پنتاگون آماده به ارسال نیروهای نظامی به مینیاپولیس اگر دولت می پرسد

توسط جیمز لاپورتا و رابرت برنزواشنگتن (AP) — پنتاگون گفت: شنبه آماده بود برای ارائه کمک نظامی به مقامات تقلا ب

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

توسط جیمز لاپورتا و رابرت برنز

واشنگتن (AP) — پنتاگون گفت: شنبه آماده بود برای ارائه کمک نظامی به مقامات تقلا برای مهار ناآرامی در مینیاپولیس که در آن جورج فلوید مرگ است موجب اعتراضات گسترده اما رژیم صهیونیستی است. تیم Walz است درخواست فدرال آمريکا.

جاناتان رته هافمن رئیس پنتاگون گفت چندین واحد نظامی که قرار است در بالاتر هشدار "به عنوان یک محتاطانه برنامه ریزی اندازه گیری" در مورد Walz می پرسد برای کمک. آسوشیتد پرس برای اولین بار در گزارش های بالقوه استقرار و با استناد به منابع با دانش مستقیم از سفارشات به نام چهار مکان که از آن سربازان خواهد بود کشیده شده است.

هافمن نیست شناسایی واحدهای اما مقامات دیگر گفت: آنها عمدتا نظامی پلیس است. هافمن گفت: این واحد به طور معمول در 48 ساعت به یاد بیاورید برای حمایت از مقامات دولتی در این مراسم از بحران مانند بلایای طبیعی است. آنها در حال حاضر در چهار ساعت هشدار هافمن گفت.

مقامات وزارت دفاع آمریکا گفت: هیچ قصد توسط پنتاگون برای استقرار هر گونه نیروهای فدرال به ایالت مینه سوتا مگر اینکه Walz برای کمک خواسته. اگر او چنین درخواست فدرال واحد مانند پلیس نظامی می تواند ارائه لجستیکی و دیگر انواع حمایت از مینه سوتا گارد ملی و یا دولت اجرای قانون است اما نمی خواهد به طور مستقیم درگیر در اجرای قانون تحت برنامه های فعلی مقامات گفت. آنها مجاز به بحث در مورد برنامه ریزی برای عموم صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود.

هافمن گفت: وزیر دفاع علامت Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش در حال صحبت به Walz دو بار در 24 ساعت گذشته و به او گفت که پنتاگون آماده شد برای کمک در صورت نیاز.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال جان Jensen یاور کلی از مینه سوتا گارد ملی گفت: پنتاگون تصمیم به جای برخی از واحدهای نظامی در دولت بالاتر از هشدار برای پتانسیل استقرار بود "محتاطانه حرکت" که به Walz گزینه های بیشتر.

الهام فرح کاخ سفید مدیر استراتژیک ارتباطات گفت: استقرار فعال وظیفه پلیس نظامی نادرست است. در یک ایمیل به AP او با اشاره به عنوان 10 قانون ایالات متحده است که بر نیروهای مسلح و اجازه می وظیفه فعال نظامی به کار در داخل کشور است.

"False: off the record – عنوان 10 نه مورد بحث گفت:" فرح. هیچ آف-رکورد توافق مذاکره با AP.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست Walz و دیگر مقامات در ایالت مینه سوتا به "سختی" در مینیاپولیس.

"ما نظامی آماده, مایل و قادر در صورتی که تا کنون می خواهید برای تماس با ما و ما می توانیم سربازان بر روی زمین هر سرعت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

سربازان از فورت براگ در کارولینای شمالی و فورت درام نیویورک دستور داده شده است به آماده شدن برای استقرار در عرض چهار ساعت اگر به نام, با توجه به سه نفر با دانش مستقیم از سفارشات. سربازان در فورت کارسون در کلرادو و فورت رایلی در کانزاس گفته شده به صورت آماده در عرض 24 ساعت. مردم نمی شد نمی شد مجاز به بحث در مورد آماده سازی برای عموم و صحبت خواست نامش فاش نشود.

دریافت آماده سفارشات فرستاده شدند شفاهی در روز جمعه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته Esper برای گزینه نظامی برای کمک به سرکوب ناآرامی در مینیاپولیس پس از تظاهرات تبار به غارت و آتش سوزی در برخی از نقاط شهر.

مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست در یک تماس تلفنی از دفتر بیضی در پنج شنبه شب که شامل Esper مشاور امنیت ملی Robert O' Brien و چندین نفر دیگر. رئیس جمهور خواسته Esper برای استقرار سریع گزینه اگر مینیاپولیس تظاهرات ادامه به مارپیچی خارج از کنترل به گفته یکی از افراد ارشد پنتاگون رسمی بود که در تماس است.

فرد گفت: واحدهای نظامی خواهد بود مستقر در زیر قیام عمل 1807 بود که آخرین بار در سال 1992 در طول شورش در لس آنجلس است که به دنبال رادنی کینگ محاکمه. یکی دیگر از رسمی روز شنبه گفت که نیروهای فدرال می تواند اعزام به مینه سوتا و بدون استناد به آن عمل می کنند. در این وضعیت آنها را به انجام غیر قانون اجرای وظایف مانند ارائه تدارکات کمک کند.

"اگر این است که در آن رئیس جمهور به رهبری پاسخ عاقلانه این امر نشان دهنده قابل توجهی تشدید و تعیین که دولت های مختلف و مقامات محلی هستند تا به وظیفه پاسخ گویی به رشد آرامی گفت:" براد خزه واشنگتن-بر اساس وکیل است که متخصص در امنیت ملی است.

اعضای واحدهای پلیس در 30 دقیقه به یاد بیاورید هشدار اولیه روز شنبه به این معنی خواهد بود که آنها را به بازگشت به پایگاه های خود را در درون محدودیت زمانی که در آماده سازی برای اعزام به مینیاپولیس در داخل از چهار ساعت است. واحد در فورت درام مجموعه سر به مینیاپولیس اول با توجه به سه نفر از جمله دو وزارت دفاع کردند. حدود 800 سربازان ایالات متحده خواهد اعزام به شهرستان شود.

تظاهرات فوران در مینیاپولیس این هفته پس از ویدئو ظهور نشان می دهد یک افسر پلیس فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید توقف حرکت و شفاعت برای هوا. فلوید بعد از جراحات وارده درگذشت. افسر درک چوین دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد در روز جمعه.

تظاهرات خشونت تبدیل شد و در روز پنج شنبه تظاهر کنندگان آتش کشیدند مینیاپولیس سوم پلیس حوزه در نزدیکی که در آن فلوید دستگیر شد. شهردار یعقوب فری دستور منع رفت و آمد در سراسر شهر بود 8 p. m. به وقت محلی آغاز روز جمعه است. در این شهر تظاهرات مسالمت آمیز برداشت بخار به تاریکی سقوط کرد ، با هزاران نفر از مردم نادیده گرفتن مقررات منع رفت و آمد به راه رفتن در خیابان در قسمت جنوبی شهر است. برخی از خودروها تعیین شد در آتش پراکنده در محله کسب و کار نمیتوانیم آغاز شد و در نهایت وجود دارد بزرگتر آتش سوزی.

فعال-وظیفه نیروهای به طور معمول ممنوع از اقدام به عنوان یک داخلی آژانس های اجرای قانون. اما قیام عمل ارائه می دهد یک استثنا. وجود دارد هیچ نشانه ای شنبه که مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شده و به استناد آن عمل می کنند.

این امر اجازه می دهد که نظامی را به یک پلیس اقتدار در غیر این صورت آن را نمی خواهد اجازه داده می شود برای انجام اعمال دولت و قوانین فدرال گفت: Stephen Vladeck یک دانشگاه تگزاس از یک استاد که دارای تخصص در قانون اساسی و امنیت ملی قانون است.

اساسنامه "است که به عمد مبهم" وقتی که می آید به این موارد است که در آن قیام عمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد, او گفت:. دولت فرماندار می تواند درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن به اقدام و یا تهمت می تواند عمل خود را در قدرت اگر او مصمم است که مقامات محلی در حال ضعف است که آنها نمی تواند به اندازه کافی از اجرای قانون Vladeck گفت.

"این است که بسیار گسترده و اعطای اختیارات برای رئیس جمهور," او اضافه شده است.

لاپورتا گزارش از دلری بیچ فلوریدا. آسوشیتد پرس خبرنگاران و نویسندگان Lita. C. Baldor, مایکل بالسامو و Zeke میلر کمک به این داستان.

تماس با AP جهانی تیم تحقیقاتی در Investigative@ap.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن