بازی با طرفداران نه کاملا به عنوان عجیب و غریب و یا بد به عنوان انتظار می رود

مبارک روز ویکتوریا!خیس, آتش بازی ماسک و اجتماعی فاصله در, در واقع شما باید به بیرون رفتن در هر نقطه و آن هم از

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

مبارک روز ویکتوریا!

خیس, آتش بازی ماسک و اجتماعی فاصله در, در واقع شما باید به بیرون رفتن در هر نقطه و آن هم از نوع ارقام آن خواهید بود یک messed تا بعد از این همه آشفته روز برای هم بودن.

جشن آن را به عنوان بهترین شما می توانید و سعی کنید به یاد داشته باشید که روزهای بهتری پیش رو باشد.

آنها به حق است ؟

-

من تصور می کنم بیش از چند ورزشی-گرسنگی در میان ما خواهد حداقل بررسی در اطراف تلویزیون شماره گیری بیش از چند روز به دیدن برخی از زنده و واقعی رقابت به عنوان برخی از بازی ها و وقایع را از سر گرفت.

من مطمئن بود. گیر افتاد, اولین بوندسلیگا بازی در روز شنبه – در ارتباط طولانی با Shalke من هرگز به عنوان نا امید هستم و در حال حاضر جستجو برای یک سمت جدید برای حمایت از – و من تو را دیدم یک زن و شوهر از سوراخ گلف چهار و یک دوم یا دو ماشین مسابقه هر روز آن را بر روی.

این عجیب و غریب بود اما نه کاملا به عنوان عجیب و غریب به عنوان من انتظار می رود.

وجود دارد بیشتر سر و صدای محیط از من پیش بینی کرده و کمک کرد که این گوینده ارائه یک سطح از شور و شوق و هیجان است که من فکر نمی کنم آنها می تواند رسیدن به و همه در همه, این یک تجربه عجیب و غریب اما نه به عنوان عجیب و غریب به عنوان من در ابتدا فکر آن خواهد بود.

من همچنین فکر می کنم آن را به طور قابل توجهی بهتر از تماشای بسکتبال و یا بازی هاکی بدون طرفداران از آنجا که شما دریافت بیشتر صمیمی صدا از رقابت.

اندازه مطلق از زمینه بازی – تنگ ورزشگاه و عرصه در مقایسه با گستره بزرگ فوتبال زمین در حال رفتن به اجازه دهید بینندگان شنیدن چیزهایی که آنها نمی خواهد با سر و صدا از جمعیت آن را کاملا افزایش تجربه.

من نمی دانم که چقدر خوب آن را در بیس بال با توجه به اجتماعی فاصله وجود دارد که در حال حاضر بین بازیکنان در زمین و ماسک و برخورد اسکیت و pucks ممکن است آن را سخت برای به دست آوردن یک احساس واقعی برای pucks. اما بسکتبال ؟ مرد که یک شانس به حماسه.

حتی بازیکنان می دانیم که.

این بود که استفان کاری به جیمی کیمل در تلویزیون در هفته گذشته:

"این خواهد بود خام است. این امر آن را به یک کل سطح دیگری فقط به جنون خالص از آنچه که ما می گویند در دادگاه چه شما می دانید که بحث زباله است که اتفاق می افتد حتی خودم در نظر گرفتن بخشی در آن است.

"اما من فکر می کنم همه از این که آیا شما در دادگاه روی نیمکت همه مزخرف بود که ممکن است چیزی که واقعا جذاب از طرفداران دیدگاه برای دریافت از نزدیک و شخصی با آنچه ما در دادگاه است."

وجود خطرات ،

من باور X دارای دامنه برخی از um بحث که به o بین بازیکنان می تواند خاموش نمودار و چگونه آنها یا بوق که ما یا چگونه بازیکنان انطباق خواهد بود کاملا چیزی برای دیدن اگر آنها را با قرار دادن میکروفون در سمت راست فرای, به عنوان من مطمئن هستم که آنها خواهد شد.

نمی توانید صبر کنید.

-

جامد در پست دیروز مردمی است.

اما چیزهایی که هرگز توقف در این گوشه کوچک از interwebs بنابراین اجازه دهید شروع به ساختمان هفته آینده ،

فقط با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca برای نوشتن با یک سوال, نظر, نگرانی و یا فقط می گویند سلام و من خوشحالم که از شما بشنوم.

و کسی که آن را انجام دهد امروز من نیاز به یک خبرنامه هفتگی که بیرون آمدن فردا را برای شما مشترکین خوش شانس.

-

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

من کاملا به اندازه کافی به یاد داشته باشید فیلیس جورج در NFL امروز به عنوان یک واقعی پیشگام برای زنان sportscasters و مرگ او در آخر هفته طنین انداز خواهد شد و با کسانی که سود از زمان خود را به عنوان بالا به رای گوینده ورزشی.

اما من نیز آشنایی کافی با او که یکی از اولین افکار شنیدن این خبر غم انگیز بود که او ازدواج کرده بود به جان Y. قهوه ای که متعلق به بوفالو بریوز زمانی که آنها را شکست قلب طرفداران در نیویورک غربی و برخی از ما در نیاگارا شبه جزیره هنگام بریوز نقل مکان کرد و به سن دیگو.

هنوز هم از دست آن کودک آبی لباس دکتر جک رمزی گشت حاشیه و Randy Smith شد با عنوان جرم جنایی تحت امتیاز بازیکن.

-

بسیاری از ما را به تماشای آخرین رقص از آغاز تا پایان و یا ما در مورد آن را بخوانید و یا در مورد آن شنیده و برخی از ما در مورد آن نوشته شده و آن را واقعا قانع کننده مشاهده.

آن را نیز شعلهور یکی از خسته کننده بحث از زمان ما است و ما در نقطه ای که در آن نیاز به توان گفت یقین و دوباره و امیدوارم یک بار و برای همه است.

بز ؟

می دهد که یک موش است ،

امیدوارم ما می توانیم در یک توقف طولانی در بحث شرکت است که نشان می دهد بیش از حق است ؟

Jordan James, سحر و جادو, پژمرده, Kareem, راسل, پرنده رابرتسون.

پرتاب یک پتو بیش اونا همه آنها فراتر از عالی

و به "رتبه بندی" لبه دار کردن به عنوان بسیاری سعی کرده اند در حالی که در حال هولناک با اردن خاطرات گذشته بیش از پنج هفته واقعا خسته کننده اتلاف وقت است.

اما نشان می دهد فحش خوب بود نه ؟

دو سریع یادداشت های شخصی در دو قسمت نهایی که پخش یک شبه.

لری پرنده واکنش پس از Reggie Miller ضربه شوت به نفع خود بازی 4 از سال 1998 کنفرانس شرق نهایی – چیزی شبیه به ترس چرا که او فقط می دانست که اردن در زمان حال به کار سحر و جادو خود را – شاید بهترین تک بصری از کل مستند.

و استیو کر سخنرانی در جشن از سال 1997 قهرمانی و تند و تلخ مصاحبه او و مادر خود را به خود را در مورد ترور پدرش به عنوان سرگرم کننده و قانع کننده به عنوان هر چیزی در کل 10 ساعت است.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را از فکر می کنم بازی بدون طرفداران ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب