از پزشکان: Gastroparesis درمان عمدتا با رژیم غذایی - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , Elizbaeth Ko. و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: شوهر من شروع به داشتن مقدار ز

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , Elizbaeth Ko. و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: شوهر من شروع به داشتن مقدار زیادی از درد معده و نیز احساس تهوع. نیازی به گفتن نیست, من می ترسید بدترین – سرطان – اما به جای او دکتر می گوید این gastroparesis. آیا خطرناک است ؟ آنچه را که بهترین درمان ،

خواننده عزیز: Gastroparesis نام یک بیماری است که در آن معده آهسته است برای خالی کردن محتویات آن را به روده کوچک. این است که با توجه به هر نوع انسداد. به عنوان نام این بیماری نشان می دهد ("دستگاه گوارش" اشاره به معده و ضعف عضلانی" نشان می دهد عصب مربوط به ضعف عضلانی) به علت نقص در اعصاب است که در خدمت منطقه است. این شامل عصب واگ که متحرک عضلات معده و کمک می کند تا ارسال مواد غذایی به روده کوچک. علائم شامل درد و حالت تهوع شوهر خود را تجربه کرده و همچنین ضعیف اشتها و احساس کامل پس از تنها مقدار کمی از مواد غذایی یا نوشیدنی سوزش سر دل و کاهش وزن ناخواسته.

هنگامی که به درستی کار معده در حدود چهار ساعت به اشباع محتویات آن را با شیره معده شکستن همه چیز را به ذرات کوچکتر و با تصویب اکثریت آن را به روده کوچک. برای مردم زندگی با gastroparesis این فرایند طول می کشد به طور قابل توجهی طولانی تر است.

در نتیجه تاخیر هضم است که می تواند منجر به طیف وسیعی از مشکلات است. مواد غذایی باقی می ماند که در معده بیش از حد طولانی در معرض تخمیر است که می تواند تشویق رشد باکتری است. این بیماری می تواند تداخل با اشتها و گاهی منجر به سوء تغذیه. هنگامی که محتویات معده متوقف آنها لخته شدن می تواند به یک جرم شناخته شده به عنوان یک bezoar که می تواند باعث انسداد. و برای افراد مبتلا به دیابت تاخیر در حرکت غذا از معده به روده کوچک می تواند تداخل با کنترل قند.

Gastroparesis است که اغلب دیده می شود در افراد مبتلا به دیابت است که می تواند باعث آسیب های عصبی. آن را نیز ممکن است بوجود می آیند به عنوان نتیجه ویروسی معده و عفونت و کم کاری تیروئید خاص خود ایمنی یا اختلالات عصبی یا فولاد آسیب است. آن شناخته شده است (البته به ندرت) عوارض جانبی داروها مانند مصرف مواد مخدر و آنتی هیستامین ها و داروهای ضد افسردگی داروي و کلسیم-مسدود کننده های کانال است که می تواند مانع هضم است.

رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت gastroparesis با تاکید بر تراکم مواد مغذی و سهولت هضم غذا. بیماران خواسته شد برای خوردن وعده های غذایی کوچک نرم به خوبی پخته شده مواد غذایی و اجتناب از غذاهای پر چرب که تاخیر در تخلیه معده. غذاهای سرشار از فیبر هستند دشوار است به هضم و نیز محدود و یا در برخی موارد حذف شود. میوه ها و سبزیجات که حاوی nondigestible فیبر باید در خدمت پخته شده و در برخی موارد پوره. به عنوان مثال به جای یک سیب یک بیمار را یک خدمت کوچک از سیب. آنها همچنین تشویق به نوشیدن مایعات حاوی گلوکز و الکترولیت ها از جمله پاک کردن سوپ کم چرب محيط کم فیبر میوه و سبزی آب میوه یا نوشیدنی های ورزشی. پس از کنترل قند و سوء تغذیه هستند و هر دو یک چالش بسیاری از مردم با gastroparesis کار با یک متخصص تغذیه.

هنگامی که این وضعیت نمی تواند موفق با رژیم غذایی و داروها که باعث معده به قرارداد و درمان های در حال ظهور مانند برق معده تحریک ممکن است یک گزینه است. در موارد شدید عمل جراحی ممکن است لازم باشد. پیشنهاد ما این است که شوهر شما به دنبال یک متخصص گوارش به طور کامل ارزیابی خود را در مورد طرح درمان خود را.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن