خلاصه: گروه حفاظت می پرسد برای استاندارد کردن محدوده سوارکاری, روش - Tue, 01 Jul 2020 PST

سرزمین های شورای یکی از چندین گروه حفاظت از بحرانی از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش اخیر تصمیم reauthoriz

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

سرزمین های شورای یکی از چندین گروه حفاظت از بحرانی از واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش اخیر تصمیم reauthorizing کشنده علیه یکی از شمال شرق واشنگتن چندین wolfpacks صادر شده و نامه ای به رژیم صهیونیستی. جی Inslee دفتر این هفته خواستار بر دفتر والی به دستور WDFW را استاندارد عمل از محدوده سواری برای حفاظت از حیات وحش بومی.

وجود دارد سه گرگ بسته باد در گوشه ای از کشور است که باید ملاقات معیارهای کشنده حذف: توگو بسته گوه بسته و Leadpoint بسته است.

"شیوه های فعلی به خصوص عدم استاندارد محدوده سوارکاری هستند به کمک عواملی هستند که در تشدید wolf/دام جنگ" با توجه به کریس Bachman, حیات وحش, مدیر برنامه, برای اراضی شورا و نویسنده این نامه است.

توگو بسته کشنده سفارش اسناد سه سازمان: WDFW گاو تولید واشنگتن و NE واشنگتن گرگ گاو مشترک با محدوده سواران در چشم انداز در زمان جنگ است.

"با تعریف محدوده سواری عمومی کمی ایده چه چیزی در حال انجام است در چشم انداز برای کاهش درگیری" Bachman گفت. ... "ما نمی توانیم همچنان به کشتن گرگ برای رفتار راه ما باید انتظار آنها را به رفتار.

"ما نیاز به انطباق با شیوه های ما و رفتار و یادگیری برای زندگی با حیات وحش و حفظ تنوع زیستی در عصر تغییر آب و هوا."

دریاچه روزولت بخشی از الکل برنامه آگاهی

خدمات پارک های ملی در همکاری با سازمان های اجرای قانون محلی خواهد بود شرکت دوشنبه از طریق جمعه در "عملیات خشک آب" کمپین ملی برای آموزش boaters در مورد خطرات ناشی از قایقرانی تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل.

در طول این زمان boaters در دریاچه روزولت را ببینید افزایش اجرای قانون حضور از واشنگتن Department of Fish & Wildlife پلیس و کلانتر محلی بخش در تلاش برای ترویج امن تفریح در دریاچه روزولت.

با توجه به انجمن ملی دولت قایقرانی قانون مدیران الکل پیشرو عاملی در کشنده قایقرانی حوادث.

NSBLA به یاد boaters که سفر خود را ممکن است قایق ممکن است توقیف و اپراتور ممکن است بازداشت آنها تحت تاثیر.

مجازات توسط دولت متفاوت است اما می تواند شامل جریمه زندان و از دست دادن قایقرانی و یا حتی امتیازات رانندگی.

  • فدرال محتوای الکل خون محدودیت های قانونی برای عملیاتی یک کشتی تحت تاثیر است .08.
  • استفاده از الکل میتواند یک boater قضاوت, تعادل, چشم انداز و زمان واکنش.
  • آفتاب و باد و سر و صدا و لرزش و حرکت – "استرس زا" مشترک به قایقرانی محیط زیست – تشدید اثر الکل و مواد مخدر و برخی از داروها.
  • استفاده از الکل می تواند به افزایش خستگی و حساسيت به اثرات آب سرد غوطه ور شدن.
  • الکل خطرناک برای مسافران بیش از حد. مسمومیت می تواند باعث ورقه به دریا می افتد و دیگر حوادث خطرناک.
  • اگر شما قایق تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل شما در حال به خطر انداختن زندگی خود و زندگی دیگران.

به گزارش قایقرانی تحت تاثیر و یا دیگر خطرناک قایقرانی عملیات 911 تماس بگیرید و با ارائه یک محل رگ توضیحات و طبیعت نا امن بهره برداری است.

واشنگتن ماهیگیری مقررات برای سال آنلاین

با تابستان گرم کردن آن زمان زیادی به خارج در آب و 2020-2021 واشنگتن ماهیگیری ورزشی قوانین جزوه راهنمای ضروری خود را به ماهیگیری در سطح ایالت.

از جزوه موثر است از طریق 30 ژوئن 2021 و ویژگی های قوانین و مقررات برای صدها نفر از دریاچه ها, رودخانه ها و مناطق دریایی در سراسر کشور و همچنین گونه ها از جمله ماهی قزل آلا, ماهی قزل آلا, صدف, و بسیاری دیگر.

مقررات آنلاین در دسترس هستند www.eregulations.com/washington/fishing. این سال را به جزوه است که میزبانی بر روی یک پلت فرم جدید اجازه می دهد برای مرور آسان تر از جزوه آنلاین. یک نسخه به روز شده از جزوه است که انتظار می رود در اوایل هفته آینده.

نسخه چاپی جزوه نیز باید در دسترس مجوز نمایندگی در سراسر کشور . پیدا کردن واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش (WDFW) مجوز فروشنده در نزدیکی شما در wdfw.wa.gov/licenses/dealers.

با گسترش COVID-19 هنوز هم یک نگرانی در واشنگتن مطمئن شوید که برای تماس های آینده برای اطمینان مجوز خود را به فروشنده باز است و نسخه هایی از این جزوه قبل از سفر.

برخی از تغییرات در این سال قوانین و مقررات است که ماهیگیران تفننی باید آگاه باشند عبارتند از:

Warmwater گونه: محدودیت روزانه برای باس, گربه ماهی کانال و انواع مختلف اردک ماهی است که در انتخاب و دریاچه ها و محدودیت روزانه برای کسانی که گونه های حذف شده برای همه, رودخانه, جریان, رابطه جنسی در استخر. مطمئن شوید برای بررسی قوانین خاص برای آب بدن که در آن شما برنامه ای برای ماهی برای دیدن اگر آن را مدیریت تحت رودخانه و یا دریاچه قوانین.

این تغییرات اجرای توصیه ها و قوانین به منظور کمک به بهبود در معرض خطر جنوبی ساکن نهنگ قاتل جمعیت.

ماهیان خاویاری: ایالت شب بسته شدن است که در اثر و پناهگاه مناطق تمدید شده است ممکن است 1-Aug. 31. آن را غیر قانونی است به حذف ماهیان خاویاری با بیش از 55-inch چنگال ظهر از آب است.

WDFW مسائل مربوط به تغييرات و اصلاحات به این جزوه به عنوان مورد نیاز است. ماهیگیران تفننی می توانید اقامت تا تاریخ با مقررات با دانلود ماهی واشنگتن برنامه تلفن همراه در گوشی های هوشمند خود را; اطلاعات بیشتر را می توان در یافت wdfw.wa.gov/fishing/regulations/app.

این گروه همچنین مسائل مربوط به قوانین اضطراری در طول سال در دسترس fortress.wa.gov/dfw/erules/efishrules/.

E-دوچرخه و مقررات برای آیداهو تکدی جنگل های ملی

آیداهو تکدی جنگل های ملی استقبال e-دوچرخه موتوری در جاده ها و مسیرهای پیاده روی ارائه حدود 5000 مایل از جاده ها و 1500 مایل از مسیرهای پیاده روی که باز هستند برای سفر موتوری. بازدید کنندگان یادآوری می شود که e-دوچرخه هنوز هم به عنوان یک "موتور خودرو" تحت USDA Forest Service سفر مدیریت قانون است. E-دوچرخه استفاده در nonmotorized جاده ها و مسیرهای پیاده روی محدود شده است به منظور ادامه به محافظت از منابع است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fs.usda.gov/visit/e-bikes.

مسیرهای تعیین شده برای موتوری استفاده در جنگل ملی سیستم زمین نشان داده شده در موتور خودرو با استفاده از نقشه (MVUM). این کاربر از مسئولیت برای اطمینان از آنها سوار بر یک مجاز موتوری مسیر با تایید سفر نامگذاریهای در MVUM.

بازدید کنندگان باید تکیه بر روی هر نقشه دیگر برای تصمیم گیری در مورد سفر موتوری. این نقشه ها ارائه شده و در هر یک از خدمات جنگل, اتاق کار به جز کار د لین مهد کودک و در www.fs.usda.gov/main/ipnf/maps-pubs.

لیک کار د لین در میان بهترین باس دریاچه در غرب

از سال 2012 Bassmaster مجله منتشر کرده است سالانه رتبه بندی از کشور بهترین باس شیلات. در حالی که مسابقات داده نمی تواند جمع آوری شده به دلیل COVID-19 گیر اعداد خرد جمع آوری بیش از هشت سال گذشته نشان داد که تعجب آور بهترین باس دریاچه از دهه کالیفرنیا روشن دریاچه.

شمال غربی اقیانوس آرام متحده تا به حال دو شیلات در بالا 25 لیست: آیداهو دریاچه کار د لین (شماره 9) و رودخانه کلمبیا (شماره 20) در واشنگتن و اورگان است.

در Bassmaster "بهترین باس دریاچه از دهه" لیست چاههای مخزن در واشنگتن رتبه شماره 3 و Dworshak مخزن در آیداهو بود شماره 4.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب