دیو Feschuk: آن را به سال غیر منتظره برای بازی بیس بال از جمله زندگی در خارج از حباب

حالا که بیس بال را جنگ با خود است که ظاهرا بر توقف موقت — و آنچه را قریب الوقوع اتحادیه شکایت بین دشمنان قسم خ

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

حالا که بیس بال را جنگ با خود است که ظاهرا بر توقف موقت — و آنچه را قریب الوقوع اتحادیه شکایت بین دشمنان قسم خورده? — اجازه بدهید با یک نگاه به طرح خود برای مبارزه با یک کمی بیشتر حیله گری دشمن.

شما احتمالا شنیده ها شنبه که لیگ اصلی بیس بال بازیکنان موافقت کرده بود تا گزارش را به اردوگاه های آموزشی در کانادا بعد با یک چشم به سمت آغاز یک 60-بازی فصل چند هفته بعد. که به اندازه کافی خوب نتیجه به یک افتضاح از نزدیک به سه ماه نبرد.

هرگز به ذهن است که با مقید کردن تقاضا برای زنده ورزشی در تمام زمان بالا, بیس بال, تنها deigned به طرفداران آن 37 درصد از نمونه 162-بازی مبارزه است. ذهن هرگز که یک خلاصه فصل تحت بهتر برنامه قرار بود به شروع هفته آینده که بیشتر آمریکا از روز 4 جولای. در حال حاضر آن را میله میله برای شروع برخی از زمان در اطراف جولای 24. تا این اواخر, اواخر نوسان در قرار دادن ضرب المثلی توپ در بازی است.

هرگز به ذهن طولانی از دست رفته فرصت از satiating شمال امریکا lust ورزشی طولانی قبل از NBA, NHL و MLS پشت کردم به عرق کردن. بیس ارائه به مؤمنان خواهد بود که کمترین درصد از برنامه تا کنون گذشت را به عنوان یک به طور منظم "فصل" در حافظه اخیر در آمریکای شمالی طرفدار ورزش است. اما چنین وثیقه آسیب زمانی که میلیاردر صاحبان چماق زدن میلیونر بازیکنان به عنوان ابدی سفارشی.

هیچ نقطه ای در grousing بیش از حد با صدای بلند در مورد آن در حال حاضر. صاحبان و بازیکنان در حال رهبری برای acrimony فراتر از این است. بسیاری از انتظار مداوم آشکار خواهد شد و در نتیجه تحریم قبل از نتیجه گیری از 2021.

بنابراین سعی نکنید فقط برای یک لحظه وجود خواهد داشت که غیر قابل انکار جنبه های منفی به بیس بال کوتاه بازگشت. به عنوان آن نشسته است, به, نام, یکی, وجود خواهد داشت هیچ طرفداران در غرفه شاهد متعاقب آن فصل است. که بدان معنی است که شما هیچ علاقه مندان به گفتن شرم Houston Astros با زباله-می clangs و هوشمندانه heckles. شاید هوشمند مهندس صدا می تواند به شکل یک راه برای لوله های از قبل ضبط شده صوتی به خالی ورزشگاه و یا حداقل بر روی پخش. به دلیل آن را باید ساخته شود کسی وظیفه خطیر را به یاد جهان است که حاکم جهان سری قهرمانان در حال راه رفتن, quaking ستاره است که شما احتمالا هرگز دچار فشار پر از زهر آنها سزاوار است.

هنوز این خبر از قریب الوقوع فصل است که همه در همه چیز خوب است. بیس بال در بهترین حالت آن است که زیبا و مورد نیاز است. جوان آبی جیز در بهترین حالت خود می تواند توانمند و سرگرم کننده به خصوص بیش از یک نمونه کوچک است. و این چیزی است که هیجان انگیز در مورد این طرح به بازگشت به بازی. ناگهان یک فصل بیس بال است که اغلب یک راهپیمایی به سمت اجتناب ناپذیر در حساب از قانون به طور متوسط با ابتلا به مدعیان این امکان به ما هدیه غیر منتظره.

اگر تجزیه و تحلیل انقلاب ما به ارمغان آورده به جایی در تاریخ این ورزش که در آن خانه اجرا پادشاه است و strikeout شایع است شاید این می تواند متفاوت باشد. بازی درصد, بعد از همه, آثار غیر قابل انکار و زمانی که شما درگیر در یک 162-بازی مسابقه دو ماراتون. اما در واقع هر چیزی می تواند در این دوره کوتاه از دو ماه با حداکثر سرعت دویدن. بهترین تیم معمولا له شکست در شش ماه تقلا کردن. اما در چه مقدار به بخش کوچکی از آن بهترین تیم لزوما برنده شوید.

مطمئن بسیار صحبت در مورد چشم انداز گسترش برگشتی از 10 به 16 تیم بود که در نهایت قربانی به نام یک توافق است. اما حرکت صعودی بارتل روده بزرگ در سن 47 هنوز هم به دنبال باز گشت به نام اضافه کردن به خود 247 حرفه ای برنده است. و اجازه دهید فقط می گویند آن را نمی تواند صدمه دیده است بزرگ پورنو شانس که MLB فهرست اسامی که با توجه به گسترش تا 26 سال انتظار می رود به upsized به حدود 30 به کاهش اثرات بر روی کوزه های کوتاه بهار, در حال حاضر تابستان, آموزش.

بنابراین وجود شادی در اینده نزدیک بیس بال عاشقان. اما قبل از ما بیش از حد هیجان زده, اجازه دهید فکر می کنم این طریق. NBA و NHL صرف میلیون ها دلار مشاوره بهترین پزشکی ذهن و مدیریت ریسک کارشناسان و مصمم تنها راه رو به جلو در میان همه گیر مورد نیاز خنثی-سایت حباب که در آن دسترسی می تواند کنترل و حرکت به حداقل برسد. و خیلی خوب به نظر می رسد به عنوان هر چند NBA و NHL باید یک شات مناسب و معقول در کشیدن این شاهکار. NBA که دیدم دنور ناگتس ستاره نیکولا Jokic تست مثبت برای coronavirus روز سه شنبه به عنوان غربالگری اجباری آغاز شد گفت: این انتظار پر از مثبت تر شد. NHL است که هوشمند برای نگه داشتن در نامگذاری دو hub شهرستانها که میزبان آن مسابقات 24 تیم صرف آخر هفته گذشته در برخورد با اخبار که 11 بازیکن تا به حال آزمایش مثبت است.

که به لیگ اصلی بیس بال است و اساسا گفت: حباب schmubble. اجازه NBA ensconce خود را در والت دیزنی جهانی پیچیده در نزدیکی اورلاندو با آن تلاش بی وقفه جعل قوانین و هاله خود را حلقه و دستبند سحر و جادو خود را. و اجازه دهید NHL رول تاس در آن جفت از پایگاه. ما بیس بال و ما باید هر یک از ما 30 تیم بازی 60 بازی بیش از 66 روز بر اساس از خود 30 جداگانه خانه پارک. ما خواهید بود آنهایی که به هاپ در هواپیما. ما خواهید بود آنهایی که به ماندن در کشت های مختلف هتل. ما خواهید بود پیشگامان که مرتکب به سفر در سراسر یک قاره که در آن تقریبا هیچ کس انجام شده است هر چیزی از مرتب کردن بر اساس. در نام نگه داشتن سفر کوتاه ما را نگه می دارد و تیم های نسبتا تنگ محافل. آبی جیز برای مثال تنها بازی تیم از لیگ آمریکا شرق و لیگ ملی شرق — 40 بازی برابر سابق, 20 برابر دومی است. بنابراین ما محدودیت سفر. اما ما نمی خواهد آن را از بین بردن. حباب schmubble.

شاید که انتظار می رود از یک ورزش است که بیش از حد مشغول مبارزه خود را به نگرانی در مورد آن دیگر دشمنان بالقوه است. اما آن را تنها در هفته گذشته است که یک مقام ارشد MLB رسمی ESPN گفت: در جزئیات است که اغلب نادیده گرفته است که این ویروس یک "تهدید بسیار بزرگتر" به فصل نسبت به کار نبرد. و شما می توانید درک که چرا. این ویروس خونتان در بسیاری از کشورهای ایالات متحده آمریکا. تیم های خود را تعطیل بهار امکانات آموزشی آخر هفته گذشته پس از یک راش از تست مثبت برای coronavirus. برخی از 40 بازیکن زیر عمده-لیگ کنترل آزمایش مثبت است. برجسته آمریکا صدای Dr. Anthony Fauci گفت: در حال حاضر صحبت کردن در مورد دور کردن امکان NFL موفقیت اجرای یک فصل تنظیم شده برای شروع در ماه سپتامبر است که آنها نیاز به یک حباب-نوع مفهوم آن را به کار.

که تنها می تواند شما را بدانم. حالا که بیس بال را لحظه ای متوقف نبرد ابدی میان صاحبان و بازیکنان آن چه هستند شانس متحد به ضرب و شتم همه گیر?

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Dave Feschuk
آخرین مطالب