در هر زمان تناسب اندام معذرت خواهی برای ویسکانسین franchisee را "نمی توانم نفس بکشم' تمرین

واواتوسا, Wis. — شهرهای دوقلو مبتنی بر سلامت باشگاه شرکت عذرخواهی به نمایندگی از یک franchisee که نوشته شده "م

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

واواتوسا, Wis. — شهرهای دوقلو مبتنی بر سلامت باشگاه شرکت عذرخواهی به نمایندگی از یک franchisee که نوشته شده "من نمی توانم نفس بکشم" تمرین در یک باشگاه ورزشی در حومه میلواکی.

عکس از تمرین دستورالعمل های کشیده شده بر روی یک هیئت مدیره پاک کردن خشک در هر زمان تناسب اندام در واواتوسا به اشتراک گذاشته شد به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی و تولید نظرات انتقادی.

"من نمی توانم نفس بکشم" تمرین شامل burpees یا چمباتمه زدن میله و دستورالعمل "آیا شما جرات زمین بگذارند." آن را نیز نشان داد یک فرد در یک موقعیت kneeling, مجله نگهبان گزارش شده است.

عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" شده اند و شعار می دادند در صدها تظاهرات و تجمعات انعکاس برخی از کلمات نهایی جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که فوت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس برگزار زانو خود را در برابر او گردن به او دستبند رو به پایین در خیابان.

این وودبری مبتنی بر شرکت گفت که "عمیقا متاسف" است که تمرین نوشته شده بود.

"مهم نیست که چه قصد ما کاملا چشم پوشی نمی کند عبارت تصاویر یا اعمال این نشان دهنده. یکی از ما علنا دولت به تعهدات antiracism کار به تقویت تلاش های آموزشی برای ما صاحبان حق رای به رهبری با همدلی و عشق و احترام. این حادثه روشن می سازد ما را به انجام کار بیشتر در این فضا" در بیانیه ای که از این شرکت به عنوان خوانده شده.

تمرین دستورالعمل در واواتوسا بدنسازی را از آنجا حذف شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب