مجازی موسیقی خیابانی مجری هفته به ارمغان می آورد بیش از فقط موسیقی - سه شنبه, 11 Jun 2020 PST

خیابان اسپوکن نمی دانم آنچه را که آنها در حال از دست رفته در این هفته. با موسیقی خیابانی هفته رفته آنلاین د

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

خیابان اسپوکن نمی دانم آنچه را که آنها در حال از دست رفته در این هفته.

با موسیقی خیابانی هفته رفته آنلاین در این سال با توجه به COVID-19 باب هوور – مانند بسیاری از دیگر نوازندگان – ارسال فیلم در این رویداد Facebook صفحه برای کمک به جمع آوری پول برای مواد غذایی محلی بانک برداشت دوم . و او کاملا انتخاب به از را انتخاب کنید.

هوور یک کمدین نوازنده ventriloquist و خود توصیف "همه در اطراف سرگرم کننده" رشد در اسپوکن اما از نقل مکان به لس آنجلس به دنبال یک حرفه ای در کسب و کار نشان دادن. بنابراین او هرگز در اطراف در طول هفته دوم در ماه ژوئن به صورت سالانه موسیقی خیابانی در هفته اجرا توسط دوست دوران کودکی و گاهی موسیقی همکار داگ کلارک.

او به Spokane پس از دهه های دور در ماه نوامبر و به دنبال به جلو به در نهایت شرکت در افسانه موسیقی خیابانی در هفته در تابستان امسال است . زمانی که او برای اولین بار او را "ضربه خشن پچ" که در طی آن او در زمان استفاده از برداشت دوم خدمات.

هوور گفت که او به دنبال به جلو به بازپرداخت به نفع افزایش برخی از وجوه. برنامه های خود را مانند بسیاری از دیگر نوازندگان', خرد شد اما او هنوز هم داشتن یک زمان بزرگ شرکت تقریبا.

کلیپ هوور به اشتراک گذاشته شده به صورت صفحه در طول چند روز گذشته از خیابان های موسیقی هفته, ویترین برخی از بسیاری از استعدادهای. او نقش ویلیام تل اورتور با استفاده از بازوی خود را به عنوان یک ساز موسیقی و صدای او که به عنوان "مثل یک بیمار طوبی و یا کسی که با معده مسائل است." او yodels با یکی از بازیگران خود را از عروسک Ozzie سگ. او انجام یک مرد skit در افراد متعدد و لباس.

اگر او قادر به انجام در فرد هوور گفت: مرکز شهر اسپوکان خواهد بود به یک درمان ترکیبی از تمام موارد بالا به علاوه سازدهنی, گیتار, صفحه کلید و ترومبون.

هوور در بر داشت شور و شوق خود را برای سرگرمی به عنوان یک بچه انجام عروسک خیمه شب بازی نشان می دهد که برای خود ششم-کلاس. به عنوان یک دانش آموز کالج او انجام شده نشان می دهد برای ساکنان اسپوکن اتحادیه انجیل ماموریت. این قرار بود یک انجیل عملکرد, اما او را به جیمز تیلور "آتش و باران" به جای آن که ساکنان کاملا دوست داشتنی است.

"که دلیل اصلی من از انجام هر کاری من انجام" هوور گفت. "من همیشه سرگرم کننده."

از آنجایی که عملکرد هوور سفر کرده است این کشور انجام هر کجا که او می تواند. او و کلارک تور برای چند سال به عنوان یک قوم انجیل اواز یا موسیقی دو نفری و حتی یک آلبوم با هم. اخیرا او انجام شده خود را التقاطی ترکیبی از کمدی و موسیقی برای گروه های کلیسا و مراکز اجتماعی و همچنین آموزش علوم به کودکان و نوجوانان با استفاده از استند آپ کمدی. هوور بود و حتی در "america's Got Talent" یک بار - اگر تولید کاهش برخی از بهترین جوک ها, او گفت:.

در حال حاضر هوور پرداخت تا مواد و نوشتن روال جدید در صفحه اصلی. او هیجان زده در نهایت به بخشی از موسیقی خیابانی هفته سال آینده, اما در عین حال او امیدوار است او ویدئوها جزر و مد اسپوکن ،

"من به دنبال به جلو به اینکه بخشی از یک چیز بزرگ" هوور گفت. "من به دنبال به جلو به اینکه قادر به انجام در فرد دیگر. اما حداقل امیدوارم کسی پیدا می کند فیلم های من خنده دار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن