شهروندان ایالات متحده به احتمال زیاد از سمت چپ به اروپا بازگشایی مرز - Wed, 24 Jun 2020 PST

بروکسل — آمریکایی ها بعید است اجازه داده می شود به بیش از 30 کشور اروپایی برای کسب و کار و یا گردشگری که در آن

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

بروکسل — آمریکایی ها بعید است اجازه داده می شود به بیش از 30 کشور اروپایی برای کسب و کار و یا گردشگری که در آن قاره آغاز می شود هفته آینده برای باز کردن مرزهای خود به جهان با توجه به گسترش coronavirus رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت بازدید کنندگان اروپایی.

بیش از 15 میلیون آمریکایی در حال برآورد شده برای سفر به اروپا هر سال و چنین تصمیم تاکید نقص در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را از دست داده و همه گیر است که دیده می شود ایالات متحده رکورد بالاترین تعداد زیادی از عفونت ها و ویروس های مربوط به مرگ و میر در جهان تا کنون.

کشورهای اروپایی به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای خود را بین هر یک از دیگر توسط ژوئیه 1. نمایندگان خود در بروکسل را به بحث گذاشته اند چه ویروس های مربوط به معیار باید اعمال می شود هنگام بلند کردن اجسام مرز محدودیت به جهان خارج است که تحمیل شده بود در ماه مارس برای جلوگیری از غیر ضروری سفر به اروپا است.

در توصیه به اتحادیه اروپا سازمان ملل در ژوئن 11, کمیسیون اروپا گفت: "محدودیت های مسافرتی باید برداشته شود با توجه به اینکه کشورهای ثالث که در آن وضعیت بدتر است" از متوسط در 27 کشورهای عضو اتحادیه اروپا به علاوه نروژ و سوئیس است.

که به احتمال زیاد برای رد کردن زندگی مردم در ایالات متحده, که در آن جدید کروناویروس عفونت را یافت و به بالاترین سطح در دو ماه با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. پس از روند را برای بیش از یک ماه جدید ایالات متحده در مورد افزایش یافته است برای بیش از یک هفته است.

ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه گزارش داد 34,700 مورد جدید از این ویروس در آوردن مجموع آن به بیش از 2.3 میلیون نفر و بیش از 121,000 مرده است. این ویروس شیوع بیماری در برزیل و هند و روسیه قابل ملاحظه ای بالا بیش از حد و همچنین بعید است که اتحادیه اروپا اجازه خواهد شهروندان خود را در.

در مقابل گذشته از قابل توجه شیوع جدید به یک کشتارگاه در غرب آلمان این ویروس را پخش کند شده است در سراسر اتحادیه اروپا و به خصوص در 26 سازمان ملل را تشکیل می دهند که در اروپا بدون ویزا سفر منطقه شناخته شده به عنوان منطقه شنگن.

برای اجرایی اتحادیه اروپا بازو معیار اصلی برای باز کردن به جهان خارج باید شامل تعدادی از عفونت های جدید در هر 100000 نفر جمعیت دقیق سقف برای بحث است — و این کشور پاسخ کلی به این بیماری همه گیر از نظر تست, نظارت, درمان, تماس, ردیابی و گزارش موارد است.

اتحادیه اروپا و نمایندگان در تلاش هستند تا به توافق بر سر هدف علمی و معیارهای بنابراین تصمیم به قرار دادن یک کشور در پذیرش لیست یا نه بر اساس حقایق و نه ملاحظات سیاسی. کشورهای جنوب اروپا مانند اسپانیا و ایتالیا و یونان در حال از جان گذشته برای گردشگران به بازگشت و تنفس زندگی جدید را به ویروس زده اقتصاد.

بلوک با هدف تجدید نظر در لیست کشورهای مجاز برای ورود هر دو هفته بر اساس تحولات جدید کشورهای پیوستن و یا احتمالا حتی دسترسی به اروپا با توجه به گسترش این بیماری است. این کمیسیون امیدوار است که معافیت داده می شود می تواند به دانش آموزان خارجی شهروندان غیر اتحادیه اروپا که در اروپا زندگی می کنند و برخی از کارگران بسیار ماهر.

اما بیش از اپیدمیولوژیک معیارهای هر کشور در نظر گرفته شده خواهد بود انتظار برای آسانسور خود محدودیت های مسافرتی برای مردم از همه اتحادیه اروپا و شنگن سازمان ملل, این کمیسیون گفت: "این را نمی توان انتخابی."

بروکسل ترس که باز به کشورهای خارج در ad hoc راه می تواند منجر به از سرگیری کنترل مرز بین کشورها در داخل منطقه شنگن, تهدید دوباره اروپا را گرامی اصل جنبش رایگان است که اجازه می دهد تا افراد و کالا به عبور از مرز بدون چک.

این اصل عمل متقابل خود را در آن باید رد شهروندان ایالات متحده حداقل در ابتدا.

در مارس 11 فرمان مغلوب ساختن پیشی جستن به حالت تعلیق ورود همه مردم از منطقه شنگن. بیش از 10 میلیون اروپایی ها معمولا بازدید از ایالات متحده در هر سال.

"پتانسیل کشف نشده انتقال این ویروس توسط افراد آلوده به دنبال ورود به ایالات متحده از منطقه شنگن را تهدید امنیت ما سیستم حمل و نقل و زیرساخت ها و امنیت ملی" مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام گفت.

یک دیپلمات فرانسوی صحبت ناشناس در خط با ریاست جمهوری عرفی شیوه تاکید کرد که اتحادیه اروپا تصمیم گیری خواهد بود نه سیاسی است.

"از آن خواهد شد ساخته شده بر اساس عنوان هدف که ممکن است که گسترش ویروس" دیپلمات است.

این مقام همچنین تاکید کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن "گرفته شده خیلی زود اقدامات متشکل در پیشگیری از مردم که از چین, پس از آن کشورهای عضو اتحادیه اروپا از ورود به آمریکا"

کمیسیون اتحادیه اروپا نیز می خواهد بلوک به باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است پس از ژوئیه 1 به منطقه بالکان از جمله شهروندان از آلبانی و بوسنی کوزوو مونته نگرو شمال مقدونیه و صربستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن