PPE لطفا: Spokane رهبران تصور یک توقف فروشگاه برای عرضه کسب و کار با ماسک و دستکش - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

آن را یک Costco عضویت و 30 بسته کاغذ توالت برای درک منطق از خرید به صورت فله. بیشتر به شما در خرید بهتر رسیدگ

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آن را یک Costco عضویت و 30 بسته کاغذ توالت برای درک منطق از خرید به صورت فله.

بیشتر به شما در خرید بهتر رسیدگی کند.

که دقیقا همان چیزی است که Spokane County مقامات با توجه به تجهیزات حفاظت فردی خواهد شد که بسیار مورد نیاز توسط سرویس فراهم می کند و کسب و کارهای محلی آنها به عنوان آماده سازی برای بازگشایی شده است.

به عنوان اقتصاد به آرامی lurches بازگشت به زندگی, آن را احتمالا خواهد شد با دستورالعمل های جدید برای محافظت از سلامت عمومی است. می شود آن را یک سینما یا رستوران خود را به مشتریان و کارکنان به احتمال زیاد ممکن است نیاز به پوشیدن ماسک و دستکش.

اما به دست آوردن که دنده شناخته شده به عنوان تجهیزات حفاظت شخصی در پی یک بیماری همه گیر است که به احتمال زیاد کاملا جدید تلاش برای یک کسب و کار محلی.

Spokane رئیس شورای شهر Breean Beggs می خواهد برای ایجاد یک سیستم تدارکات برای PPE در Spokane County, ارائه کسب و کارهای محلی و دیگران مرکزی, بازار, برای به دست آوردن حیاتی تجهیزات است که کمک خواهد کرد که کارکنان و مشتریان احساس امنیت.

این یکی از ایده های مختلف تحت نظر رهبران منطقه ای همانطور که آنها کار را به آماده شدن برای نهایی بازگشایی اقتصاد در صورتی که رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" سفارش منقضی می شود.

"شما سعی می کنید به نگاه در چه چیزی است که هر کس نیاز به رفتن به اما لزوما تخصص به دریافت" Beggs گفت.

Beggs به دنبال تهیه سیستم که توسط رهبری اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است که نظارت Spokane County پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

"اگر آن را هر چیزی مانند PPE تست و یا مشاوران احتمالا سلامت منطقه پیشرو آن را با یک دسته از کارکنان جدید یا قرارداد" Beggs گفت.

مفهوم نیست برای ارائه کسب و کار و ارائه دهندگان خدمات رایگان PPE فقط یک فروشگاه توقف برای به دست آوردن آن است.

در تلاش برای حمایت از کسب و کارهای محلی Spokane County رئیس کمیسیون Al فرانسه می خواهد به خرید محلی. او گفت: با وجود تلاش های در حال انجام برای رسیدن و دیدن اگر برخی از خواهد بود مایل به "retool یا دو ابزار" برای تولید تجهیزات حفاظتی و یا دیگر مواد با ارزش به بازیابی مانند تجهیزات تست.

"من می خواهم به جای سرمایه گذاری پول به کسب و کار محلی است که می تواند این منابع را به صورت محلی" فرانسه گفت.

برای مثال کسب و کار با 1 به 10 نفر از کارکنان در حال رفتن به پرداخت به مراتب بیشتر از هر جفت دستکش از یک رقیب عمده, فرانسوی اشاره کرد.

با ترکیب منابع فرانسوی گفت: این شهرستان خواهد "اهرم قدرت خرید از شهرستان در مقابل ترک مامان و میآید خود به خود."

"اگر ما می تواند این محصول و اجازه می دهد مردم را به بازگشت به کار سریع تر که برنده" فرانسه گفت.

طرح های دیگر عبارتند از استخدام کارشناسان بهداشت منطقه برای کمک به کسب و کار در مطابق با هر جدید بهداشت دستورالعمل ها و محدودیت فرماندار سفارشات آنها به عنوان مجاز به بازگشایی شده است. برای مثال یک فرد می تواند به کمک یک رستوران مجبور به کاهش ظرفیت خود را به اجازه می دهد برای کافی اجتماعی فاصله داخل.

زیرساخت برای پشتیبانی از کسب و کار می تواند از طریق تامین پول اختصاص داده شده به این شهرستان از طریق فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب