آتلانتا پلیس تماس بیمار بیش از اتهامات در تیراندازی مرگبار - Thu, 19 Jun 2020 PST

آتلانتا آتلانتا افسران پلیس به نام بیمار در اعتراض به تشکیل پرونده از اتهام قتل علیه یک افسر که به ضرب گلوله ی

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

آتلانتا آتلانتا افسران پلیس به نام بیمار در اعتراض به تشکیل پرونده از اتهام قتل علیه یک افسر که به ضرب گلوله یک مرد در پشت در حالی که رئیس موقت اذعان اعضای نیروی احساس رها شده در میان تظاهرات خواستار تغییرات گسترده به پلیس.

موقت رئیس رادنی برایانت گفت: آسوشیتد پرس در مصاحبه ای که با بیمار تماس شروع شد و چهارشنبه شب و در ادامه پنج شنبه, اما گفت که این گروه تا به حال کافی کارکنان برای محافظت از شهرستان. روشن نیست که چگونه بسیاری از افسران به نام.

"برخی عصبانی هستند. برخی از ترس. برخی به اشتباه بر آنچه ما در این فضا است. برخی ممکن است احساس رها" برایانت گفت: از افسران. "اما ما وجود دارد به آنها اطمینان می دهم که ما همچنان به جلو حرکت کند و از این طریق دریافت کنید."

دادستان آورده جنایت قتل و اتهامات دیگر علیه گرت Rolfe, یک افسر سفید پوستی که شات Rayshard بروکس پس از 27 سال-پیر مرد سیاه و سفید برداشت یک تیزر در طول مبارزه و زد جرقه آن در این افسر Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت.

چهار ماه قبل از بروکس کشته شد او در مورد سال او را در زندان مجدد یک شرکت است که با تمرکز بر مبارزه با حبس و اعتیاد. بروکس گفت: نظام عدالت کیفری رفتار زندانی مردم ناعادلانه و مجموعه آنها را برای سال ها پس از آن.

"اگر شما انجام برخی از چیزهایی که شما پرداخت بدهی های خود به جامعه و خط پایین" بروکس اذعان کرد اما او گفت که این عواقب می تواند شدید باشد.

بروکس گفت: او خواست که سیستم "می تواند نگاه ما را به عنوان افراد است."

"ما زندگی می کند, شما می دانید -- این فقط یک اشتباه ما ساخته شده — و نه فقط ما را به عنوان اگر ما حیوانات."

هوارد گفت بروکس بود و نه یک تهدید مرگبار هنگامی که او به ضرب گلوله کشته شد و Rolfe لگد مرد زخمی و ارائه هیچ درمان پزشکی برای بیش از دو دقیقه به عنوان بروکس lay dying. یکی دیگر از افسر Devin برازنان که دادستان منطقه گفت: ایستاده در بروکس' شانه به عنوان او تلاش برای زندگی خود متهم شده بود با تشدید حمله و نقض سوگند خود را.

Rolfe و برازنان هر دو ادعا می کنند اقدامات خود را توجیه شد و تبدیل خود را در روز شنبه. زندان سوابق نشان می دهد برازنان منتشر شد در امضای اوراق قرضه معنی او تنها به پرداخت اگر او نتواند به نشان می دهد تا برای دادگاه در حالی که Rolfe برگزار می شد بدون پیوند. Rolfe اخراج شد و برازنان قرار داده شده بر روی میز وظیفه.

Rolfe برنامه ریزی شده بود به اولیه دادگاه در ظاهر دادرس دادگاه در ظهر جمعه اما یک سخنگوی Fulton County Sheriff دفتر گفت که او تا به چشم پوشی از آن است. او گفت: Rolfe وکلای درخواست یک جلسه در Fulton County Superior Court.

تصمیم به تعقیب افسران آمد کمتر از پنج روز پس از کشتار اخیر در شهر — و — ملت هنوز از وضعیتی وخیم پس از جورج فلوید مرگ در دست پلیس در مینیاپولیس در ماه گذشته. فلوید مرگ خاموش مجموعه در سراسر کشور تظاهرات که خواست گسترده تجدید نظر از پلیس و بررسی نژادپرستی در ایالات متحده است.

L. کریس استوارت یک وکیل برای Tomika میلر بروکس' بیوه به خبرنگاران گفت: شارژ از افسران آورده خانواده هیچ شادی.

"برخی از مردم فکر می کردند که ما خوشحال و جشن و مشت در هوا اما آن را بیشتر یک ناامیدی است که این دولت از پلیس و این جایی است که ما در" او گفت:.

او در مصاحبه تصویری با وصل مجدد بروکس, پدر وعده داده شده به "رفتن نگه دارید تا زمانی که من آن را به جایی که من خواهید بود."

در حدود سه هفته پس از تظاهرات اول شکست در گرجستان سرمایه افسران کار کرده شیفت 12 ساعت یا بیشتر شده اند و فریاد زد و تف و تا به حال چیزهایی در آنها پرتاب برایانت گفت.

"در برخی از نقطه, مردم خسته من تشخیص و جسمی خسته است." "ما قطعا فراتر از آن, و من مطمئن هستم که ما را ببینید ما sickouts قطره به عادی و متوسط."

این هفته پس از فلوید را کشته اند دیده می شود نمایندگان مجلس با تصویب پلیس, اصلاحات آمریکایی تجدید مجسمه بزرگداشت چهره های بحث برانگیز و ایده های مانند defunding پلیس تبدیل شدن به بخشی از مکالمه ملی. اما درایو برای تغییر نیز در دیدار با مقاومت مواجه و بخش بیش از نقش پلیس باید بازی در حال تبدیل شدن به یک عمده سیاسی flashpoint.

در حالی که برخی از آنها مورد ستایش قرار داد دادستانی برای حرکت به سرعت در بروکس قتل برایانت گفت که او در سرعت اشاره کرد که گرجستان دفتر تحقیقات تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید پروب آن است.

برایانت نمی گویند که چگونه بسیاری از افسران به نام. اما فقط یک افسر نشان داد تا برای کار صبح روز پنجشنبه در یک منطقه که چندین اختصاص داده شده به گشت با توجه به وینس قهرمان غرب, مدیر منطقه ای بین المللی اخوان از افسران پلیس.

آتلانتا: ماموران پلیس راه رفتن خود را تغییر و یا پاسخ به تماس از آنجا که آنها احساس "رها خیانت های مورد استفاده در یک سیاسی بازی" قهرمان گفت: AP.

قهرمان گفت که او شنیده ام چند از افسران که آنها از ترس استفاده از زور برای محافظت از خود را دریافت کنید آنها را اخراج و یا دستگیر شدند.

آتلانتا پلیس بلافاصله پاسخ به یک ایمیل جمعه پرسیدن که آیا هنوز هم وجود دارد یک تعداد غیر منتظره ای بالا از تماس استراحتی. قهرمان گفت که او تا به حال بدست تماس گفت: مناطق هنوز کوتاه و تماس در حال ساخته شده بودند به درخواست ماموران به در آمد اما او نبود هر گونه بتن اعداد.

پلیس در آتلانتا نامیده می شدند به وندی در هفته گذشته بیش از شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط و پیدا کردم بروکس خواب پشت چرخ. یک نفس تست نشان داد او مست. افسران بود نسبتا آرام گفتگو با بروکس قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد زمانی که آنها سعی دستبند او را.

Rolfe شات بروکس پس از او برداشت یک تیزر اخراج آن و زد Howard, دادستان گفت. اما زمانی که افسر اخراج بروکس خیلی دور بود از او برای تیزر به یک خطر و آن را در حال حاضر اخراج شده اند و دو بار پس از آن خالی بود هوارد گفت.

Rolfe وکلا گفت: او می ترسید برای خود و دیگران ایمنی. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او" ظاهرا از این تیزر.

جنایت, قتل, اتهام Rolfe, 27 حمل زندگی در زندان و یا اعدام اگر دادستان تصمیم به دنبال آن است. او همچنین متهم با 10 دیگر جرائم مجازات دهه پشت میله های زندان.

دادستان منطقه گفت: دیگر افسر برازنان, 26, است همکاری با دادستان و شهادت خواهد شد. اما وکلای مدافع گفت: او نشده توافق را به عنوان یک شاهد برای دادستان.

یکی از وکلا به سموئیل گفت: برازنان دچار ضربه مغزی در مبارزه با بروکس و قرار دادن پای خود را بر روی بروکس تنها به طور خلاصه زمانی که او شنیده ام صدای شلیک گلوله از آنجا که او نمی دانست که از جایی که آنها آمدند و نگران بود بروکس ممکن است تا به حال دسترسی به یک سلاح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب