مردم داروخانه: آیا سوزش سردل پزشکی کمک به شناختی رکود? - Tue, 27 May سال 2020 PST

توسط جو Graedon M. S. ترزا Graedon و دکتری پادشاه ویژگی های سندیکا پرسش: حدود سه سال پیش من در گرفتن Detrol

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

توسط جو Graedon M. S. ترزا Graedon و دکتری پادشاه ویژگی های سندیکا

پرسش: حدود سه سال پیش من در گرفتن Detrol برای مثانه از یک PPI, سوزش معده, طب و یک آنتی هیستامین برای آلرژی. در طول این زمان من بود و گرفتن هر سه من به عنوان خوانده شده در مورد ارتباط بین داروهای آنتی کولینرژیک و زوال عقل است. زمانی که من چک گرفتم که هر سه این داروهای آنتی کولینرژیک شد.

من احساس من تجربه شناختی رکود و ناکارآمدی. من را متوقف و هر سه منعکس شناختی. من می خواهم به جای علائم این داروها قرار است برای درمان از مواد مخدر ناشی از زوال عقل!

A. آنتی هیستامین ها و داروهای مثانه به مدت طولانی شناخته شده به عنوان داروهای آنتی کولینرژیک. این بدان معناست که آنها با دخالت حیاتی مغز ماده شیمیایی به نام استیل کولین (ACh).

ارتباط بین زوال عقل و دراز مدت مهارکننده پمپ پروتون استفاده شد تقویت اخیر سوئدی مطالعه (آلزایمر و زوال عقل ممکن است 8).

دانشمندان دریافتند که چندین PPIs به خصوص لانزوپرازول و رابپرازول مهار آنزیم با استفاده از بدن به ACh. جلوگیری از سنتز آن می تواند تقویت اثر سایر داروهای آنتی کولینرژیک و ممکن است افزایش خطر ابتلا به زوال عقل است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های دیگر برای کنترل سوزش معده, شما می توانید به عنوان خوانده شده ما eGuide به اختلالات گوارشی. این است که در سلامت eGuides بخش از peoplespharmacy.com. در آن همچنین شما می خواهد پیدا کردن دکتر Tieraona پایین سگ توصیه هایی برای پایان دادن به PPIs و غلبه بر جهش رفلکس.

Q. من استفاده می شود Flonase برای گرفتگی بینی آلرژی و از دست من حس بویایی. من سعی کردم طبیعی اسپری بینی به جای.

در ابتدا به نظر نمی رسد به کار. اما امروز در حالی که من نشسته در مقابل از کامپیوتر من, حس من از بوی بازگشت و به طور ناگهانی. من آنقدر شوکه شده بود که من رفتم درست برای یک شمع معطر در حمام من و می تواند بوی آن. من پس از آن رفت و از طریق تمام خانه خرناس همه چیز: میوه و گل و حتی جوراب های کثیف. چه تسکین قادر به بوی دوباره!

A. ما خوشحال به یاد بگیرند که خود را بازیابی. از دست دادن حس بویایی می تواند کاملا disorienting. مردم گزارش کرده اند که این علامت (به نام "anosmia") به عنوان یک اثر جانبی استروئید بینی مانند اسپری فلوتیکازون (Flonase) یا تريامسينولون (Nasacort AQ). چند سال پیش روي حاوی بینی gel بود به یاد می آورد زیرا منجر به anosmia.

برخی از مردم در حال گزارش دادن از دست دادن بو و طعم و مزه به عنوان علائم اولیه COVID-19. در اکثر موارد مردم دوباره این حواس پس از بهبودی.

پرسش: من یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. از آنجا که شرکت در کالج دو و میدانی (و نه پوشیدن صندل در حمام) من تلاش کرده اند با پای ورزشکار. من سعی کردم هر "azole" در بازار – کتوکونازول کلوتريمازول ، همه شکست خورده اند به خصوص در فصل تابستان که من پاشنه تقسیم و کرک.

در نهایت من شانس به یک راه حل: در مدت کوتاهی پس از حمام کردن زمانی که من در حال نیمه خشک من حذف لایه فوقانی کالوس. من پس از آن آزادانه اعمال Vicks VapoRub و پوشیدن جوراب های ضخیم به نگه داشتن آن را از لکه طبقه. در یک روز فوت من ،

A. Vicks VapoRub شامل تعدادی از روغن های ضروری با فعالیت ضد قارچی. آنها عبارتند از کافور اوکالیپتوس روغن منتول تيمول cedarleaf و روغن جوز روغن.

خوانندگان دیگر نیز پیدا کرده اند Vicks VapoRub مفید است در برابر مرض و قارچ ناخن انگشت پا. یک مطالعه کوچک در مقایسه Vicks با ساده وازلین برای قارچ ناخن در بر داشت و آن را موثر بود (Journal of the American Board of Family Medicine, ژانویه-فوریه 2011).

ایمیل جو و ترزا Graedon از طریق peoplespharmacy.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب