بروس آرتور: آماده یا نه NBA به ما داده 113 صفحات چگونه به بازی بازی در طول یک بیماری همه گیر

ببین که ما چگونه زندگی می کنند در حال حاضر برخی از ما. برای بازیکنان NBA و همه چیز سه ماه گذشته شده است عجیب و

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

ببین که ما چگونه زندگی می کنند در حال حاضر برخی از ما. برای بازیکنان NBA و همه چیز سه ماه گذشته شده است عجیب و غریب وقفه. Coronavirus جاروب در سراسر جهان و در هیچ جا بیشتر از امریکا است. و به طور خاص در هفته گذشته, Florida.

که ما به ارمغان می آورد به NBA قصد بازگشت به بازی. یک سال پس از میلیون ها پر از خیابان های تورنتو به مناسبت رپتورز' قهرمانی لیگ گردش یک 113-صفحه راهنمای تیم در بازگشت به بازی در یک بیماری همه گیر. آن را کامل است. آن را جذب می کند. آن تماس Disney World کارکنان دیزنی اعضای بازیگران و conjures یک چشم انداز از یک dystopian آزمایش اجتماعی در یک پارک تفریحی به عنوان فلوریدا سوختگی در خارج از دروازه. شاید این است که آنچه در آن طول می کشد.

"از یک پروتکل نظر اولین برداشت خوب. دوم برداشت پسر همه چیز را به سمت راست بروید برای این کار می گوید:" اپیدمیولوژی دکتر Nitin Mohan که می آموزد عمومی و جهانی سلامت در غربی دانشگاه که شرکت تاسیس بهداشت عمومی شرکت مشاوره به نام ETIO.

"این است که جامع و کامل پروتکل طراحی شده است.شما نمی توانید فشار با نوک انگشت حفره های بسیاری در این. من نمی توانم تصور کنید که هر بازیکن شاد بودن با آن ، جالب آن نوع ترسناک و من حدس می زنم آن را طبیعی جدید برای چگونه ما رفتن به جلو."

هنگامی که آنها در واقع 22 تیم NBA و همراه با کارکنان پشتیبانی به دیزنی, قوانین گسترده و کامل است. شستن دست های خود را نگه دارید فاصله پوشیدن ماسک به جز در هنگام غذا خوردن و یا بهره گیری از زمان در خارج از منزل. شما می توانید پنج بالا و دست دادن در بازی و شیوه اما در جاهای دیگر نیست. اقامت شش فوت از هم جدا در داخل خانه و سعی کنید برای به اشتراک گذاشتن آسانسور. خانه دار تنها به تمیز کردن اتاق خود را یک بار در هفته, مگر اینکه شما درخواست برای اطلاعات بیشتر. هیچ دونفره پینگ پنگ و اگر شما کارت های بازی پرتاب عرشه دور پس از آن. وجود خواهد داشت به اندازه کافی کارت.

قوانین وجود دارد که برای همه چیز, چرا که اگر این ویروس گسترش می یابد و همه چیز می تواند به kablooey. در برخی از راه های دردار زندگی NBA خواهد بود کوچک از بیمارستان محل های کار و حتی خانه های نگران عفونت است. در یکی دیگر از راه و از آن خواهد شد یک مثال از چگونگی جامع کسب و کار و محافظت از کارکنان خود را هنگامی که وجود دارد این مقدار پول در خط, در حالی که 78 دستمزد پایین بسته بندی گوشت مرگ در آیووا به دلیل کارفرمایان دروغ در مورد کمبود گوشت و باز ماند.

و آن را عالم صغیر و به طور خاص آمریکا فلوریدا است که در آن یک COVID-19 فاجعه با یک کاراگاه Trumpian فرماندار ریاست بیش از افزایش مورد شمارش به عنوان غنی عایق بندی خود را. اگر فلوریدا روزانه جدید مورد تعداد 2,610 متعلق به یک کشور آن را رتبه 11 در جهان شنبه و برای اولین بار سرانه در میان کسانی که.

"کل مفهوم این است که یک حباب نمایش همه تست بازیکنان و پرسنل مطمئن شوید که کارکنان این هتل به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است می گوید:" دکتر اسحاق Bogoch متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه تورنتو و تورنتو بیمارستان عمومی است که یک مشاور برای NHL بازیکنان به عنوان آنها سعی کنید به بازگشت به بازی. "که اساسا آن است. تمیز کردن سطوح, دنبال, بهداشت عمومی اقدامات است.

"اما در سطح بالا مهم نیست که چقدر تنگ شما را به این سیاست ها وجود دارد رفتن به برخی از درجه ای از porousness به هر حباب. شاید یک مقدار کوچک اما رفتن به برخی از. و نگرانی این است که اگر شما جایی که حباب در یک بار در منطقه در مقابل یک کم یک بار شما فقط افزایش خطر ابتلا به معرفی COVID-19."

داخل قوانین وجود دارد. بازیکنان می پوشند دیزنی مچبند که باز خود را در اتاق هتل درب و دو می تواند به عنوان یک دستگاه ردیابی اگر آنها تست مثبت پس از یکی از نزدیک به روزانه شب انجام شد. پزشکی وجود دارد دستگاه های ردیابی آنها می توانید انتخاب کنید برای پوشیدن بیش از حد. وجود دارد سوال در مورد شرایط اساسی است که پرسش از پزشکی و حفظ حریم خصوصی. دیزنی کارکنان آموزش داده شود هرگز در یک اتاق با یک بازیکن اگر آنها می توانید آن را کمک کند.

وجود دارد قرنطينه برای بازیکن خانواده ها و مهمانان (که نمی رسند تا پایان ماه جولای سه هفته پس از بازیکنان وجود دارد) قرنطينه برای هر کسی که تست مثبت قرنطينه اگر شما را ترک پردیس بدون اجازه و گرفتار رخنه پشت در. (شرط بندی های مورد علاقه برای بالا مشخصات بازیکن که سعی خواهد کرد این خواهد بود هوستون جیمز هاردن.) و دیزنی کارکنان — مانند تیم مدیران صاحبان مجروح بازیکنان رسانه ها و برخی از حامیان مالی — را مجبور به ماندن در دانشگاه و نه خواهد شد به طور منظم مورد آزمایش قرار. اگر شما به دنبال برای چه این ویروس می شود در نگاه وجود دارد.

وجود دارد هیچ تنظیم آستانه برای تعدادی از عفونت است که بسته به لیگ پایین آن را به عنوان تلاش برای نجات هر چه تلویزیون پول آن را می توانید خراش از آن کوتاه شود. هاکی سعی خواهد کرد به انجام همان خواهد شد اما حداقل حس خوبی به قرار دادن حداقل یکی از آن دو مکان در کانادا.

خیلی دوست دارم در حال حاضر آن را یک آزمایش است. این است که آیا در واقع ارزش تلاش به عنوان سیاه و سفید زندگی مهم و همه گیر هستند و هر دو فوری اخلاقی و اجتماعی با چالش های یک جهنم از یک بحث است. این یک چنگ زدن به پول بیشتر از هر چیز. و شاید غلط سیگنال از حالت عادی.

همچنین ممکن است کار نمی کند. از آنجا که انسان درگیر است.

"بر روی کاغذ به نظر می رسد واقعا خوب" می گوید: دکتر Bogoch. "مهم این است که فقط آن را در واقع اجرا در دنیای واقعی تنظیمات؟"

و البته نمی توان آن را طبیعی است. که بازیکنان در آنجا ماند در شکل ؟ که سازمان ها بهترین هستند آماده شده است ؟ که پیروی از قوانین دریافت luckiest اگر ویروس و بهترین آب و خستگی و سلول قوانین و مقررات فشار و پارانویا?

"اگر شما به پایین 3-1 تیم در یک تیم است که قصد ندارم به نفع خود شما تمایل به دنبال این پروتکل به عنوان صرفا به عنوان یک تیم متمرکز بر برنده شدن در مسابقات قهرمانی?" می پرسد دکتر موهان. "اگر شما با 14 مرد در یک تیم است که برنده خواهد شد چرا که نه رفتن برای قدم زدن و دیدار با کسی که در اورلاندو?"

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و یا به عنوان یکی NBA منبع آن قرار داده است "این تیم است که می گویند نمی f-- آن را یک هفته است که برنده است."

شاید این قیمت پول این روزها و شاید این است که چگونه برخی از ما زندگی می کنند. امیدوارم همه می کند.

Bruce Arthur

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم NBA قصد بازگشت به بازی کار خواهد کرد ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب