دور از هم: اتحادیه اروپا دارای نقاب بودجه اجلاس در همه گیر نیوز - Thu, 17 Jul 2020 PST

در بروکسل در نزدیکی پایان روز جمعه افتتاحیه اجلاس روز سران اتحادیه اروپا اذعان کرد که آنها در مورد به عنوان دو

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

در بروکسل در نزدیکی پایان روز جمعه افتتاحیه اجلاس روز سران اتحادیه اروپا اذعان کرد که آنها در مورد به عنوان دور از هم جدا از رسیدن به یک معامله در یک اقدام بی سابقه $2.1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا و ویروس بازیابی صندوق به عنوان صندلی فاصله تحمیل شده بر آنها به دلایل بهداشتی.

"تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ و بنابراین من نمی تواند پیش بینی کند که آیا ما رسیدن به یک نتیجه در این زمان گفت:" صدراعظم آلمان ، "بنابراین من انتظار, بسیار, بسیار دشوار مذاکرات است."

پس از دو جلسه رهبران به طور خلاصه شکست تا پیش از شام اجازه می دهد تا اجلاس میزبان و رئیس شورای اروپا چارلز میشل به کار با سازمان ملل فردی به محدود کردن خود را ملاحظه تفاوت که چه کسی باید بدهد و پول دریافت کنید و تحت چه شرایطی.,

در تراس در بالای قله مرکز مشرف پایتخت بلژیک Michel حال مذاکره با مرکل رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی, نخست وزیر هلند و مجارستان همتای ویکتور اوربان — بسیاری از نیروهای مخالف که می تواند به نوبه خود این اجلاس را به یک شکست شنبه شب.

نخست وزیر چک Andrej بابیان گفت که در مورد مسائل کلیدی متعددی "من نمی باید توافقنامه ای که ما در حال نزدیک شدن به یک توافق است."

"من خوشبین نیست اما شما هرگز نمی دانید. هیچ کس می خواهد یکی دیگر از جلسه گفت:" Rutte در آغاز نشست.

پاکسازی تأکید بر اهمیت این چالش است. "ساعات آینده خواهد بود کاملا قاطع" او گفت:. "این است که ما پروژه های اروپا که در خطر است."

چالش های پیش روی اتحادیه اروپا 27 رهبران توانمند است. بلوک رنج می برند بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود و کشورهای عضو در حال جنگ بر سر چه کسی باید پرداخت بیشتر برای کمک به کشورهای دیگر و که سازمان ملل باید بیشتر به نوبه خود در اطراف خود را کتک اقتصاد.

به عنوان اجلاس کردم و در جریان تمام شد با پوشیدن ماسک. معمول آغوش, دست دادن و بوسه جایگزین شد دوستانه گره و آرنج ضربه. این خوشگذران جو شد به آخرین طولانی در چه خواهد شد به احتمال زیاد یکی از وحشیانه ترین و کبودی اجلاس از زمان های اخیر. آنچه که میله میله به عنوان یک نشست دو روزه می تواند حتی دیگر در صورت لزوم به پل تفاوت بین رهبران.

ضرورت چنین است که رهبران باید به پایان رسید coronavirus اجرا در ویدئو کنفرانس نشست و جلسه در فرد برای اولین بار از زمان همه گیر شروع آن ویرانگر رفت و برگشت در سراسر جهان است.

معمول محل اجلاس صمیمی اتاق بالا در گلدان به شکل Europa مرکز تلقی می شد بیش از حد گرم بود و امن و به جای رهبران فرستاده شده اند را به اتاق جلسه EBS-5 که 9,150 فوت مربع به طور معمول متناسب با 330 نفر است.

هیئت بودند به حداقل کاهش ترک رهبران بیشتر وابسته به خود دانش پیچیده پرونده. باید آن را قرار داده و یک لبخند بر روی صورت از مرکل که برای 15 سال دیده می شود و تعداد بی شماری از رهبران می آیند و بروید.

پس از همه گیر زده او دیده شده است به عنوان امن جفت دست برای رهبری کشور از طریق بحران و در حال حاضر که آلمان دارای چرخش شش ماه ریاست اتحادیه اروپا قد و قامت او خواهد شد و حتی بیشتر در اجلاس. در بالا از آن او است جشن او 66 تولد در روز جمعه.

اعضای در حال حاضر در حال مبارزه با تلخی بیش از هفت سال, 1 تریلیون دلار-یورو از بودجه اتحادیه اروپا که COVID-19 هنوز محلی داستان در ووهان چین در اواخر سال گذشته. پس از آن ویروس آمار اتحادیه اروپا سر و برآورد در حال حاضر که اقتصاد از 19 کشور که با استفاده از ارز یورو خواهد قرارداد با 8.7 درصد به طور متوسط در این سال است.

آن فرستاده اتحادیه اروپا به وحشت آن را به عنوان در از دست دادن چگونه به هماهنگ کردن سیاست های کشورهای عضو آن در اوایل. در حال حاضر اتحادیه اروپا اجرایی می باشد پیشنهاد 750 میلیارد یورو بازیابی صندوق تا حدودی بر اساس مشترک استقراض به آن ارسال شود به عنوان وام و کمک های مالی به نیازمندان کشور است.

مرکل که در ترم آخر و میراث سیاسی او را در معرض خطر در حال حاضر در آلمان به توافق برای پیوستن به در مشترک برنامه بدهی برای بهبود اقتصادی رنج می برند بیشتر در جنوب و شرق کشورهای عضو است.

و او موافقت کرده است که شامل کمک های مالی و نه فقط وام در بهبود بسته بندی برای جلوگیری از حد بار عضو است که در حال حاضر بدهی بالا.

Rutte نمی خواهم که هلندی مقامات گفتند که چوب به سختی خط بالا بردن شبح بیشتر اجلاس بودن مورد نیاز است.

نیز وجود دارد برنامه به لینک بودجه به احترام به پایه حقوق دموکراتیک که پارلمان اروپا می گوید در معرض خطر هستند در کشورهایی مثل مجارستان و لهستان. برخی از شرق اروپا سازمان ملل خواهد بود اعتراض داشتن که به عنوان بخشی از معامله است.

مجارستانی نخست وزیر ویکتور اوربان روشن بود جمعه او را به مبارزه با هر گونه رشته های متصل به این طرح است. "شانس ما به طور مستمر بهبود," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب