Soucheray: فاز 2 (یا 3): شما می توانید نیمی از موهای خود را در یک سالن. هیچ صبر کنید ...

ناهار خوری خارج یک مشکل نیست. در واقع Minnesotans که خیره از پنجره در رنگ خاکستری به مدت شش ماه از یک سال ترین

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

ناهار خوری خارج یک مشکل نیست. در واقع Minnesotans که خیره از پنجره در رنگ خاکستری به مدت شش ماه از یک سال ترین غذا خوردن در خارج از مردم در جهان است. ما را که دو بالا در کوچه کنار dumpsters اگر ما به.

آغاز ژوئن 1, ما می توانید ناهار خوردن در خارج در گذشته مرتب کردن بر اساس. رژیم صهیونیستی. تیم Walz کاسته اقامت خود را امن مینه سوتا سفارشات در آنچه که او خواستار فاز دوم است. شاید این فاز III. یکی از دست پیگیری است. شما می توانید نیمی از موهای خود را در یک سالن. هیچ صبر کنید. شما می توانید کامل کوتاه کردن مو اما نشستن در تنها نیمی از صندلی. فقط پوشیدن ماسک.

Joe-Soucherayفرماندار اجازه می دهد کمپینگ اما با یک فاصله بین چادر و برابر با فاصله از صفحه اصلی شما را در نیم مخزن بنزین است. که ماهیگیری بود. فقط پوشیدن ماسک.

هیچ فیلم هنوز یا کنسرت یا خدمات کلیسا اگر چه در نهایت رهبران کلیسا هستند گفت: "در حال حاضر صبر کنید فقط یک گل رفو دقیقه اینجا." ده نفر ؟ در یک کلیسا است که می تواند نگه 300 یا هزار یا بیشتر ؟ ده نفر در کلیسای جامع نگاه می خواهم 10 نفر در هدف زمینه است. شما همچنین ممکن است یک مراسم تشییع جنازه برای یک دوست در Costco تا حداقل مردم می گویند خداحافظ.

به ناهار خوردن در خارج از رستوران باید محدود کردن شام به حدود 50 درصد ظرفیت و یا هیچ بیش از 50 نفر است. شما نیاز به رزرو به طوری که دولت می تواند به شما برسد به اطلاع شما است که شما باید قرنطینه به مدت 14 روز به دلیل در شب شما dined کسی در جدول 4C در پلکسی گلاس منطقه 7 بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19. پوشیدن ماسک. فرماندار اجازه خواهد داد که حذف این ماسک برای هر forkful که تحویل داده می شود برای هر فرمان اجرایی 798. سرور را ماسک می پوشند.

حزب خود را ممکن است بیش از چهار نفر یا شش نفر برای یک خانواده است. اگر شما هفت نفر در خانواده خود را و آن را کمی بتی تولد کسی است که ماندن در خانه. ارسال یک تصویر.

به فاصله بین جداول آن زمان مفتخر 6 فوت. شما نمی توانید باز کردن یک روزنامه بدون خواندن که عطسه کردن به تنهایی می تواند ارسال یک اسپری از اینجا به کانکتیکات اما 6 فوت از هم جدا خواهد شما را امن نگه دارید در یک پاسیو و یا در یک مسیر عابر پیاده و یا در یک فروشگاه سخت افزار. در میان بسیاری از پرسش های ما را به فراتر از آن است "که خواب است که 6-پا؟"

وجود دارد سوال دیگر. اگر تنیس شبکه و بسکتبال شبکه برداشته شد از زمین های بازی عمومی دو هفته پیش همین دلیل است که آن را در حال حاضر امن به شبکه ؟ هیچ چیز تغییر کرده است در دو هفته! اگر شما اساسا در ماشین خود را امن به دلیل ماشین خود را به طور خودکار به لحاظ اجتماعی فاصله شما بیشتر و بیشتر خیابان ها و parkways گرفتن بسته به خودرو ؟

من می توانید بازی گلف, اما من می توانم با چنگک جمع کردن تله شن و ماسه و یا نشستن بر روی یک نیمکت یا یک نوشیدنی از آب و یا حتی دریافت یک کارت امتیازی. در جهان بیشتر فوری مشکلات و محدودیت ها در یک زمین گلف نیست مقدار به یک تپه از لوبیا. اما کسی در یک اداره دولتی هنوز هم پرداخت می شود ذهن شما در حال آمدن است تا با این حکم.

هیچ یک از ما را در درک چگونه Walz وارد این نتیجه رسیدند که یک رستوران می تواند زنده ماندن در 50 درصد ظرفیت است. که بدان معنی است که 50 درصد از کارکنان مورد نیاز نیست. نه به ذکر است که هر رستوران یا نوار فضا. یک پاسیو با شش جداول ممکن است در نهایت با دو یا سه بار شما را پیر 6-پا حکومت در محل.

داخل سالن ناهار خوری ظاهرا اجازه داده می شود به حدی در مرحله بعدی. هیچ کلمه ای در آن نشده است. هیچ کلمه ای هنوز در مکان عبادت است.

که نیاز به یک کلیسا به هر حال در یک زمان مثل این ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب