فرمول یک امید به شروع فصل با دو سربرگ در اتریش

پاریس—فرمول یک امیدوار است در نهایت به شروع فصل با دو ضربه سر در به طور طبیعی جدا شده از محیط اطراف محل برگزار

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

پاریس—فرمول یک امیدوار است در نهایت به شروع فصل با دو ضربه سر در به طور طبیعی جدا شده از محیط اطراف محل برگزاری این جایزه بزرگ اتریش.

با وجود این برای اولین بار 10 مسابقه شده لغو و یا به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس هدفمند شروع تاریخ 5 جولای در اتریش. F1 هنوز پیش بینی برگزاری 15 تا 18 از 22 برنامه ریزی Grands جایزه بزرگ.

یک راه برای جبران زمان از دست رفته است که با داشتن متوالی تعطیلات آخر هفته در یک مدار مانند Red Bull Ring در اسپیلبرگ. F1 مدیر موتورسواری راس براون می گوید این "واقعی در نظر گرفتن" تا زمانی که آهن-تنگ مقررات ایمنی هستند دیدار کرد.

"یکی از چالش های لجستیکی گرفتن همه تست شده و پاک وارد محیط مسابقه گفت:" یک مقام رسمی F1 پادکست. "ما می تواند شامل هر کس در آن محیط و در نتیجه هنگامی که ما وجود دارد این است که جذاب به یکی دیگر از مسابقه هفته بعد."

ردبول حلقه محل در اشتایر کوه باعث می شود آن را به طور طبیعی جدا شده است.

"آن را بسیار به چالش کشیدن برای پیدا کردن نوع راست از مسابقات اوایل که در آن ما می توانیم کنترل محیط زیست به خوبی به اندازه کافی برای اطمینان از ایمنی همه" Brawn اضافه شده است. "اتریش متناسب با این لایحه بسیار خوبی است. آن را به یک فرودگاه محلی درست در کنار مدار که در آن مردم می توانند هواپیماهای چارتر را. آن را نه بیش از حد نزدیک به یک کلان شهر."

معلوم نیست که F1 می نژاد پس از اتریش اگر آن را حتی پیش می رود.

انگلیسی GP است که به دنبال در جولای 19 و سازمان در حال صحبت کردن به دولت در مورد زنده ماندن از برگزاری این مسابقه بدون فن. Silverstone نیز گزارش شده بود قادر به نگه متوالی مسابقات.

این فصل می تواند سپس در ادامه بعد از آن در تابستان در کشور مجارستان که در آن Hungaroring مدار است, واقع در حومه شهر خارج رومانی و بلژیک که Spa-Francorchamps پیگیری است که در داخل Ardennes جنگل. ایده این است که پس از آن به حرکت به اوراسیا و آسیا و آمریکا قبل از عقد با بحرین و ابوظبی در خلیج فارس.

"این برای ما مهم است را امتحان کنید و فصل رفتن. یکی از دلایلی است که برای تحریک طرفداران" Brawn گفت. "اما آن را (نیز) بسیار مهم برای امرار معاش هزاران نفر از مردم است."

Guenther اشتاینر تیم اصلی از هاس F1 تیم با احتیاط استدلال در حمایت از اتریش به رنگ سبز روشن.

"من فکر می کنم در اتریش است جای بسیار خوبی برای شروع" اشتاینر گفت: روز جمعه در یک مصاحبه تصویری. "آنها باید این بیماری را به خوبی تحت کنترل در لحظه و ما فقط نیاز به مطمئن شوید که ما اصلا آن را به عقب."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

اشتاینر نیز فکر می کند متوالی مسابقات برگزار می شود وجود دارد.

"من فکر می کنم آن را واقع بینانه است. من نمی دانم که خیلی در مورد آنچه در حال آمدن است بعد از" او گفت:. "بیایید امیدواریم که ما می توانیم رسمی (ترخیص) و ما نیز پیگیری خوب برنامه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن