دوقلوها درک خطرات آنها چهره فداکاری آنها باید

جیک Odorizzi چپ او همسر و دو پسر جوان در خانه در منطقه تمپا. Ehire Adrianza همسر و دختر باقی مانده در خانه خود

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

جیک Odorizzi چپ او همسر و دو پسر جوان در خانه در منطقه تمپا. Ehire Adrianza همسر و دختر باقی مانده در خانه خود در میامی. لوئیس Arraez خانواده قرار داده ماند در فورت مایرز, Fla. خوزه Berrios تصمیم گرفتند خود را با پرواز به مینیاپولیس در یک هواپیمای خصوصی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بالقوه به COVID-19.

هیچ دوقلوها تصمیم گرفتند از فصل اما بازیکنان در سراسر لیگ را شروع کرده اند به, با کوزه دیوید قیمت و فلیکس هرناندز ساخت خود را در تصمیم گیری های عمومی بیش از آخر هفته. بازی بهترین بازیکن لس آنجلس فرشتگان ستاره مایک ماهی قزل آلا کرده است با ابراز شک و ناراحتی در بازی با یک زن در خانه است که به دلیل ماه آینده. ماهی قزل آلا است که نه تنها بازیکنی که علنا اتحاد چپ درب باز برای امید بستن به طور بالقوه در آینده است.

در سراسر لیگ بازیکنان را گزارش کرده اند به اردوگاه با سطوح مختلف آرامش و نگرانی به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش در سراسر کشور است. لیگ اصلی بیس بال را در 60 بازی فصل به کار بازیکنان باید هر دو خطر و فداکاری برای زندگی روزمره.

"وجود دارد و بچه ها در سراسر طیف تا آنجا که به آسایش سطح و سطح اضطراب و چیزهایی مانند این که" مدیر Rocco Baldelli گفت. "من فکر می کنم بیشتر شما در این زمینه و بیشتر شما در این زمینه بهتر شما احساس می کنید در مورد وضعیت کل و راحتی بیشتر شما و کمتر استرس شما ممکن است."

دوقلوها در حال حاضر به حال اول خود را دوز از coronavirus-واقعیت رسید که برای اولین بار baseman میگوئل سانو و جالب Willians Astudillo آزمایش مثبت در طول مصرف روند. هر دو بدون علامت هستند و quarantining در خانه تا زمانی که تست منفی دو بار. جزئی leaguers Edwar Colina و نیک گوردون که بخشی از این تیم 60-بازیکن, بازیکن, استخر, همچنین آزمایش مثبت در خانه خود در فلوریدا.

Arraez گفت که او "فقط یک کمی عصبی در مورد وضعیت کل" و دیدن سانو و Astudillo تست مثبت تغییر همه چیز برای او "یک کمی." Arraez شده بود با Astudillo در فورت مایرز و آنها پرواز کرده بود با هم منجر دوقلوها به برگزاری Arraez از تمرین روز جمعه به عنوان یک احتیاط اضافی.

جدید استارت Kenta Maeda گفت: او احساس نگرانی بیش از حد — و که با پوشیدن یک ماسک بود یک هنجار های فرهنگی در ژاپن پس از او به آن استفاده می شود. او گفت که او فکر نمی کنم تا به حال هیچ گونه نگرانی با پیروی از پروتکل های بهداشت به محل قرار داده.

باارزش عامل رایگان کسب جاش دونالدسون همچنین گفت که وی نگران وضعیت تصدیق کرد که بازیکنان همه حس مسئولیت پذیری را در این 60-بازی فصل کار.

"ما (باید) به دقت و توجه به پارامترهای جدید از همه چیز, اما این چیزی است که من مدام فکر می کردم در مورد 'مرد من امیدوار هستم من نه دست زدن به کسی یا چیزی شبیه به آن'" دونالدسون گفت. "من شده است در اطراف مردم و احساس من — من که نگران حال حاضر با آن, اگر چه آن را یک بیماری همه گیر. من در تلاش برای به حداقل رساندن آن توسط هر حس از ماده است. اما این کار ما است و من باید قادر به انجام آنچه که من نیاز به انجام است."

دونالدسون گفت: او را درک تصمیم ماهی قزل آلا در برابر او نیز در انتظار یک کودک بود و مشابه انتخاب را برای خود.

"من فکر می کنم در پایان روز هر فردی حق دارد به را تشکیل می دهند ذهن خود را به عنوان به آنچه که بهترین است" دونالدسون گفت. "من احساس می کنم که در این نقطه در زندگی حرفه ای من آن را به نفع من خودم خانواده ام و این سازمان برای من به خارج وجود دارد و بازی است."

اجازه می دهد تا بازیکن را به بازی ، سلامت و ایمنی پروتکل های MLB و MLB بازیکنان ارتباط به توافق هستند طولانی — بیش از 100 صفحه — در تلاش برای نگه داشتن بازیکنان و اعضای کادر امن است. آنها نیاز به بازیکن سخت کوش هر دو در ballpark, جایی که آنها تحت این تیم و در خانه که در آن بازیکن باید آزادی بیشتری نسبت به سایر لیگ ها — NBA و لیگ به ذهن می آیند — اما به خواسته هوشمند باشید و محتاط.

"این است که آنچه در آن است" Adrianza گفت. "ما باید برای حفظ و انجام ما پروتکل امن ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و مراقبت از پخش هر یک از دیگر به طور سالم در طول این فصل است."

Odorizzi گفت: "بیس بال مسائل تا حدودی خوب" حتی با تمام پارامتر های جدید اما روانی "کشیدن" است قادر به با همسر و فرزندان.

این Odorizzis ساخته شده است که تصمیم گیری با درک که 4 ساله Rhett و 1 سال Maddex خواهد بود راحت تر در خانه با یک استخر در خارج از منزل فضا به جای یک آپارتمان در شهرهای دوقلو.

"من از دست آنها روزانه. من از دست همسرم هر روز. بسیاری از تکنولوژی صحبت کردن و دیدن آنها" Odorizzi گفت. "اما گاهی اوقات شما باید به بزرگسالان تصمیم گیری و انجام آنچه درست برای خانواده, هنگامی که آن پایین می آید به آن, حتی اگر آن کار سختی است."

Odorizzi گفت که او فکر انصراف از فصل اما او درک و احترام بازیکنان که تصمیم به انجام این کار برای محافظت از سلامت خود یا سلامت خانواده خود را. همانطور که برای چه چیزی ممکن است او را انتخاب کردن گفت: "هر روز را به عنوان آن می آید و اگر یک قطعه از اطلاعات تغییرات برای روز بعد او را نشانی از آن زمانی که او نیاز به.

"من فکر نمی کنم کسی است که فوق العاده راحت در حال حاضر. چقدر راحت می تواند به شما هنگامی که شما در حال رفتن در اطراف در حال اجرا در اطراف با یکی از این در (ماسک) و انجام همه چیز؟" Odorizzi گفت. "وقتی که می آید به زندگی روزمره بیس بال جنبه ای از آن راحتی است که احتمالا این آخرین کلمه ای که به ذهن می آید اما ما در حال انجام آنچه که ما باید انجام دهید برای دریافت آماده است. من نمی دانم اگر وجود دارد خواهد بود یک نقطه از ما راحت بودن این سال است. وجود دارد رفتن به بسیاری از تغییرات در زندگی روزمره ما است که شما میخوای فقط باید به وفق دهند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب