موقعیت نقش مهمی در بهبود و کمک به جامعه ما از طریق این."

Ceruti که در زمان بیش از واکر کمی بیش از یک سال قبل از خاموش کردن گفت: جمعیت در حال وزش ترین روز در موزه بنابراین بازدید کننده محدودیت باید یک مشکل نیست. "آن را اغلب شما در یک گالری با بسیاری از مردم است."

میا ارشد نامزدی افسر کریستین Prestegaard گفت: موزه ها یکی از معدود فضاهای بسته و مردم می تواند گسترش. میا شده 90,000 اشیاء را پوشش می دهد و تقریبا از 140 ، 000 فوت مربع.

هر دو واکر و میا در حال محدود کردن روز خود را پنج شنبه ها از طریق روزهای یکشنبه از کارکنان کاهش می یابد در هر. واکر تا به حال به قطع مالی خود را 2020-21 بودجه 30 درصد پیش بینی یک 5.7 میلیون دلار کاهش در درآمد. میا تا به حال به قطع 4 میلیون دلار است.

هر دو موزه خواهد شد و نظارت بر جریان جمعیت و تنظیم به عنوان مورد نیاز است.

در اینجا چیزی است که شما نیاز به می دانم که اگر شما برنامه ریزی برای بازدید.

موسسه مینیاپولیس هنر

روز و ساعت: 10 صبح-5 بعد از ظهر پنج شنبه-یکشنبه.

ویژه ساعت: 10 صبح-ظهر پنج شنبه ها در حال کنار گذاشته برای بازدید کنندگان با سیستم ایمنی بدن و یا شرایط دیگر که آنها را بیشتر مستعد ابتلا به COVID-19. بازدید کنندگان دیگر به خواسته های مختلف را انتخاب کنید زمان/تاریخ Prestegaard گفت.

بازدید کننده محدودیت ها: ماسک صورت مورد نیاز است. بازدید کنندگان خواست برای حفظ 6 فوت فاصله بين دو گروه.

رزرو: پذیرش اجازه خواهد داشت هر 15 دقیقه. ظرفیت 250. میا بازدید کنندگان به طور کلی اقامت دو تا سه ساعت در بازدید Prestegaard گفت. بازدید کنندگان می توانید رزرو آنلاین در artsmia.org و یا با تماس با 612-870-3000.

پذیرش: پذیرش کلی در میا باقی می ماند رایگان است $20 بلیط برای دیدن زمان ویژه نمایشگاه "هنگامی که صفحه اصلی به شما اجازه نمی ماند." (این نمایشگاه تمدید شده است به اجرا از طریق Aug. 23.) رزرو را می توان ساخته شده برای هر دو پذیرش کلی و نمایشگاه.

"بافته شده کرونیکل (2011-16)" توسط Reena Saner است در میا "هنگامی که صفحه اصلی به شما اجازه نمی ماند" نمایشگاه.

نمی آورد: مواد غذایی و نوشیدنی مجاز نیست در گالری. و کت اتاق بسته است بنابراین بازدید کنندگان می خواست به ترک آیتم های اضافی در صفحه اصلی و یا در اتومبیل های خود را.

هیچ تور و یا رویدادهای خاص: "ما تماس گرفته شده آن را بازگشت به اصول" Prestegaard گفت. وجود دارد هیچ هدایت و یا خود هدایت تورهای در دسترس است.

راه رفتن در این راه: علامت های نصب شده هدایت بازدید کنندگان از طریق موزه. نشانه ها را نیز نشان می دهد برخی از کوچکتر گالری است که تنها اجازه داده می شود یک چند بازدید کننده در یک زمان.

خارج: هدف پارک حیاط فضا برای بازدید کنندگان به خارج بشین. بخش ویژه نمایشگاه "هنگامی که صفحه اصلی به شما اجازه نمی ماند" در فضای باز نصب بر روی ساختمان مقابل ستون توسط هنرمند Ai Weiwei با عنوان "عبور امن." آن را ویژگی های هزاران نفر از دور انداخته جلیقه پوشیده شده توسط پناهندگان ساخت خطرناک دریا سفر از ترکیه به یونان.

افزودنیهای پیشنهاد شده: فروشگاه در میا اجازه خواهد داد که 20 بازدید کنندگان در یک زمان. کالا شده است فاصله اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله و touchless گزینه های پرداخت در دسترس هستند. این آگرا فرهنگ کافی شاپ باز خواهد شد. صندلی داخل کافه حذف خواهد شد اما به لحاظ اجتماعی فاصله جداول در دسترس خواهد بود در لابی.

آدرس: 2400 سوم Ave. S. مینیاپولیس

مرکز هنر واکر

روز و ساعت: 11 صبح تا 9 بعد از ظهر پنج شنبه 11 صبح تا 6 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه, 11 صبح-5 بعد از ظهر روزهای یکشنبه ، به وینلند محل ورودی باز خواهد شد که Hennepin ورودی بسته خواهد شد.

ویژه ساعت: 11 صبح-ظهر پنج شنبه ها و جمعه ها است که کنار گذاشته برای کسانی که نگرانی بیشتر در مورد پیمانکاری COVID-19 گفت: David گلدشتاین مدیر دانشیار بازدید کننده خدمات در واکر.

بازدید کننده محدودیت ها: ماسک صورت مورد نیاز برای بازدید کنندگان مسن تر از 2. بازدید کنندگان خواست برای حفظ 6 فوت فاصله بين دو گروه. وجود خواهد داشت نه غربالگری (مانند دما چک) قبل از ورود اما بازدید کنندگان خواسته شد تا به ماندن در خانه اگر آنها به خوبی احساس نمی شود. بازدید کنندگان را ایجاد یک حساب کاربری است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با ردیابی گلدشتاین گفت: اما واکر خواهد اطمینان بازدید کنندگان از این اطلاعات را نمی توان با موزه و یا به اشتراک گذاشته.

رزرو: واکر را با استفاده از بهنگام فروش بلیط با نیم ساعت افزایش برای ورود; 25 نفر مجاز هر نیم ساعت. بازدید کنندگان می توانید اقامت به عنوان طولانی به عنوان موزه باز است گلدشتاین گفت اما هیات نظارت خواهد شد که چگونه مردم در حال حرکت از طریق فضاهای و ممکن است تنظیمات را. برای رزرو رفتن به walkerart.org تماس بگیرید و یا 612-375-7600.

پذیرش: 15 دلار برای بزرگسالان و 13 دلار برای سالمندان, $10 برای دانش آموزان $7.50 برای فعال نظامی رایگان برای 18 و جوان. پذیرش رایگان از 5 تا 9 بعد از ظهر پنج شنبه و در اولین شنبه هر ماه.

زمان نمایشگاه: "هنر از تغییرات: جاسپر جانز چاپ 1960-2018," "پنج راه در: تم از مجموعه" و "اکسپرسیونیستی شکل: این میریام و اروین Kelen مجموعه ای از نقاشی"

جاسپر جانز' "پرچم من, 1973"

نمی آورد: مواد غذایی و نوشیدنی مجاز نیست در گالری. کت اتاق بسته است اما قالبهای در دسترس هستند.

هیچ تور و یا رویدادهای خاص: وجود دارد هیچ هدایت و یا خود هدایت تورهای در دسترس است. هیچ نمایش فیلم و یا اجرای برنامه ریزی شده.

راه رفتن در این راه: واکر انجام داده است "کار گسترده در علامت و wayfinding," گلدشتاین گفت. او توصیه می کند که بازدید کنندگان صرف زمان در واکر سایت (walkerart.org) برای آشنایی با موزه به طوری که آنها می توانید بسیاری از بازدیدکننده داشته است خود را و "دریافت راحت با برخی از انتظارات است."

خارج: نزدیک مینیاپولیس مجسمه سازی باغ باز است و از 6 صبح تا نیمه شب هر روز. گلدشتاین گفت: موزه (اجرا می شود که مجسمه سازی باغ با مینیاپولیس پارک) بود "غافلگیر" چگونه مشغول فضایی بود که در آوریل و مه اما اعداد شده را کمی در هفته گذشته.

افزودنیهای پیشنهاد شده: Esker گرو رستوران در واکر باز خواهد شد در گالری ساعت و ویژگی های یک پاسیو در فضای باز صندلی. واکر فروشگاه در نزدیکی لابی اصلی باز خواهد شد در موزه ساعت.

آدرس: 725 وینلند محل مینیاپولیس

مینه سوتا موزه هنر آمریکایی باقی مانده بسته

M به عنوان مرکز شهر سنت پل موزه شناخته شده است را بازگشایی تا اوایل سال 2021 به گفته سخنگوی ان Benrud. "ما صرف زمان برای گوش دادن و منعکس می شود و در جامعه. ما می رویم به همکاری با چند گروه ها و هنرمندان به ارائه M در جامعه است."

M را "بازگشت به خانه" نمایشگاه شده است نصب در پنجره گالری Kellogg در خیابان. ویژگی های این نمایشگاه کار توسط عکاس مشهور Gordon Parks که مصرف شد در طول زمان خود را در شهرهای دوقلو و عکس های الهام گرفته شده توسط آنها. و این موزه به تازگی نصب شده Piotr Szyhalski را "COVID-19: اردوگاه کار گزارش" پوستر در چهارمین خیابان ویندوز. هفت پوستر را قطع خواهد کرد و برای یک هفته و سپس پوستر جدید خواهد بود wheatpasted بیش از آنها را. مجموعه ای از نزدیک به 100 پوستر خواهد بود تا سپتامبر. 1.

M (mmaa.org) واقع در 350 N. رابرت سنت

Weisman به دنبال در اواخر ماه اوت باز

این Weisman موزه هنر در دانشگاه مینه سوتا انتظار دارد که به اقدامات پیشگیرانه مناسب در محل اجازه می دهد تا برای اواخر آگوست بازگشایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب