فریزر پسند black bean burritos ساخته شده برای صبحانه و یا هر زمان دیگر از روز دوشنبه 11 مارس سال 2020 PST

هیچ کس واقعا می خواهد خود را در یخچال به مرگ شوند اما گاهی اوقات نعمت آمده در لباس مبدل. من هرگز از طرفداران م

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

هیچ کس واقعا می خواهد خود را در یخچال به مرگ شوند اما گاهی اوقات نعمت آمده در لباس مبدل. من هرگز از طرفداران ما ناکارآمد گذاشته از یخچال. در عین حال در نزدیک به 10 سال است که ما می خواهم متعلق به خانه ما, من تا به حال احساس مجبور به جایگزین کردن آن – تا زمانی که دست من بود مجبور شد در تابستان گذشته. فریزر متوقف نگه داشتن مواد غذایی سرد است که بدیهی است که نقطه بنابراین من گفت: خداحافظی به من لوازم خانگی nemesis.

من رفت و برگشت به اصول اولیه من با یکی از اولویت یک مقدار حداکثر از فضا بیش از همه چیز مانند یک آب سردکن و دو درب. من هم اولویت بندی فریزر بیش یخچال فضا. احساس کردم در توجیه این تصمیم چند بار پس از آن اما هرگز بیشتر از حال حاضر به عنوان من تبدیل به فریزر من بارها و بارها در طول coronavirus بیماری همه گیر.

و یکی از چیزهایی که شما تقریبا همیشه در پیدا کردن وجود دارد این سیاه باقلا صبحانه Burritos. آنها فقط به عنوان به خوبی برای صبحانه و سایر وعده های غذایی اگر خانواده شما هر چیزی مانند معدن هر کس آنها را دوست دارم (حتی من ضربه زننده کودک نو پا!). این ستاره یک قابلمه دودی, خامه, لوبیا سیاه و سفید ساخته شده در فوری گلدان و با الهام از یک دستور در Deb پرلمن اولین Smitten Kitchen آشپزی. آنها را ایده آل همراهی به تند chorizo, چسبناک, پنیر و تخم مرغ نیمرو.

عملکرد لوبیا دو مقدار شما نیاز به یک دسته از burritos بنابراین شما می توانید یخ اضافی لوبیا برای زمان دیگری. و یا استفاده از آنها را همه در یک بار برای یک دسته بزرگ از 12 burritos دو برابر بقیه مواد تشکیل دهنده. من با توجه به طیف وسیعی از وعده های بر اساس چگونه شما خود را مانند burritos. در شش آنها پر مانند آنچه که شما ممکن است در یک بازی گاه به گاه رستوران. اگر شما می خواهید چیزی بیشتر محدود کشش پر به هشت. آنها هنوز هم شما رضایت بخش خواهد بود. برای من گرفتن یک بسته جداگانه از نرم-تاکو-اندازه چیپس برای کمی کوچکتر رول یو پی اس.

من نگه داشته و پایه پر کردن ساده و شربت خانه پسند. این یک محل عالی برای استفاده از فروشگاه خریداری سویا chorizo یا در خانه توفو chorizo هر چند گوشت خوک و یا گوشت گاو را فقط به عنوان به خوبی. سفارشی کردن تجربه خود را با انتخاب از اضافی مانند سالسا, گشنیز یا ترشی پیاز یا jalapenos. من می خواهم به خدمت burritos با سالسا و guacamole, بیش از حد. حتی اگر فریزر خود را نه به عنوان سخاوتمندانه به اندازه و یا پر به لبه با عنوان من امیدوارم که شما را کنار بگذارند برخی از املاک و مستغلات برای این burritos. آنها ارزش هر اینچ – و بیشتر.

لوبیا سیاه و سفید صبحانه Burritos

از بکی Krystal; لوبیا سیاه و دستور اقتباس از "Smitten Kitchen آشپزی" توسط Deb پرلمن.

شما نیاز به یک اجاق گاز فشار الکتریکی مانند فوری گلدان. اگر شما ترجیح می دهید یک آرام پز, طبخ لوبیا در بالا برای 3 تا 6 ساعت است. شما همچنین ممکن است جایگزین دو 15-آیا هر اونس (حدود 3 لیوان) کنسرو لوبیا خشک شده است.

برای لوبیا سیاه و سفید

2 برگ سرخ مایل به قرمز

1 قاشق غذا خوری زیره سبز زمین

1/2 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک شده

2 قاشق چای خوری فلفل قرمز دودی

1 خشک فلفل قرمز مانند ancho یا مکزیک جدید

2 قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی

2 قاشق چای خوری نمک کوشر

10 فنجان آب

1 پوند خشک لوبیا سیاه و سفید, شستشو

برای burritos

2 قاشق غذا خوری روغن نباتی تقسیم به علاوه موارد بیشتر به عنوان مورد نیاز

8 تا 9 اونس chorizo (سویا و گوشت گاو و یا خوک) پوشش برداشته شود

4 تا 6 عدد تخم مرغ بزرگ

نمک حلال

تازه زمین فلفل سیاه و سفید

2 فنجان (8 اونس) پنیر رنده شده مانند فلفل جک مونتری جک و یا چدار

6 تا 8 (10 اینچ) آرد ذرت

برای لوبیا سیاه و سفید: اضافه کردن برگ سرخ مایل به قرمز, زیره سبز, پونه کوهی, دودی, فلفل قرمز, فلفل قرمز و رب گوجه فرنگی و نمک و آب و لوبیا سیاه و سفید به اجاق گاز فشار الکتریکی. طبخ در فشار بالا برای 27 دقیقه اجازه انتشار فشار به طور طبیعی به مدت 30 دقیقه و سپس به صورت دستی انتشار هر گونه باقی مانده فشار است. اگر لوبیا نپخته یا آوردن ماشین به فشار و طبخ اضافی برای 2 تا 3 دقیقه پس از آن به صورت دستی رها فشار به دوباره چک کنید یا در ادامه به طبخ لوبیا کشف و در روغن سرخ کرده اگر تابع با استفاده از یک لحظه گلدان. حذف شیلی فلفل و برگ سرخ مایل به قرمز. اگر در ادامه با burritos, تخلیه 3 فنجان لوبیا و فروشگاه باقی مانده حبوبات خود را در مایع را در یخچال یا فریزر. (مایع را فوق العاده ومزه پایه برای سوپ یا فلفل قرمز.)

برای burritos: حرارت 1 قاشق غذاخوری روغن را در یک کتری نچسب بزرگ روی حرارت متوسط به بالا تا سوسو زننده. فرو ریختن chorizo به کتری و در روغن سرخ کرده تا از طریق پخته شده 5 تا 7 ساعت – زمان بستگی به نوع chorizo شما با استفاده از, اما اگر شما یک لحظه خواندن دماسنج طبخ آن را تا درجه حرارت ثبت 165 درجه است. انتقال chorizo به یک صفحه.

در یک کاسه متوسط, ضرب و شتم تخم مرغ و فصل را با نمک و فلفل را به طعم و مزه. این chorizo ممکن است چربی ارائه شده به کتری. اگر آن را به نظر می رسد خشک, با این حال اضافه کردن بیشتر نفت به عنوان مورد نیاز (حدود 1 قاشق غذا خوری از مجموع خوب است). کاهش گرما در حد متوسط. پور مورد ضرب و شتم تخم مرغ به کتری اجازه می دهد آنها را به مجموعه ای برای یک دقیقه یا 2 و سپس کاهش گرما در حد متوسط و پایین به پایان پخت و پز. برداشتن کتری از گرما.

باید تمام اجزای در دست به جمع آوری burritos. تقسیم پنیر chorizo, لوبیا سیاه و سفید و تخم مرغ را به طور مساوی در میان چیپس نگه داشتن پر کردن نیمه پایین تر به دو سوم از چیپس. برای 8 burritos هدف حدود 1/4 فنجان پنیر 3/4 اونس chorizo (عملکرد نهایی پخته شده chorizo متفاوت خواهد بود اما زمانی که ما آزمایش با 9 اونس سویا chorizo آن حدود 6 اونس) و یک کمی خجالتی از 1/2 فنجان لوبیا سیاه و سفید در هر burrito. برابر طرف burrito بیش از پر کردن و سپس شروع با طرف های نزدیک به شما و رول آن را به یک سیلندر tucking پر کردن و نان ذرت مکزیکی به عنوان شما بروید. در این مرحله مونتاژ burritos می توان در یخچال و یا یخ زده.

گرم شدن یک شبه در rerfrigerator یا به طور خلاصه reheat burritos به عنوان مورد نیاز در مایکروویو. همه چیز پخته شده است, بنابراین شما فقط گرم شدن آن را از طریق پیچ و خارج است. حرارت 1 قاشق غذاخوری روغن را در یک کتری نچسب بزرگ را روی حرارت متوسط تا زمانی که سوسو زننده. اضافه کردن 1 یا 2 burritos به کتری درز سمت پایین. کوک تا زمانی که نان ذرت مکزیکی است که طلایی و ترد چرخش به قهوه ای در همه طرف. تکرار با به عنوان بسیاری از burritos به عنوان شما می خواهید به طبخ اضافه کردن نفت بیشتر به عنوان مورد نیاز است. خدمت گرم است.

ذخیره سازی یادداشت ها: پخته شده و لوبیا سیاه را می توان در یخچال مایع خود را برای تا زمانی که پنج روز و یا برای چندین ماه یخ زده. مونتاژ burritos می توان در یخچال به مدت سه روز و یا برای چندین ماه یخ زده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب