قاضی فلسطين Inslee اضطراری اعلام تعطیلی کسب و کار - Mon, 15 Jun 2020 PST

رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت-صفحه اصلی نظم و سیستم بازگشایی کسب و کار در فازهای است که در درون قدرت خود را

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت-صفحه اصلی نظم و سیستم بازگشایی کسب و کار در فازهای است که در درون قدرت خود را به حفاظت از مردم در یک قاضی فدرال حکم داد.

ایالات متحده قاضی توماس برنج حاضر به صدور سفارش ضابط موقت درخواست یک دریاچه Chelan آب اسلاید پارک بود که به دنبال بازگشایی برای کسب و کار در تابستان. اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر است "بسیار چالش برانگیز" به خصوص برای کسب و کارهای کوچک او موافقت کرد.

"با این حال منافع عمومی در کاهش و مبارزه با قابل توجهی خطر ناشی از گسترش COVID-19 بیشتر فردی منافع کسب و کار در ادامه عملیات" برنج نوشت. "این است که دادگاه نقش دوم حدس بزنید استدلال بهداشت عمومی تصمیم گیری از دیگر شاخه های دولت است."

Slidewaters یک پارک آبی در دریاچه Chelan حال به تازگی به اتمام اصلی بازسازی شد و امیدوار به جبران برخی از هزینه های با 2020 فصل بین اواخر ماه مه و روز کارگر. آن را به دنبال حکم دادگاه مسدود کردن Inslee اضطراری اعلام. دولت و وزارت کار و صنایع نباید اجازه بگویید کسب و کار است که نمی مطابق با سفارشات به نزدیک و یا در صورت از دست دادن مجوز و جریمه تا $10,000 شرکت کنند.

Inslee اعلام کرد یک county-توسط-شهرستان سیستم از بازگشایی در ماه مه با چند فاز از فعالیت های کسب و کار مجاز است. Chelan County شد در فاز 1 زمانی که طرح دعوی در دادگاه واصل شد و همچنان در نسخه اصلاح شده که فاز. پارک نمی خواهد بود قادر به باز کردن تا مرحله 3.

این شرکت ایجاد شده خود ایمنی برنامه ریزی برای حفظ پاکیزگی و سلامت اجتماعی فاصله و استدلال آن را باید مجاز به باز کردن در زیر آن است.

Slidewaters مخالفت Inslee ندارد اقتدار موضوع به اورژانس اعلام و برای همه گیر و گروه ندارد قدرت به اجرا درآوردن آن است. اما دولت قانون به وضوح به فرماندار و وزارت که اختیارات برنج نوشت.

صاحبان شرکت همچنین ادعا محدودیت های خود را نقض حقوق مالکیت "و بدون تشریفات" یک ادعای قاضی نیز رد کرد.

دولت باید این حق را برای تصویب قوانین قرنطینه و یا قوانین دیگر برای محافظت از بهداشت عمومی, برنج نوشت. آنها نمی تواند بی دلیل و بیش از حد گسترده و یا نامساوی اعمال می شود.

"در اینجا آن را نمی تواند مورد مناقشه که اعلامیه ها و قوانین اضطراری منطقی مربوط به جریان COVID-19 pandemic," او نوشت.

Slidewaters ساخته شده قانع کننده ای که از آن رنج می برند اقتصادی آسیب تمدید بسته شدن اما این آسیب باید وزن برابر پتانسیل برای آسیب از ویروس برنج نوشت.

دولت "مطرح شواهد قابل توجهی از خطرات بهداشتی ناشی از COVID-19 به خصوص در مورد آن جدی علائم و خطر مرگ و توانایی خود را به گسترش افراد که نمی دانند آنها آلوده محدود دانش متخصصان پزشکی باید در این رمان به بیماری و نیاز به محدود کردن فرد در تجمعات به سرعت انتقال این بیماری در غیاب دیگر موثر در پیشگیری و یا درمان اقدامات," او نوشت.

در اخبار انتشار Inslee دفتر دوشنبه به نام برنج تصمیم اول قابل توجهی قضایی حاکم پس از همه گیر آغاز شد که نبود صرفا بر اساس روش یا حوزه قضایی است.

آزادی بنیاد است که از این پارک آبی به نام اضطراری سفارش "غیر قانونی قدرت گرفتن" توسط Inslee و گفت: برنج حاکم "مخالف عقل سلیم است." انتشار اخبار از المپیا مبتنی بر سازمان گفت: آن را برای دادگاه و یک دستور در مقابل نظم و Slidewaters باز خواهد شد به زودی در مخالفت با دولت محدودیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب